• Dump hier al je One Direction foto's en gifs! <3



    Join us:
    Berna - Madhouse
    Lieke - DeGeneres
    Melissa - 230710
    Miriam - Two
    Jette - ColoredPaws
    Anouk - Bernini
    Naomi - DreamWishes
    Ness - Nessje
    Demi - Coockies
    Yvonne - MissStoran
    Marie -Curlies
    Elle - Styles
    Paulien - CarrotNiall
    Yasmine - CASPAR
    Gabriëla - BRYS
    Michelle - Rhinestone
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Lena - Lostwithiel
    Vivian - Nyah
    Glenn - IrishCharm
    Brookelle - Brookie
    Natascha - Pokemoniall
    Esra - Rembrandt
    Lisanne - Creativity
    Tell me your name and you can join us! ^^.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:05 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Berna, pas mijn username is braaf even aan. ^^
    En voor de duidelijkheid; ik wil die Haylor kus gewoon nog zien. Hehehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja Berna, doe die van mij ook eens even braaf aanpassen ^.^


    Miep

    Kijken <333


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne



    Poor Harry, hierdoor is hij nu al 13.000 volgers kwijt. ): Iedereen freaked out op mijn timeline en mijn dashboard van Tumblr.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Oh, can I join btw? mijn naam is Natascha (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:



    Poor Harry, hierdoor is hij nu al 13.000 volgers kwijt. ): Iedereen freaked out op mijn timeline en mijn dashboard van Tumblr.


    Ik ben een fan van Taylor Swift en ik ben een Directioner, maar ik vind dit geen leuk stel. Taylor huppelt van de een naar de ander, een maand na de Kennedy's heeft ze Harry aan de haak geslagen+ naar de geruchten heeft ze Niall uitgescholden. Ik ben niet iemand die openbaar gaat haten ofzo, ik zal het ook nooit uitspreken door haat te sturen of ze meteen te boycotten. maargoed...


    Miep

    Ik vind dat Taylor leuke liedjes heeft, echt, en ik houd van 1D, maar ik vind Taylor Swift + Harry gewoon geen leuke duo. Ik vind LIam + Danielle een heel leuk duo, Zayn + Perrie en Louis + Eleanor, maar Taylor + Harry, nee dat vind ik net niet leuk. Sorry. Maar ik ga er Harry niet voor onvolgen, het is jammer, maar het is zijn leven. Dus...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Pokemoniall schreef:



    Poor Harry, hierdoor is hij nu al 13.000 volgers kwijt. ): Iedereen freaked out op mijn timeline en mijn dashboard van Tumblr.


    Jammer genoeg is het echt. ): Maar op mijn timeline valt het nog wel mee met alles. Ik heb de foto nog geen een keer voorbij zien komen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Jammer genoeg is het echt. ): Maar op mijn timeline valt het nog wel mee met alles. Ik heb de foto nog geen een keer voorbij zien komen...


    Ik jammer genoeg al veel te vaak. Waarom kunnen we Haylor niet gewoon een kans geven? Misschien houdt Harry echt van der.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    I want to join! Mijn naam is Esra.


    -Oh,jongens,stop het. Jullie maken me aan het blozen. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Elleuuu, mag ik hier joinen? (krul)
    En om jullie over te halen heb ik hier een hele sexy gif van Niall. -wenkbrauwwiebel-


    life is awesome

    Pokemoniall schreef:
    (...)

    Ik jammer genoeg al veel te vaak. Waarom kunnen we Haylor niet gewoon een kans geven? Misschien houdt Harry echt van der.


    Nah, ik heb het geprobeerd. Maar ik vind Taylor echt gewoon niets voor Harry. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik weet niet Haylorr. Als harrybgelukkig is oke dan is dat goed. Maar ik vind ze niet bij elkkaar passen. Ze wilt kindjes van hem....... .stiekem wilt iedereen dat maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Creativity schreef:
    Elleuuu, mag ik hier joinen? (krul)
    En om jullie over te halen heb ik hier een hele sexy gif van Niall. -wenkbrauwwiebel-



    *dies*


    Miep