• Als ik mijn pols beweeg, doet hij nogal pijn. Eigenlijk ook als ik typ.
    Nu, ik heb al in mijn verleden eerder pijn aan mijn pols gehad, maar toen had ik volgens de dokter een ontsteking. Alleen, nu is mijn pols niet dik. En ik heb het al sinds een paar dagen weer, alleen nu is het erger geworden, sinds deze middag. Kan dit komen door overbelasting?

    Ik heb drie oplossingen;
    -pijnstiller met ontstekingsremmer. Alleen, ik ben tegen het onnodig slikken van een pijnstiller en doe dit alleen in het uiterste geval.
    -koelen met ijs. Maar ik weet niet of dit gepast is nu.
    -mijn polsband aan doen. Maar die zit al gauw te strak of in de weg.

    Wat raden jullie aan en wat zouden jullie doen?
    En ja, ik heb morgen een SO Duits, dus ik moet wel typen. (wrts enzo..)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom vraag je het niet aan de huisarts? Die weet het waarschijnlijk beter dan wij. ;p
    Wel vervelend voor je. Succes met je SO!


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Waarom vraag je het niet aan de huisarts? Die weet het waarschijnlijk beter dan wij. ;p
    Wel vervelend voor je. Succes met je SO!


    Omdat ik niet voor ieder pijntje naar de huisarts wil gaan. Bovendien, 's avonds werkt de huisarts niet.
    Dank je. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een bult op mijn pols zitten als ik hem buig, waardoor ik ook altijd dat soort klachten krijg. Vooral als ik er veel mee doe. Moet je eens kijken of die er zit, het komt best veel voor.


    Your make-up is terrible

    Ik zou 'm eraf snijden! o: Nee, doe maar niet. Koelen heeft denk ik geen nut als het niet opgezwollen (onstoken) is. En tja, van polsbandjes heb ik geen verstand. Maar een paracetamol kan toch geen kwaad? [Een pijnstiller met ontstekingsremmer lijkt me overbodig, aangezien je zelf al zei dat het niet opgezwollen is.] En tja, als alles ten einde raad is, kun je 'm er nog altijd afsnijden. Veel succes met je SO!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Als je d'r echt last van hebt een paracetemol slikken, anders negeren. Als de pijn er morgen nog is naar de huisarts.


    i put the fun in funeral

    Ik heb een poosje (een maand of 8) een ontsteking in een aanhechting in mijn pols gehad. Ik heb toen diclofenac gekregen van de huisarts -is ook bij de drogist te koop-. Ik weet niet of dat het kan zijn?


    Bad decisions make good stories.

    Michonne schreef:
    Ik heb een bult op mijn pols zitten als ik hem buig, waardoor ik ook altijd dat soort klachten krijg. Vooral als ik er veel mee doe. Moet je eens kijken of die er zit, het komt best veel voor.
    kistje


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Serieus gewoon niks doen. Wacht het een dagje af. Als het wel echt heel erg pijn begint te doen pak een parcetemol. En dan als het over vijf dagen nog steeds zeer doet naar huisarts toe gaan.


    I still think of the guitar bible.

    Heb ik ook een tijdje gehad. Deed echt een poosje heel veel pijn, maar ik heb er niks aan gedaan en het is uiteindelijk gewoon over gegaan. Ik kan je geen tips geven, maar succes met je So!


    "I solemnly swear that i am up to no good."