• Daar zit je dan, in een of andere cliniek. Samen met 9 anderen die hier allemaal voor een rede zijn. De ene is hier door haar ouders gestuurd en de andere kwam hier vrijwillig. Komen hier is een stuk makkelijker dan weggaan. Is het wel mogelijk? Ben je eigenlijk wel gek? Of zijn de mensen om je heen gewoon allemaal gek. Je bent anders, dat staat vast, maar is dat wel zo erg? Het is hier zo koud en stil, een traan rolt over je wang. Je wil weg, of je wordt echt gek. Teminste als je dat nog niet was.

    The loners is een cliniek voor mensen die gek zijn. Je kan je hier vrijwillig aanmelden, maar ook gewoon worden gebracht door bv je ouders. Iedereen hier is wel iets mis mee, de een is veel te agresief, de ander heeft te veel fantasy en de ander weigert nog met mensen te praten. Het maakt niet uit, maar je bent anders. Hoe zal het zijn bij 'The loners'? Samen met 9 anderen zit je daar opgesloten. Wegkomen blijkt onmogelijk. Je krijgt er therapie en meer van dat soort dingen.

    Rollen:
    Jongens:
    -James Julian Mathers BigFatLiar Argessie, geen respect voor het medemens
    -Anthony -Antz- Kilian von Monroe Mufinn ADHD, aanhakelijk, woedeaanvallen
    -Brandon -Bam- von Monroe Mufinn ADHD, aanhakelijk, woedeaanvallen
    -Michael Oliver Clarkson Nyan Trauma's en angsten door mishandelingen
    -Justin Allejandro Rodrigez Pebble veel angsten

    Meisjes:
    -Amelia Pond BigFatLiar Kan gedachtes lezen en maakt daar misbruik van
    -Scarlett Jane Middleford Mavis dysthyme stoornis, agressie, eetproblemen
    -Annabeth Mai Musso Pebble 2 persoonlijkheden
    -Riley June Fraser Arriver Te veel fantsie en niet praten
    -Chiara Bella Love DamnBieber agressie, niet praten

    Therapeuten/begeleiders (iedereen mag die besturen!):
    -David Reed
    -Anna MacBrook

    Regels:
    Geen oneliners
    Geen OOC ruzies
    Niemand buitensluiten
    Maximaal 2 rollen
    Het liefste al een beetje RPG ervaring
    Langere afwezigheid melden
    Geen topics openen zonder mijn toesteming

    Kamer indeling
    Kamer 1: Anthony -Antz- Kilian von Monroe, Justin Allejandro Rodrigez
    Kamer 2: Brandon -Bam- von Monroe, James Julian Mathers, Michael Oliver Clarkson
    Kamer 3: Annabeth Mai Musso, Chiara Bella Love
    Kamer 4: Scarlett Jane Middleford, Riley June Fraser, Amelia Pond
    De indeling is over nagedacht! Ik heb geprobeert mensen met dezelfde stoornissen zoveel mogelijk te versprijden, vandaar dat ook de tweeling neit bij elkaar zit!

    Intro:
    De mensen komen aan bij de cliniek of zijn er al een paar uurtjes! je zoekt je kamer (voor de 2 persoonskamers het bovenste bed wegdenken en de kamers hebben nog een stuk voor de foto waar kasten staan) of je gaat gewoon een beetje rondkijken. De cliniek heeft ook een tuin waar de mensen tot rust kunnen komen. Verder is er een gezamelijke eetzaal


    plattegrond 1
    plattegrond 2

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 21:29 ]


    Dont say why me, say try me

    ik reageer straks weer ga nu eten


    Dont say why me, say try me

    James Julian Mathers
    Argessie, geen respect voor het medemens
    'Hoe oud ben je eigenlijk? ik ben 17' zei ik. We waren inmiddels als een stukje verder gelopen en ik begon me af te vragen of we ooit de weg terug zouden vinden. Snel keek ik op mijn horloge, we waren al best lang weg. 'Ik denk dat we terug moeten', zei ik. Best jammer, ik zou hier zeker terug komen. En die michael kon ik het wel mee vinden, hij luisterde teminste.


    Dont say why me, say try me

    Michael Oliver Clarkson ||Trauma's en angsten door mishandelingen
    'Hoe oud ben je eigenlijk? ik ben 17'vroeg hij. "Ik ben ook 17."antwoord ik dan.
    Het was hier echt een doolhof...
    'Ik denk dat we terug moeten' zei James dan ,nadat hij op zijn horloge keek die vreemd genoeg ongedeertgebleven is na die duik in het water.
    "Is goed ,dan kun je trouwens ook andere kleren aandoen."zeg ik licht lachend. Tenzij hij natuurlijk heel de dag met natte kleren wil rondlopen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    James Julian Mathers
    Argessie, geen respect voor het medemens
    'Inderdaad deze zijn een heeeeeeeeeeeeel klein beetje nat', zei ik. 'Overigens heb jij enig idee waar we heen moeten? In elk geval de tegenovergestelde richting van nu...', zei ik. Ik draaide me om en zag dit konijntje zitten. 'Ik mag dan wel niet de grootste dierenvriend zijn, maar dit konijntje is wel heel lief... Ik wil hem meenemen!', zei ik. Dat laatste voegde ik er met een lagje aan toe.


    Dont say why me, say try me

    Michael Oliver Clarkson ||Trauma's en angsten door mishandelingen
    'Inderdaad deze zijn een heeeeeeeeeeeeel klein beetje nat'zei hij .'Overigens heb jij enig idee waar we heen moeten? In elk geval de tegenovergestelde richting van nu...vroeg hij dan en ik haalde mijn schouders op."Geen idee ,ik heb niet echt op de weg gelet."zeg ik dan onschuldig.
    'Ik mag dan wel niet de grootste dierenvriend zijn, maar dit konijntje is wel heel lief... Ik wil hem meenemen!' zei hij plots en ik draaide me om en zag een klein konijntje zitten.Het was vast uit de tuin gelopen. Hoe lief hij ook was ,ik was er totaal tegen dat hij opgesloten ging worden ,weg van zijn vrijheid."Laat het konijntje maar hier ,het zal zich veel gelukkiger voelen als hij daar blijft."zeg ik dan en ik had nu door dat ik ook een deel voor mezelf sprak ,alsof ik het konijn ben dat opgesloten word voor zoveel jaar en van zijn vrijheid ontnomen word ,voor een ander zijn plezier.
    "Kom ,misschien moeten we nu naar links."zei ik dan om van onderwerp te veranderen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    James Julian Mathers
    Argessie, geen respect voor het medemens
    Ik vond het spijtig dat ik het konijntje moest laten zitten maar liep toch achter Michael aan. 'Wacht ik klim wel in een boom dan kan ik mischien uitzoeken waar we zijn', zei ik. Handig hees ik mezelf omhoog en klauterde omhoog. Toen ik ergens hoog in de boom zat viel mijn mond open van verbazing. Het was hier zo groot en mooi! 'Michael, als je wil weten hoe mooi dit van boven is moet je omhoog klimmen!', schreeuwde ik naar beneden.


    Dont say why me, say try me

    Michael Oliver Clarkson ||Trauma's en angsten door mishandelingen
    'Wacht ik klim wel in een boom dan kan ik mischien uitzoeken waar we zijn'zei James dan en klauterde een boom in.
    Ik was best wel verbaasd dat hij zo lenig in de boom kon klimmen.
    'Michael, als je wil weten hoe mooi dit van boven is moet je omhoog klimmen!'riep James toen naar me.
    Ik wilde wel ,maar ik kan het niet risceren om in die boom te klimmen. Omdat ik niet sterk ben om mezelf daar boven te krijgen en omdat ik bang ben me te bezeren.
    "Nee dankje ,ik blijf liever hier."roep ik terug. Lekker verdwaald op mijn eerste dag hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    James Julian Mathers
    Argessie, geen respect voor het medemens
    "Nee dankje ,ik blijf liever hier."roept hij terug. 'Nou dan niet hea!', riep ik. 'Ik weet trouwens waar we heen moeten'. Handig klom ik weer naar beneden. Als ik halverwege ben en mijn voet neer zet op een tak breekt hij af. Een harde schreeuw kwam uit me mond voordat ik op de grond smakte. Ik kreeg zwarte vlekjes voor mijn ogen, en mijn hoofd bonkte enorm. Ik kneep mijn ogen stijf dicht, maar het werdt alleen erger. Ik moest opstaan en gewoon verder gaan, anders zou die michael me een watje vinden! Ik probeerde op te staan, maar ik werdt er zo duizelig van dat ik me weer liet zakken


    Dont say why me, say try me

    Michael Oliver Clarkson ||Trauma's en angsten door mishandelingen
    'Nou dan niet hea!'riep hij terug.'Ik weet trouwens waar we heen moeten'. vervolgde hij daarna en klom handig de boom weer uit,maar helverwege kraakte een tak en viel hij met een harde bonk weer op de grond.
    Geschrokken liep ik naar hem toe. Hier vreesde ik al voor.Hij probeerde op te staan ,maar liet zichzelf dan weer zakken.
    Ik wilde hem wel helpen ,maar hem niet aanraken. "James?" vroeg ik bezorgd. Ik had geen idee wat ik moest doen. "Gaat het met je?"vroeg ik er dan na.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    |Wie wil Riley meeten?|


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    |Wie wil Riley meeten?|

    [ze kan de tweeling in de gang tegenkomen, die worden nu weggedragen door een grote bewaker. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Misschien kun je Riley naar James en Michael sturen als dat goed is :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [arriver ik had in mijn vorrige stukje metb Amelia nog iets tegen riley gezecht
    en wat mij betreft kan ze inderdaad naar james en michael komen, il reageer zo weer met james]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 21:35 ]


    Dont say why me, say try me

    |Ik doe wel dat ik nog reageer op Amelia, de tweeling weggeslepen zie worden en dan naar die andere twee jongens ga, of andersom natuurlijk ;3|


    That is a perfect copy of reality.

    [je moet het zelf weten hoor :)]


    Dont say why me, say try me