• Hoi iedereen!
    Ik heb al veel abonnementen op van alles, maar ik zoek nog steeds nieuwe stories.
    Ik ben aardig kieskeurig :$
    Ik wil graag:
    - 1D story (waarbij ze niet bestaan, anders niet)
    - Fantasy story
    - HP story

    Ik wil geen
    - JB stories
    - HG stories
    - DM stories
    - Hele realistische stories

    Ik weet dat ik al een heleboel reacties heb gehad, maar ik zoek nog steeds.

    Alvast bedankt!

    Xxx Iris.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:29 ]


    Nypmh > Yaspis

    je kan mijn verhalen proberen, ze staan allemaal op mijn profiel, de meeste zijn gewoon fantasy (:


    Hell is empty..al the devils are here

    Ben je fan van DM stories, dan wil ik wel waarschuwen als de mijne begint!

    Verder heb ik dit:

    Fantasy verhaal
    _______________________________________________________________________________

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.

    Onbekende personen

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 16:15 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Bedankt voor jullie reacties! Ik ben nu Night Falls aan het lezen en ben erg benieuwd naar de Horses en Our Family History. Thnx!!
    Zoek nog steeds verder!


    Nypmh > Yaspis




    Wat gebeurt er wanneer je een fout maakt in je leven?
          Wat gebeurt er wanneer je niet wordt vergeven, zelfs wanneer je het doet voor iemand waar je alles voor zou opgeven?
          Je wordt opgesloten.
          Je wordt voor gek uitgemaakt.
          En je wordt vernederd.
          Niet thuis.
          Niet buiten.
          Maar in een gesticht.
          In 1970.



    Dit alles gebeurt bij de negentienjarige Isabella die een gruweldaad begaan heeft voor de - volgens haar - bestwil van de familie.
          Ze wordt opgesloten in de hel op aarde.
          Ze ontmoet vele mensen, waaronder gekke, schuldige en onschuldige.
          Maar wanneer ze Eli ontmoet, raakt ze gefascineerd van hem en probeert ze te ontdekken waarom hij in het gesticht zit, totdat ze tot een ongelofelijke ontdekking maakt.










    ____________________________________________________________________________________________


    x Speelt zich af in een psychiatrisch ziekenhuis in 1970;
    x Licht gebaseerd op American Horror Story: Asylum;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Onbekende personen;
    x 16+.








    I’ve always thought that your own life, your own deeds, your own creations are the messages you leave for the world to see.
          For people to see.
          But why would you want to do what others want you to do, and what others want to see?
          After all, nothing feels better than doing something that everyone told you, you cannot do. Life works in various ways, but I’ve come to learn that you shouldn’t ever be someone you’re not and that you shouldn’t do anything that the real you wouldn’t.
          And that is what I shall do; I shall follow my path, leave my mark in this world.
    So when I’m gone, and I look back, I know that I was happy, for happiness isn’t really a destination. It’s rather a way of living, it’s the path you walk, the obstacles you conquer and the victories you celebrate.





    ~








    x Gebaseerd op de televisieserie The Vampire Diaries;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Wijkt af van de originele verhaallijn;
    x Kan 16+ stukken bevatten;
    x Soundtrack;
    x Trailer.


    The odds are néver in our favor.



    Wanneer papiersneedjes messteken worden

    Het leven in een vestingstad is nooit makkelijk geweest zeker niet als vrouw, helaas word het als maar erger.
    Mijn stad word geteisterd door moordenaars, dieven en meer van dit soort onkruid.
    Ik hield mij liever afzijdig van alles wat hiermee te maken had, maar het gevaar zocht mij.
    De papier sneedjes die ik op liep door het lezen van boeken werden nu zomaar ineens mes steken.
    Maar ik zal vechten tot dit ophoud, al kost dit mijn leven, ik ga niet wachten tot zij mij vinden, ik zal hen eerst moeten vinden.


    - Telt op dit moment 28 hoofdstukken
    - genre Drama, Historisch, Fantasy (de andere genre's zoals 16+ en romantiek moeten nog komen maar zijn op dit moment nog niets aanwezig)
    - ik schrijf (bijna) elke dag 1 of meerdere hoofdstukken
    - ik probeer zoveel mogelijk schrijf foutjes te verbeteren
    - onbekende personen



    De ketens van Lucifer

    Langzaam opende ze haar ogen, voor haar enkel een olielamp waar de vlam rustig flikkerde. Ze duwde zich omhoog uit het stof, hoe was ze hier gekomen, waar was ze? Ze keek naar beneden ze droeg een dunne witte nachtjapon, haar gouden style lokken over haar schouders gedrapeerd. Ze staarde in het duister, een lange donkere hal, het zag eruit alsof hier eeuwen niemand was geweest. voorzichtig pakte ze de olie lamp van de grond en begon te lopen, waarheen wist ze ze niet, ze kon zich niet herinneren wat hiervoor was gebeurd, alsof dit haar eerste herinnering was.

    - Telt op dit moment 25 hoofdstukken
    - Genre Horror, Drama, Fantasy, Romantiek en [16+]
    - Ik schrijf (bijna) elke dag 1 of meerdere hoofdstukken
    - Ondanks dat lucifer geen onbekende is vind ik het toch een OP
    - ik probeer zo veel mogelijk schrijf en typ foutjes te verbeteren


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    je kan mijn story ook proberen ^^
    Het gaat over een meisje die geen leuk leven heeft, want haar vader mishandelt haar.

    xx


    YOLO, I'M A DINOSAUR! RAAAWWRR.


    Het is het vijfde jaar op hogwarts, The Dark Lord is herezen.
    Maar The Dark Lord is niet het enige wat is herezen.
    Er is een andere oorlog op gang waar de toverwereld helemaal niets van af weet, de oorlog tussen de demonen en engelen want Lucifer is herezen.


    Het vijfde jaar op Hogwarts begint normaal, tot ze kennis maken met Angelina die Dumbldore aanstelt om de leerlingen voor te bereiden om een naderende oorlog. Ze leert Severus Snape al snel kennen, Dumbledore laat ze samenwerken omdat Severus veel afweet van Defense against the dark arts. Severus heeft een hekel aan haar omdat ze in zijn ogen gewoon een muggle is. Maar het tegendeel word al snel bewezen.

    Klik

    __________________________________________________________________________________________________________________________



    Louise watson is een vrouw van 20 jaar oud. Ze heeft geen ouders meer, en ze heeft ook geen herinneringen meer aan hen.
    Tot haar 16 levensjaar heeft ze een vrijwel normaal leven, tot ze Castiel ontmoet. Hij verteld haar de ware toedracht van de dood van haar ouders. Ze zijn vermoord door demonen. Louis geloofd hem niet, en hij neemt haar mee om te bewijzen dat demonen echt zijn, net zoals vele andere dingen. Louise is diep geschokt en bang. Castiel geeft haar een ring die Louise beschermt tegen alle kwade dingen en verlaat haar dan. Hij zegt dat ze elkaar ooit weer zullen weerzien, maar wanneer weet hij ook niet.




    Precious he kept them, this he could tell:
    Both of them he loved, no matter how hard they fell.

    His love grew even stronger and so did his pride,
    As his loved one came closer, with every stride.

    In the rain once left, he remembers himself on the street,
    Wrapped up on the ground - waitin' - for his heart stop to beat.

    As he lay there in agony, anticipated and afraid,
    Even as a hand reached for his, the one who has him betrayed.

    Even when the rain kissed his eyes to be shut
    He could still see the soul, whom for in trouble he had got.

    Once more he found himself lying, in agony and despair,
    The last time he got caressed by the loving hand brushing his hair.

    A very last apology crushing over his kind, bloody lips,
    As the angel collapsed - leaving a kind liquid glimpse.




    Klik

    Misschien is het wat?

    Mijn HP-verhaal lees je al en mijn manuscript lees je ook al dacht ik. :'D
    Kijk maar of me andere verhalen je ook trekken. ;p


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *minimaal een hoofdstuk per week





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.

    FBI malik is back

    geen 1D story

    hope you like it


    Live is what you make, so make it beautiful

    Dancing with wolves



    ''I was alone, I was in pain. I was broken, I was in vain.
    You freed, you saved. You filled, you created.
    ''
    I was no longer one - I was both



    Requiem for a dream

    link

    Crimson lips

    ''Er staat iemand naast mijn bed, ik kan hem horen ademen, ik kan zelfs zijn adem voelen op mijn lichaam. Ik probeer mijn ogen open te doen, en te praten, maar het lukt niet. Mijn lichaam werkt niet mee. 'Maak je geen zorgen.' zegt een stem. Ik weet niet waar de stem vandaan komt, daardoor ga ik me juist meer zorgen maken. Ik herken de stem, het is niet de persoon die naast mijn bed zit. De stem lijkt veel dichterbij te zijn. De persoon naast mijn bed is een hij, ik kan het horen aan zijn zware adem. De stem die ik hoorde is overduidelijk een vrouwelijke stem. De stem komt me zo bekend voor. De zwarte kleur van het binnenste van mijn oogleden, begint zich langzaam te vormen tot een beeld. Ik zie haar, mijn hart staat even stil voor een seconde. 'Ik heb je gemist.' Ik probeer haar aan te raken maar ik kan nog steeds mijn lichaam niet bewegen. Ze begint te praten, ik glimlach bij het horen van haar stem. 'Je bent nog niet bij me, je ligt in het ziekenhuis. Je ligt in coma, Selene, Selene! Niet teruggaan, hij is gevaarlijk. Praat niet met hem Selene, wacht!' Ik open mijn ogen en de jongen naast mijn bed staat zonder iets te zeggen op en rent weg. Het gebeurde te snel om zijn gezicht te herkennen.''



    (Fantasie gedeelte komt pas later in het verhaal)


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.




    Dearest Angel, sweet Light Bringer...
    you've been treated so poorly.
    Everyone knows your story, Lucifer...
    everyone knows about your fall from serenity.
    But, is it the true tale of your descent and how you became fallen?
    You are the angel heaven forgot, that heaven has forsaken.
    Somehow, Lucifer, you don't seem so evil or bad.
    Your tale is something that is truly sad.
    Whatever words are said about you now, one fact remains.
    You were an angel then...and still are to this day.
    Dearest angel that heaven forgot and tossed away...
    you'll find peace, somewhere, someday.



    De jonge vrouw Belle word in een vreemd weiland wakker zonder dat ze weet hoe ze er is gekomen.
    Ze loopt recht in de armen van Lucifer en hij neemt haar mee naar een plek op aarde.
    Ze kan niet bang voor hem zijn met hem in de buurt, maar als ze alleen is breken de sluimerende angsten door.
    Maar de tijd leert dat hij nog helemaal zo slecht niet is.




    Klik



    Sarah Eastwood is een meisje uit Londen, 1895. Ze komt uit een vooraanstaande familie en krijgt daardoor wat haar hartje begeert.
    Wanneer er plotseling een vreemde jongen verschijnt, met nog vreemdere kleren, die de gewoontes niet lijkt te kennen, besluit Sarah hem te helpen.


    - Onregelmatig posten
    - Enkel Harry Styles
    - Soundtrack wordt nog gezocht
    - Nederlands geschreven én gesproken
    - Begint 01/03/2013

    (Plaatje is aanklikbaar)




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Start deze week
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Wingened en blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!


    Het Negende Silhouet

    Als er aan het hof van vrouwe Lucremian, de machtigste dame van het rijk, een vreemdeling arriveert, staat het leven van Tarin op het punt om drastisch te veranderen. De onbekende laat haar een wapen vasthouden dat gevoelens bij haar losmaakt waarvan ze niet wist dat ze die had. Na het levensgevaarlijke object aangeraakt te hebben, wordt Tarin geteisterd door angstaanjagende nachtmerries.
    Vervolgens ontdekt ze dat zij de eer krijgt om zich als Negende Silhouet aan te sluiten bij de trouwste volgelingen van vrouwe Lucremian. Haar ontgroeningstaak is de eigenaar van het wapen dat haar hoofd op hol heeft laten slaan, opsporen. Doordat er onophoudelijk gruwelijke beelden op haar netvlies verschijnen en ze verwikkeld raakt in een web van gemengde gevoelens, durft ze ondanks haar strijdlust niet te hopen op een goed einde.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.