• Ik was vrijdagavond bij het concert van One Direction en op het einde werd er buiten gefilmd, dus toen ik gisteren naar het Jeugdjournaal zat te kijken zag ik mezelf ineens voorbijvliegen. :'D Rond 9:22 ren ik heel blij naar buiten.
    Klik.
    Wie is er ook wel eens op tv geweest? :')


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cool! Ik ben ook bij jeugdjournaal op tv geweest. Ik was in Amersfoort in de dierentuin en een van die olifanten was zwanger. Daar werden allerlei interviews overgegeven, ik was een van die geinterviewde ;). http://jeugdjournaal.nl/item/429549-verzorgers-slapen-bij-olifanten.html Ik ben dat meisje met die zwarte jas naast die jongen, een goeie vriend van mij.
    Nu ik het terug kijk, is het best beschamend. Hahaha.


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Haha, ik zag je eerst niet ;3
    Ik ben weleens op tv geweest maar ik herkende mezelf niet dus moest het van een vriend van mij horen.. :')


    •*• Lululu •*•

    Bij de Wereld van K3 en het weerbericht van Piet Paulusma :')


    Caution first, always.

    Ik blijf het geweldig vinden haha.
    Naar mijn weten ben ik zelf nog nooit op tv geweest. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik probeerde de camera net te vermijden bij het concert. :p
    Volgens mij ben ik zelf nog nooit op tv geweest. Ik kan het me in ieder geval niet meer herinneren.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 15:53 ]


    Take me to wonderland

    Mijn school was ooit eens op tv bij het Klokhuis. Het was de klas onder ons die op Tv kwamen, maar ik hoef niet zo nodig op tv. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben alleen maar een paar keer op DTV geweest. Verder niet, haha.


    I still think of the guitar bible.

    Ik ben een paar keer op TV geweest. Twee keer of 040TV van Eindhoven, één keer op Nederland 3 toen Mooiste Meisje van de Klas op onze school kwam filmen, één keer toen ik auditie deed voor Kinderen Zingen met Sterren. Ik was 6 en was er van overtuigd dat ik kon zingen. Totdat ik mezelf op TV hoorde, haha.