• Louis en Harry hebben een relatie. Louis komt in een auto ongeluk en verliest een groot deel van zijn geheugen. Hij herkent de jongens en dus ook Harry, zijn eigen vriend, niet meer. Liam, Zayn en Niall doen er alles aan om Louis te helpen met het terug krijgen van zijn herinneringen en beetje bij beetje komen ze ook terug, maar niet de herinneringen aan Harry. Alles bij en over hem is één grote waas, maar misschien is dat ook wel Harry's eigen schuld. En dan gebeurd 2 September 2013, Harry en Louis' 3 jarig samen zijn. Komt het dan allemaal toch nog goed?


    Ik heb het hele idee al uitgewerkt in m'n hoofd, ik moet alleen nog een titel en deze uitleg beter maken. Maar dat is voor later, als ik hem online ga zetten. (:

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 9:26 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Memories? Of als je die te kort vindt, Lost Memories of Forgotten Memories. c;


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lost in mistakes
    It's my fault
    Forgotten


    26 - 02 - '16

    Ik zou iets doen in de aard van; 'Zelfs je gezicht zien hielp niet.' Maar dan in het Engels, aangezien ik suck in vertalen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Forgetting everything.
    The second day of September.
    Remember me..

    Ik weet niet of dat goede titels zijn en of je er nog nodig had, maar ik dacht ik help toch even ;)


    Life is like a staircase. You have to go up each stair to reach te top.

    Pantheon schreef:
    Lost in mistakes
    It's my fault
    Forgotten

    Die vind ik alle drie heel mooi.


    Save me from myself.

    Clouded

    Aangezien alles één grote waas is.


    Take me to wonderland

    I remind you me to remember

    Althans, iets met 'remind' en 'remember' is misschien wel leuk.. ? x

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 16:40 ]

    Fading memories
    uhh ik ben hier niet zo goed in haha ^


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Do you remember?


    Tonight is the night.. (Dexter)

    How you remind me.
    I don't know about us. (als in een parody op They don't know about us)


    Searching heavens for another earth

    Remember me.


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Remember us, remember me, and all what we used to be.


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Matilda schreef:
    Ik zou iets doen in de aard van; 'Zelfs je gezicht zien hielp niet.' Maar dan in het Engels, aangezien ik suck in vertalen.


    Even your face didn't help?
    HA IN YOUR FACE!

    Hm, zelf ben ik niet zo'n Directioner.


    Tijd voor koffie.