• -

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 20:37 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    1) Als je het aan het twijfelen bent, niet doen. 2) Ik heb een negatief vermoeden bij die gozer. Niet doen. Er komen echt wel lievere gozers op je pad. :]


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    1) Als je het aan het twijfelen bent, niet doen. 2) Ik heb een negatief vermoeden bij die gozer. Niet doen. Er komen echt wel lievere gozers op je pad. :]
    Mijn nicht zegt niet doen hij lijkt op een Loverboy :'P. Ik vind hem niet echt op een loverboy lijken x'D. iniedergeval mijn nichtje heeft ookal een negatief gevoel en ik denk dus echt dat ik nee ga zeggen. Ik durf hem maandag echt niet onderogen te komen dan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Als je over iets twijfelt, wat het mag zijn, doe het dan gewoon niet. Voor de rest heb ik eigenlijk weinig ervaring met jongens.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb nee gezegt ik wacht nu af op zijn reactie


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind je nog best wel jong eerlijk gezegd. Een vriendje hebben is niet stoer of zoiets dergelijks en de enige reden dat je een vriend zou willen is omdat je van hem houdt, écht van hem houdt. Zoals ik al zei; je bent nog jong en er zullen nog genoeg andere jongens komen, maar als je hem echt leuk vind - zonder twijfel - zou ik het doen. En het feit dat je een vriend hebt zorgt er echt niet voor dat het op school slechter gaat. Ik zit ook gewoon in 4 VWO met een vriend en ik ken genoeg andere meiden die dat ook hebben en het is niet persé moeilijker.Dat moet je jouw moeder gewoon rustig uitleggen. En wat je vriendinnen betreft; ik begrijp dat ze zich iets beledigd voelen, maar als ze echte vriendinnen zijn zullen ze het wel begrijpen en het hangt ook van af hoe jij over die jongen voelt en of je vindt of hij het waard is.


    The odds are néver in our favor.

    Hahaha dat bedoel ik niet @Knight ik bedoel met de mensen om ons heen die zeggen dan vaak 'J. hartje A.'


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Heb jij een gesplete persoonlijkheid of zo?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    Heb jij een gesplete persoonlijkheid of zo?


    Net wacht ik dacht.
    Daarbij, hoezo overweeg je het nog, aan het begin van je verhaal dacht ik echt dat je hem zou haten. Volgens mij wil je het gewoon voor de aandacht. Dat je in staat bent om het te overwegen nadat al 3 vriendinnen iets met hem gehad hebben zegt wel genoeg over je denk ik.


    Your make-up is terrible

    DamnBieber schreef:
    Hahaha dat bedoel ik niet @Knight ik bedoel met de mensen om ons heen die zeggen dan vaak 'J. hartje A.'

    >.> . Dan heb jij wel heel kinderachtige kindjes om je heen.


    The odds are néver in our favor.

    Je spelling en zo is nogal vaag, dus ik probeerde het te snappen zover ik kon. Daarom zeg ik: gewoon niet doen. Meer hoef je niet te weten.

    Michonne schreef:
    (...)

    Net wacht ik dacht.
    Daarbij, hoezo overweeg je het nog, aan het begin van je verhaal dacht ik echt dat je hem zou haten. Volgens mij wil je het gewoon voor de aandacht. Dat je in staat bent om het te overwegen nadat al 3 vriendinnen iets met hem gehad hebben zegt wel genoeg over je denk ik.
    Nu ben ik echt klaar met jou. Ik weet niet of jij het merkt maar elke keer als jij reageert draait het op een ruzie uit. Je hebt altijd weer iets Negatief te zeggen. Als je goeie dingen hebt te zeggen reageer asjeblieft!! Ik snap dat je soms negatief wil praten in topics maar het hoeft niet in ELK topic. Je kan mensen ook gewoon in hun waarde laten en stoppen met die onzin van jou!! Ik vraag je dus vriendenlijk om wat meer positief te doen!!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Als je twijfelt: Niet doen.


    Tijd voor koffie.

    DamnBieber schreef:
    (...)Nu ben ik echt klaar met jou. Ik weet niet of jij het merkt maar elke keer als jij reageert draait het op een ruzie uit. Je hebt altijd weer iets Negatief te zeggen. Als je goeie dingen hebt te zeggen reageer asjeblieft!! Ik snap dat je soms negatief wil praten in topics maar het hoeft niet in ELK topic. Je kan mensen ook gewoon in hun waarde laten en stoppen met die onzin van jou!! Ik vraag je dus vriendenlijk om wat meer positief te doen!!


    Je kan moeilijk mensen vragen om hulp en advies over wat je wilt doen, en vervolgens boos gaan roepen dat je alleen wilt horen dat je het moet doen.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je kan moeilijk mensen vragen om hulp en advies over wat je wilt doen, en vervolgens boos gaan roepen dat je alleen wilt horen dat je het moet doen.

    Tsja, mensen horen nou eenmaal graag dingen die ze willen horen..


    ars moriendi

    * grabs popcorn *