• Ik ben niet heel orgineel dat weet ik maar ik zoek nieuw leuke verhalen! Ik schrijf er zelf ook een an ik zou het leuk vinden als jullie die ook lezen! Hij heet : It's the hardest part Ft. The Janoskians



    misschien de mijne?

    Fbi Malik


    Live is what you make, so make it beautiful

    Drown me in love • Hunger Games
    ‘‘If I could just drown in your love, I wouldn't mind.’’
    - 67th, annual Hunger Games


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb een nieuwe story geschreven. Het is een Niall Story.



    The Rebellion Princess ~ Niall James Horan

    “Don’t make me say that I love you”
    “Why not, I love you and you love me”
    “You deserve more”
    “You are all I need”
    “I am a princess, it is no life for you”
    “I am a popstar and as long as I am with you I am happy, just say it”
    “If I say I am in love with you there is no way back”
    “Say it”
    “I love you”


    Het zou super zijn als je het verhaal wilt lezen!!!
    Het is nederlands geschreven en engels gesproken
    Sommige stukken in het verhaal kunnen 16+ zijn, maar die stukken zijn tevens niet noodzakelijk om te lezen
    Wel een abbo nemen, want ik waarschuw niet !


    Wandering around to find a place I feel home like my own home

    Aan deze story ben ik net begonnen, ik hoop dat je het wat vindt!
    Art connects to music. « One Direction »


    Simple, but effective.

    As Light As A Feather • Niall Horan



    "You may not know it, but she's as light as a feather." He grinned.
    The other boy became angry. "What did you do with her?"
    "Nothing. Well, maybe. Are you sure you want to know?"
    "No, I don't. Stay away from her!"
    "Okay, only if you tell her."
    The other boy didn't know this was all a joke.


    # One Direction exists
    # Spoken and written in Dutch
    # Starts 17 March 2013
    # Written by GoingNowhere




    Wanneer Veerle One Direction ontmoet, verandert haar leven. Ze leert wat verliefd zijn nou écht is, maar ook hoe je diep ongelukkig kunt zijn. Haar leven slaat om tot een hel en helaas kan ze haar gevoelens niet met iemand delen. Langzaamaan raakt ze haar vriendinnen kwijt. Misschien had ze One Direction nooit moeten ontmoeten.


    In your heart I found mine. Fill me with your life. Boy, you make it hot on your red planet. Turn it up on your red planet. In your eyes I see truth. I'm so connected to you. Can I make a stop on your red planet? Turn it up on your red planet.



    Mama told me not to waste my life. She said: “Spread your wings, my little butterfly. Don’t let what they say keep you up at night. And they can’t detain you, ‘cause wings are made to fly.” And we don’t let nobody bring us down. No matter what you say, it won’t hurt me. Don’t matter if I fall from the sky. These wings are made to fly.



    •© Harmon & Clonmel


    •Little Mix bestaat (nog) niet•
    •One Direction bestaat•
    Soundtrack
    Trailer
    •Neem een abo; wij waarschuwen niet•
    •Kudo’s en reacties motiveren ons•
    •Nederlands geschreven & gesproken•
    •We posten deze story alleen hier,
    dus als je hem ergens anders ziet,
    waarschuw ons even please•
    •Begint biij 15 abo’s•


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Mijn vriendin schrijft een hele goede Niall story, ze heeft al bijna 200 abo's dus dat zegt wel wat!

    Hier Klikken!

    Het heeft nu al 64 hoofdstukken, maar het worden er heel snel meer want ze activeert er wel ns 3 of 4 in een dag!

    Het is zeker de moeite waard om te lezen, en ik zou het echt super vinden als je haar dat ook laat weten door een abo!

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Hoi
    Ik heb een fantasy verhaal (onbekende personen): http://www.quizlet.nl/stories/110799/engelen-en-vampieren/
    Dit verhaal is al afgelopen (kan je het in 1 keer lezen :p):http://www.quizlet.nl/stories/107862/dreams-come-true--the-script-amp-one-direction/
    En dan enkele one direction verhalen:
    http://www.quizlet.nl/stories/103871/triangle-love--liourry/
    http://www.quizlet.nl/stories/110457/unknown--louis-tomlinson/
    http://www.quizlet.nl/stories/110055/trapped-in-time--the-hungergames-amp-one-direction/

    Ik probeer aan ze allemaal (bijna) dagelijks te werken.
    Hopelijk zit er iets tussen dat je leuk vindt


    A reader lives a thousand lives

    Tale as old as time
    Tune as old as song
    Bittersweet and strange
    Finding you can change
    Learning you were wrong



    Beauty and the Beast

    Adam Gold is de rijkste en arrogantste man van de Provence. Hij heeft grote invloeden op het Franse plattelandsdorp en alle inwoners walgen van deze verbitterde jongeman. Als op een koude winternacht een oude vrouw aanbelt, lijkt alles nog normaal. Maar dat bleef het niet lang. Deze oude vrouw was een tovenares en ze smeekte Adam om onderdak voor het noodweer. Adam weigerde haar met zulk bruut geweld, dat de tovenares hem in een lelijke man veranderde. Een afschuwelijke man, een beest. De vloek zal enkel kunnen verbroken worden op het moment dat hij op iemand verliefd wordt en diezelfde persoon ook op hem verliefd wordt. Als dit niet gebeurt voor zijn 21ste verjaardag, de dag dat het laatste rozenblaadje van de magische roos van de tovenares valt, zal hij voor altijd als Beest moeten leven. Belle woont samen met haar vader Maurice in boerderij in de Provence. Ze hebben een kleine boekwinkel waar het hele dorp hun boeken koopt. Iedereen vind Belle nogal raar doordat ze altijd leest en daardoor wordt ze vaak verstoten door de andere dorpelingen. Behalve door Gaston. De sterkste en opvallendste man van het dorp. Hij is verliefd op haar maar Belle niet op hem. Wanneer Maurice voor nieuwe boeken het dorp uit moet, verdwaald hij en komt hij uit bij het paleis van Prins Adam. De dienaren van Adam zijn uitermate vriendelijk tegen Maurice maar Adam moet niets van deze vreemdeling hebben en sluit hem op in één van zijn kerkers. Belle wordt ongerust en gaat op zoek naar haar vader. Een besluit die haar voor altijd bij zal blijven.

    [!] Wijkt enorm af van de verhaallijnen van Disney en Once Upon A Time omdat ik er mijn eigen versie van wil maken. [!]


    Chaos is a ladder.

    Ik heb hier een OP:



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    Enjoy!:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Deze story is niet van mij, maar van brittktijger:)

    I am still crying

    I want to be remembered as the girl who always smiles even when her heart is broken,
    and the one that could always brighten your day even if she couldn't brighten up her own.


    Hope u take a look!


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Kan je mijn story checken? x klik




    Harry Styles 1/5 of the biggest boyband One Directionn
    At the outside, he seems like he's the happiest man on the planet
    He has everything,
    The models, the money, friend, the perfect life
    Only not everything is wat it seems.
    Harry is unhappy, en doesn't know what to do any more.
    His friends try to make him happy, but it doesn't work,
    At the moment it takes his top.
    She's their.

    Stephanie Brown
    A famous American actrice
    She enjoys life,
    Her friends, the acting, singing
    the parties and awards and all the things she does,
    She wants to show him, al the good things.

    Is it going to work,
    Or is Harry to lost, to go back

    They need the music,
    They need the friendship,
    but most of al
    they need their love.


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Ik neem wel een kijkje bij jouw storie, als de dat ook bij de mijne (klik) doet :) x




    ''Uit het diepst van mijn hart''


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    Mad Man. • One Direction.

    "If a random Mad Man stole all our fans, how would we get them back?"



    "I would probably... become Vas Happenin' Man and save 'em all!" -Zayn
    "Throw Sherbert on him." -Louis
    "Make him watch Peppa Pig!" -Niall




    But, what if a random Mad Man really kidnapped their fans?
    What would they do?






    | One Direction bestaat. | "Time is Running Out." |
    | Nederlands geschreven. | Nederlands gesproken. |


    You are what you love, not who loves you.