• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 okt 2013 - 11:07 ]


    -

    Oh, ik wens nu echt zo erg dat ik bij je kon zijn op dit moment.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb hier verdomme drie maanden op zitten wachten, nog een paar uur en dan komt Heartbreaker uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wooh dat uur, slaaptijd


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Wooh dat uur, slaaptijd

    +1 en ADSHKLFKLJH die episode was *dead*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I feel alone (huil) Iedereen ligt te slapen. Het nadeel dus van een nachtmens zijn.


    -

    Ik wil niet van het bed af klimmen... ik wil mijn haren niet kammen of make-up opdoen... Ik. Wil. Slapen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nooooo schoool!(huil)


    Queer zijn is gewoon alles

    Fangirling.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bah, het is nog veel te donker buiten!


    Stenenlikker

    Ik kan er echt niet tegen als ik al bijna een week geleden iemand een GB heb gestuurd, en dat iemand steeds niet antwoord terwijl hij/zij dan wel steeds online is >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké, ik had gehoopt niet moe te zijn, maar ugh. Ik ben kapot van het weekend xd. Nu maar hopen dat ik school vandaag overleef!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Probeer me nooit meer wijs te maken you give a damn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ugh, ik wil een nieuwe username maar ik kan hem pas op 7 oktober 11:55 weer veranderen (cat)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    *gaat naar de datum kijken*
    Oh.. Hehe..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik wil terug m'n bed in -,-


    "Your life. Your choice. Think about what you want."