• Sinds een maand of twee schrijf ik tweewekelijks gedichten voor lokaal weekblad de Toren en die gedichten moeten iedere keer te maken hebben met een beeld dat staat in mijn woonomgeving; de Bommelerwaard. Nu krijg ik zeg maar iedere keer een afbeelding van zo'n beeld opgestuurd en moet ik er iets bij verzinnen. Tot nu toe is dat aardig gelukt, maar deze keer heb ik zo'n inspiratieloos beeld dat ik echt niet weet wat ik ermee moet D: Maar goed, ik moet voor morgen mijn gedicht insturen en ik weet dus echt niet wat ik ermee kan. -.-
    Wat is het eerste waar jullie aan denken bij dit 'prachtige beeld' (ik wist serieus niet eens dat het een beeld was)? En hebben jullie misschien ideetjes voor een onderwerp/thema van mijn gedicht? Je zou me ontzettend helpen!



    EDIT 1: deze foto is van bovenaf gemaakt; het staat dus zeg maar op een soort 'helling' en als je erbij zou staat, zou je dus daar beneden, op de straat, staan.
    EDIT 2: ik heb iets gevonden! 'Betekenis: Symboliek van rails, snelheid en architectuur.' (het staat bij het NS station in Zaltbommel)
    EDIT 3: Oké, volgens mij kan ik er wel iets mee nu ik de betekenis heb gevonden na lang googlen (': Toch bedankt voor het meedenken, iedereen! Er mag wel een slotje op dit topic.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 14:26 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als je me kunt uitleggen wat het is :P?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Als je me kunt uitleggen wat het is :P?


    Ja, nou, dat is dus eigenlijk het probleem; ik heb geen flauw idee. En ik kan het ook nergens vinden. ;s


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Eh.. ik begrijp niet helemaal wat het voorstelt x'D Misschien kunnen we je idd beter helpen als we weten wat het is (:
    Edit: Sorry, dan weet ik het ook echt niet... Geen idee wat je hierbij zou kunnen schrijven...

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 14:22 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    PUKKELxDING schreef:
    Als je me kunt uitleggen wat het is :P?


    Ik heb dit ergens op internet gevonden: Betekenis: Symboliek van rails, snelheid en architectuur. (het staat bij een station)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 14:23 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Euhm, schrijf wat over het grijze 'stedelijke' wat zich langzaam aan een weg door het groene 'natuurlijke' baant ofzo.
    Okay lol, laat maar. k weet ook niets.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Rails en snelheid, daar kun je wel wat mee toch?
    Ik dacht zelf eigenlijk meteen aan die treinrail bij kamp Westenbork, maar je kunt er nog veel meer mee doen


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Rails en snelheid, daar kun je wel wat mee toch?
    Ik dacht zelf eigenlijk meteen aan die treinrail bij kamp Westenbork, maar je kunt er nog veel meer mee doen


    Ja, ik denk dat ik nu inderdaad wel iets kan. (': Ik vond het net op internet op iets van de derde of vierde pagina van Google toen ik de hoop bijna had opgegeven. -.- Toch bedankt! ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als ik naar de helling kijk denk ik eigenlijk aan iets. Wat ik wel zie, is dat het eerst een beetje omhoog gaat, waarna er een plat stukje komt. Misschien kan je dan iets doen met obstakels en dat je niet moet opgeven, voordat je bovenaan bent?:')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sorry, ik lees de Toren nooit en heb dus ook echt geen idee.

    Waar in de Bommelerwaard woon je btw? Ik woon daar ook.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Sorry, ik lees de Toren nooit en heb dus ook echt geen idee.

    Waar in de Bommelerwaard woon je btw? Ik woon daar ook.


    Ik heb het al opgelost. ;)
    Ik woon in Wellseind, bij Kerkwijk, Delwijnen en Nederhemert. En jij? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)