• Hey
    Ik wil al een lange tijd zelf foto's op weheartit zetten en heb dus de uitleg gelezen en heb geprobeerd maar het lukt nog steeds niet:'(
    Kan één van jullie het misschien op een andere manier uitleggen, dat ik het misschien wel snap.
    Alvast bedankt:)
    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik moest zo'n knop downloaden, en als je dan een afbeelding hebt op een andere site moet je erop klikken met je rechtermuisknop en dan staat er ergens in dat rijtje "Save image on my heart". Dan komt er een scherpje waar je er tags bij kan zetten en dan klik je op save en dan staat het op je heart (:


    El Diablo.

    Deze knop downloaden En dan kan je gewoon plaatjes met de rechte muisknop downloaden. Uploaden.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 20:57 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik gebruik deze knop. Die download je voor Chrome en dan komt hij bovenin rechts te staan. Als je dan een plaatje vind moet je gewoon op die knop drukken.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik gebruik deze knop. Die download je voor Chrome en dan komt hij bovenin rechts te staan. Als je dan een plaatje vind moet je gewoon op die knop drukken.


    Tell me about it, stud.

    bedankt allemaal:)
    Ik ga kijken of het lukt.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.