• Hee :]]
    Ik zit met een nogal groot probleem..
    Ik ben namelijk een perfectionist :]
    Nu zien veel mensen daar niet echt iets ergs in, en het is eigenlijk ook iets wat handelbaar is, maar het knaagt echt aan je.
    Voorbeeld:
    Ik deed ongeveer 2 weken geleden een IQ test. 100 kwam eruit, [precies gemiddeld n_n] 112 verbaal, en 86 hoe dat andere ook mag heten. 86, dat is dus onder gemiddeld. Hoe dat komt, is dus door het feit dat ik alles goed moet doen. Zo moest ik bijvoorbeeld allemaal tekentjes tekenen. En omdat ik ze echt precies moest doen, kwam ik dus niet zo ver.. Als ik dit niet had, zou ik gemakkelijk 120 kunnen halen..
    Dit gaat dus ook echt zo ver, dat het zelfs invloed heeft op mijn brood! [Alle hoeken moeten besmeerd zijn. Geen lege plekken, en het moet goed gesneden. Mes moet schoon na afloop, en geen smeersel aan de randen.]
    Ook op mijn piano spel. [Doe ik het niet goed, moet het overnieuw. Als dit niet lukt, speel ik niet.]
    Schrijven. [Hoofdletters, geen spelling fouten.]
    En hierdoor stoor ik me ook aan alles!
    Aan elke kleine beweging die er gemaakt worden..
    Wie hebben dit ook?
    xx


    all I want for christmas is a girlfriend

    Dat met dat brood heb ik ook. De boter moet per se gelijkmatig verdeeld worden. Ik weet niet waar het aan ligt...
    Ik heb geen obsessief compulsieve stoornis of zo, dat is wel heel ver gezocht, maar op sommige punten ben ik ook perfectionistisch.
    Op school dreig ik een werkstuk bij tekenen niet op tijd af te krijgen omdat ik nooit tevreden over mezelf ben.


    No growth of the heart is ever a waste