• Sinds kort weet ik hoe ik met iMovie moet werken en maak ik dan ook trailers voor mijn verhalen. Ik wil ook trailers maken voor anderen, dus laat je gaan ;3 Wel een gedetailleerde beschrijving met wat je wilt in de trailer graag.
    Ik heb hier twee voorbeelden :






    WACHTLIJST :

    Frodo - mee bezig
    Bieberen
    xSunshineee
    Winterwolves

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 16:16 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maak je er ook voor onbekende personen? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Maak je er ook voor onbekende personen? (:


    Jup, altijd (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Jup, altijd (:


    Dan zou ik heel graag eentje willen, aangezien ik al enkele dagen naar iemand aan het zoeken ben. Het probleem is alleen dat ik echt geen beelden weet. Mijn story speelt zich af in een gevangenis en zo'n films kijk ik normaal niet. Ik ken enkel Shutter island, waar er wel een paar beelden nuttig van zijn. Die kan ik wel even voor je opzoeken (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Dan zou ik heel graag eentje willen, aangezien ik al enkele dagen naar iemand aan het zoeken ben. Het probleem is alleen dat ik echt geen beelden weet. Mijn story speelt zich af in een gevangenis en zo'n films kijk ik normaal niet. Ik ken enkel Shutter island, waar er wel een paar beelden nuttig van zijn. Die kan ik wel even voor je opzoeken (:

    Prison Break kun je ook doen..

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 18:03 ]


    The odds are néver in our favor.

    Frodo schreef:
    (...)

    Dan zou ik heel graag eentje willen, aangezien ik al enkele dagen naar iemand aan het zoeken ben. Het probleem is alleen dat ik echt geen beelden weet. Mijn story speelt zich af in een gevangenis en zo'n films kijk ik normaal niet. Ik ken enkel Shutter island, waar er wel een paar beelden nuttig van zijn. Die kan ik wel even voor je opzoeken (:


    Is goed, ik kan wel in mijn vrije tijd wel andere films opzoeken die ook in gevangenissen afspelen ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Is goed, ik kan wel in mijn vrije tijd wel andere films opzoeken die ook in gevangenissen afspelen ^^


    Zal ik je dan ook even het hele verhaal doorsturen via een pb'tje? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Zal ik je dan ook even het hele verhaal doorsturen via een pb'tje? (:


    Is goed (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Frodo schreef:
    (...)

    Dan zou ik heel graag eentje willen, aangezien ik al enkele dagen naar iemand aan het zoeken ben. Het probleem is alleen dat ik echt geen beelden weet. Mijn story speelt zich af in een gevangenis en zo'n films kijk ik normaal niet. Ik ken enkel Shutter island, waar er wel een paar beelden nuttig van zijn. Die kan ik wel even voor je opzoeken (:




    Deze beginbeelden zijn eigenlijk perfect, alleen wordt er Duits in gepraat --' kan je dat vervangen door muziek?
    En om heel erg precies te zijn, hier zijn de duur van de beelden die ik graag wil:

    00:03 - 00:10
    00:11 - 00:12
    00:12 (niet het beeld van de mannen op de boot) - 00:17 (dat je niet meer ziet dat zij binnen lopen).
    00:19 - 00:22

    Ik weet niet of je hier iets aan hebt?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 19:49 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)



    Deze beginbeelden zijn eigenlijk perfect, alleen wordt er Duits in gepraat --' kan je dat vervangen door muziek?
    En om heel erg precies te zijn, hier zijn de duur van de beelden die ik graag wil:

    00:03 - 00:10
    00:11 - 00:12
    00:12 (niet het beeld van de mannen op de boot) - 00:17 (dat je niet meer ziet dat zij binnen lopen).
    00:19 - 00:22

    Ik weet niet of je hier iets aan hebt?


    Dat heb ik allemaal eruit geknipt en in het project geplaatst. Alleen is de kwaliteit van de video niet heel hoog, dus ik ga als het klaar is proberen of ik 'm naar HD kan veranderen :/


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Dat heb ik allemaal eruit geknipt en in het project geplaatst. Alleen is de kwaliteit van de video niet heel hoog, dus ik ga als het klaar is proberen of ik 'm naar HD kan veranderen :/


    Dat zou fijn zijn (: en omdat je Leonardo Dicaprio gaat gebruiken, kan ik nog wel wat beelden van hem zoeken?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat zou fijn zijn (: en omdat je Leonardo Dicaprio gaat gebruiken, kan ik nog wel wat beelden van hem zoeken?


    Lol, twee uur werk en ik zit pas op 10 seconden --'' Ik ben al bezig met zoeken van beelden, als je dat niet erg vindt. Ik kan pas morgenavond weer verder, nu moet ik van de laptop af. Hij zal sowieso eind volgende week - dus vrijdag/zaterdag het laatst klaar zijn.
    Je kan wel beelden zoeken die je fijn vindt (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Lol, twee uur werk en ik zit pas op 10 seconden --'' Ik ben al bezig met zoeken van beelden, als je dat niet erg vindt. Ik kan pas morgenavond weer verder, nu moet ik van de laptop af. Hij zal sowieso eind volgende week - dus vrijdag/zaterdag het laatst klaar zijn.
    Je kan wel beelden zoeken die je fijn vindt (:


    Als het je helpt, zal ik dat doen (: fijn dat je er zoveel werk in steekt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Als het je helpt, zal ik dat doen (: fijn dat je er zoveel werk in steekt!


    En wil je ook nog tekst er tussen? En zo ja - in het Engels of Nederlands?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    En wil je ook nog tekst er tussen? En zo ja - in het Engels of Nederlands?


    Goh.. ja, eigenlijk wel. In het Nederlands dan. Maar wat... ik heb geen idee o.o
    En helpt het als ik beelden zoek of juist niet?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Goh.. ja, eigenlijk wel. In het Nederlands dan. Maar wat... ik heb geen idee o.o
    En helpt het als ik beelden zoek of juist niet?


    Helpt wel, dan weet ik wat voor beelden jij vindt. (: Ach ja, ik ga morgen dingen uitproberen met teksten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.