• Hallo allemaal

    Fennec en ik (eigenlijk vooral Fennec xD) kwamen op het idee om een meeting te organiseren voor mensen uit de buurt van Zeist en Amersfoort.
    Nu waren wij benieuwd wie hier allemaal interesse in hebben, zodat we kunnen kijken waar we de meeting precies willen houden. Amersfoort of Zeist.
    Dus, als je interesse hebt: Laat een reactie achter en we zouden het fijn vinden als je dan zegt waar je woont. Helpt ons in het plannen.

    Even dingen voor de duidelijkheid:
    waar: Amersfoort. Op het station bij de boom naast de fietsenstalling. Als je het stationsplein oploopt zie je m wel staan.
    We zouden ook nog altijd met de bus de stad in kunnen. Of we lopen. Tis iets van een halve kilometer.
    waneer: 6 april. 2 uur lijkt me een geschikte tijd.

    Mensen die komen:
    Ik (Ewijn)
    Fennec

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 20:24 ]


    Stenenlikker

    Ideaal :Y) Amersfoort, dat is een kwartiertje met de trein..
    Maar bij iemand thuis afspreken doet denk ik niemand, het is geen openbare plek. Dus je zult toch echt in de stad moeten afspreken
    Neem desnoods eerst je ouders mee, zodat die de rest leert kennen..

    Helaas kan ik niet met pasen


    It's never gonna happen, Guys.

    Te ver, En ik zou sowieso niet op 2e paasdag komen...........


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ahh. oké. Als veel mensen niet met pasen kunnen, kan het ook op een andere dag. Het weekend daarna bijvoorbeeld. (of de zaterdag voor pasen...)
    Hmm, dan gewoon een openbare plek. Dat idee van een van mn ouders meenemen is ook wel een goed idee.


    Stenenlikker

    het lijkt me erg leuk, maar ik ben bang dat het iets te ver weg is...


    me: 5% reality, 95% dreams

    ik woon in A'foort , maar 2e paasdag kan ik niet !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Je moet even in de begintopic zetten dat het niet meer met Pasen is! (: als ik niet hoef te werken, dan kan ik misschien wel komen


    It's never gonna happen, Guys.

    Owja, slim xD


    Stenenlikker

    jellzzz schreef:
    het lijkt me erg leuk, maar ik ben bang dat het iets te ver weg is...


    Hee, je bent de vriendin van Ori xD
    Wou hem ook nog vragen of hij zin had :)


    Stenenlikker

    Op zich wel te doen qua afstand maar bij jou thuis of met je ouders? Nah.. ik sla deze over.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Lijkt me leuk, maar met pasen kan ik echt niet. Mijn broer is dan jarig, en dan vieren we pasen met de familie (traditie).
    Ik probeer alleen even te bedenken hoe de gedachtengang 'Zeist of Amersfoort' ging, want vanaf mijn huis (in Zeist) naar Amersfoort CS is het 50 minuten met het OV.
    Ook lijkt het een beetje apart om het bij iemand thuis te doen. Amersfoort CS, of ergens in het centrum lijkt me dan logischer (of Station Driebergen-Zeist, of bij het Slot ofzo, als het Zeist wordt). Mijn ouders gaan het namelijk echt niet goed vinden als ik zomaar bij iemand die ik nog nooit gezien heb afspreek.
    En ten tweede, wat moet je dan zeggen als je aanbelt? "Hoi, je kent me niet, maar ehm... Ja, hai. Ik zit op Quizlet."


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Als ik kan dan en in Amersfoort is, ben met tien minuutjes à n kwartiertje op het station Amersfoort, reis ook altijd via daar nl. Maaroke :)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wilhelmina schreef:
    Op zich wel te doen qua afstand maar bij jou thuis of met je ouders? Nah.. ik sla deze over.


    Dat idee had ik al geschrapt. Daarom doorgestreept.

    En ja, ik maak er maar rond pasen van. Zouden mensen het weekend daarna kunnen?


    Stenenlikker

    ik denk dat ik dan wel kan, heb nu niks staan dan. 7 April komt mij ook wel beter uit gezien ik zaterdags toch meestal werk


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het is beter dat je Amersfoort doet, wie wil er nu naar zo'n gat als Zeist? (cat).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Het is beter dat je Amersfoort doet, wie wil er nu naar zo'n gat als Zeist? (cat).

    Hahahahahhaa. <3


    † Love? I want to sleep.