• Uitleg idee zie spoiler:

    Er zijn altijd al bendes geweest en die zullen er altijd zijn.
    In San Francisco zijn er 3 bendes. Elk hebben ze hun eigen gebied en jarenlang kwamen ze zo nooit met elkaar in contact. De drie "gebieden" waren vastgelegd in een contract om misverstanden en conflicten te voorkomen. Jaren later is er geen sprake meer van een contract. Elke bende hunkert naar meer en daarom gaan ze zich ook vestigen op de "gebieden" die niet van hen zijn. Zo komen de drie groepen dus met elkaar in contact.
    Dit zorgt voor verwarring, leugens, gevechten,...

    Het grote begrip criminaliteit wordt hier dus in 3 hoofdafdelingen opgesplitst. Alle bendes willen meer macht en meer geld en houden zich daarom niet meer aan de criminele opdrachten die voor hen bestemd zijn. Het is de bedoeling dat dit in een soort van evolutie gebeurt, dus het begint met gewoon stelen. De mensen van de verschillende bendes stelen af en toe iets waardoor ze met elkaar in contact komen. Daarna beginnen ze ook af en toe de opdrachten en taken van de andere bendes over te nemen,...


    Bende 1: gebied = De donkere zaakjes. De opdrachten die het daglicht niet mogen zien en waar de buitenwereld niets van af weet worden door deze mensen vervuld. (mensen laten verdwijnen, vermoorden)

    Bende 2: gebied = Grote bedrijven en zakenmannen. Er voor zorgen dat een gigantisch bedrijf ineens failliet gaat. Bedrijven die worden overgenomen terwijl niemand het had verwacht, veel geld bij elkaar brengen,... dat zijn de taken van Bende 2.

    Bende 3: gebied = Mensen chanteren en afpersen is de hoofdtaak van deze Bende. Hierdoor verkrijgen ze enorm veel geld,... en af en toe hebben ze natuurlijk ook de zelfmoord van de afgeperste persoon op hun geweten.


    Rollen:

    Bende 1:
    -Sangster (meisje) | Jacelyn Louise Azarov
    -Orton (jongen) | Tyler Lucás Garcia-Castillo
    -Amaris (meisje) | Rhaelyn 'Rhae' Delane Rodriquez
    -GusWaters (meisje) | Mireia Kyle Murray
    - CaptianHook (jongen) | Liam Jay O'Donoghue
    -TheseWords (meisje) | Chanel Julia Dubois


    Bende 2:
    -Orochi (jongen) | Stephen diAngelo
    -CaptianHook (meisje) | Chevanna Juliet diAngelo
    -TheseWords (jongen) | Dylan Bo Black
    -Perconte (jongen) | Warren Carwood Howlett
    -Freer (meisje) | Roxette 'Roxy' Caley Michaelson
    -Isimat (jongen) | Daniel Romano Maldini
    -Cissy

    Bende 3:
    -Isimat (meisje) | Lynn Jasmine Riviera
    -Orton (meisje) | Azealia Rose DiRomano
    -LittleNinja (meisje) | Kate McBryan
    -Rivals (meisje) | Olivia Mary Blake
    -GusWaters (jongen) | Creg Merrie Johnson
    -Freer (jongen) | Adam Daniel Carusso


    °Gelieve het aantal jongens en meisjes ongeveer gelijk te houden. (Gewoon dat er niet 20 jongens zijn en 10 meisjes)
    °Niemand is perfect en ook hier niet.
    °Het idee gaat over criminaliteit maar dit wil niet zeggen dat elke rol hier een koelbloedige moordenaar moet zijn. Er kunnen ook mensen verplicht in een bende zitten of mensen zijn die emotioneel zijn en het af en toe moeilijk hebben,...
    °Wees creatief en origineel (:
    °Leeftijd doet er niet toe maar blijf weer realistisch
    °Gelieve het aantal mensen in de bendes ook gelijk te houden
    °Meerdere rollen zijn toegestaan
    °Naamsveranderingen doorgeven in dit topic of in mijn gastenboek a.u.b. (als je je personage een andere naam geeft, gelieve dit dan ook even door te geven)
    °Gelieve rekening te houden met de opmerkingen bovenaan in het rood
    °Bij verdere vragen kan je altijd bij mij terecht

    In te vullen lijstje:

    Naam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Bende:
    Extra's:

    Voel je altijd vrij om iets extra toe te voegen of een langere uitleg te geven (:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 12:58 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Een jongen uit de eerste bende voor mij alsjeblieft. Ik snap nog steeds niet veel van meespelverhalen, but I don't care.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Vrouw uit de derde bende voor mij?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mag ik een vrouw uit de eerste bende?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Meisje uit bende drie!


    - God only knows

    Mag ik een jongen in de eerste bende en een meisje in de derde.


    El Diablo.

    Meisje eerste bende?
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Klinkt Spannend! Mag ik alsjeblief een meisje uit bende 3 ;3


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ik zet het er straks allemaal in (er is nu familie bij mij dus heb even geen tijd om alles aan te passen)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Jongen voor bende 2.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mag ik een meisje voor bende drie?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Bende drie bestaat dadelijk uit alleen maar meisjes hahaha.


    - God only knows


    Naam: Roxette 'Roxy' Caley Michaelson
    Geboortedatum + leeftijd: 06/09, 22 jaar oud.
    Karakter: Bij Roxette weet je nooit zo goed of ze je bespeelt of dat ze volledig eerlijk is. Ze is redelijk manipulatief, heeft seksueel getinte humor en is flirterig. Ze speelt graag met potentiële bedpartners, weet precies wat ze moet doen om mensen om haar vinger te winden en schaamt zich hier niet voor.
    Zich schamen doet Roxy eigenlijk nooit, of ze nou naakt rondloopt of iets pijnlijk eerlijks zegt. Roxette is geen slet, maar duikt met liefde elke avond met iemand het bed in - maar dan alleen als ze diegene werkelijk aantrekkelijk vindt, niet gewoon met de eerste de beste.
    Ze maakt mensen graag ongemakkelijk en weet snel iemand's zwakke plek te vinden. Heeft een harde, aanstekelijke lach.
    Roxy is verslavingsgevoelig en wordt vaak gespot met een glas drank, een sigaret of een joint in haar hand. Dit betekent niet dat ze ontoerekenbaar is of nooit nuchter - ze heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel en zet 'zaken' altijd voor 'plezier'.
    Dit verantwoordelijkheidsgevoel betekent ook dat ze een heel serieuze kant heeft, iets dat goed uit komt in haar 'werk'.
    Uiterlijk: Roxette heeft eigenlijk altijd een boze blik en haar roze lippen lijken altijd te pruilen - dit is als je haar niet kent, ten minste. Ze heeft duidelijke, borstelige wenkbrauwen boven haar groen/blauwe ogen, die omlijst worden door lange wimpers. Als ze wel lacht, bij haar 'vrienden', heeft ze kleine kuiltjes in haar wangen en fonkelen haar ogen. Ze heeft een perfect verzorgd gebit en boven haar tanden fonkelt een smiley. Dit is niet de enige piercing die ze heeft - ook haar tepels heeft ze op achttien jarige leeftijd laten piercen. Ze krimpt nog steeds in elkaar als ze denkt aan de pijn die die krengen deden en weigert ze daarom ook uit te doen, ookal is ze er niet heel tevreden meer mee.
    Ze is ongeveer 1.75 en is slank met matige rondingen. Op het eerste gezicht lijkt ze een simpel, doorsnee meisje maar op haar benen heeft ze een collage aan tatoeages. Roxy is bijna altijd gekleed in zwarte skinny jeans, zo af en toe met gaten bij de knieën, zelfs als de mussen dood van het dak vallen van de hitte. Ze showt haar tatoeages bijna nooit, maar zo af en toe draagt ze een killer-dress waarin haar lichaam en de kunst op haar benen geweldig uitkomen. Roxette kan heel classy overkomen, dan draagt ze een witte blouse, heeft ze haar haar opgestoken en haar make-up perfect gedaan, maar als ze gewoon casual Roxy is kleedt ze zich het liefst in sweaters, leren jasjes en strakke tanktops. Ze is trots op haar figuur met aanwezig decolleté en is niet bang om haar lichaam te showen - ookal zijn er maar weinig mensen die al haar tatoeages hebben gezien.
    Bende: 2
    Extra's:


    *Ze is nog lang niet af maar dit is een beginnetje.*

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 14:12 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Vrouw uit bende 1? ^^


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Een meid uit bende één? Als hier te veel zitten graag uit bende twee c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oke ik heb er al een paar mensen in gezet maar ik ga morgen verder.
    Ik ben enorm blij dat er zo veel mensen zijn die mee willen doen.
    Let wel even op: de indeling die momenteel in dit topic staat kan nog gewijzigd worden omdat ik zelf ook nog twee personen wil maken en dat momenteel het aantal jongens/meisjes en de drie bendes niet ongeveer gelijk oplopen.
    Dus ik bekijk het morgen weer maar alvast enorm bedankt voor de moeite.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind