• To my blonde hair!

    Hihi, ik ga nu naar de kapper. Ik laat het voor het eerst niet alleen knippen, maar ook verven :3 -Trouwens ook de eerste keer in mijn leven..-

    Wie van jullie heeft zijn haar ook wel eens geverfd?

    -Ik ga het btw bruin verven!-


    El Diablo.

    Ik verf mijn haar volgens mij al vanaf mijn 15de, ik verf het een keer in de zoveel tijd als mijn uitgroei echt goed te zien is.

    Ik heb het wel een aantal keer geverfd. Donkerbruin en zwart, alleen dat laatste is een beetje té, dus dat doe ik niet meer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben het sinds bijna een jaar geleden aan het verven. Is was het gedeeltelijk paars, toen werd het rood en nog een paar keer rood en nu nog steeds rood. Binnenkort waarschijnlijk weer alleen dan wel iets feller :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nooit gedaan, ben het ook niet direct van plan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb high- en lowlights gehad :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nice :Y).
    Ik ben ooit van plan om er een stuk vanaf te halen en dan zoiets te laten doen, alleen met langere side bangs:


    Geen idee of het zal staan, maar het is een idee. Wanna do something radical.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik doe, totdat ze eruit zijn, iedere keer opnieuw blonde highlights.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Morissette schreef:
    Nooit gedaan, ben het ook niet direct van plan.


    •*• Lululu •*•

    Ik was begonnen met rode kleurshampoo. Toen heb ik verschillende kleuren bruin gehad, van licht naar heel donker. En nu zit ik een beetje vast aan moccabruin, waardoor mn haar in het begin net zwart lijkt. :') Misschien over een tijdje doe ik gewoon zwart.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Vorig jaar heb ik het bruin geverfd, met blonde meshen, en in de kerstvakantie heb ik ombre gedaan ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rossi schreef:
    Ik doe, totdat ze eruit zijn, iedere keer opnieuw blonde highlights.


    To love is to destroy.

    Ik heb een keer rode plukjes in mijn haar gehad. Dat vond ik toen helemaal geweldig. :')


    -

    Ik wil het wel ooit nog een keer verfen.


    According to Adam Levine fairy tales are full of shit, but so is life.

    Morissette schreef:
    Nooit gedaan, ben het ook niet direct van plan.


    Do what people say you can't.

    ik heb zwarte highlights en bruine
    paars haar roze groen rood. donkerrood. blond.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3