• Ecchi, one of the most sexy and awkward anime genre's of 'em all!

    Right. Ik heb al met een paar mensen erover zitten praten op Q, maar ik maak er gewoon een algemeen topic van. :Y)

    Laat los wat je erover wil.

    Ik heb dus net HOTD episode 6 zitten kijken. Holy shit awkward bath scène. En een leraar die een student verleid? ILLEGAAL, ZEG IK JE! SLUIT 'R OP! Get your pitchforks here, folks!

    Ik vind het raar. Kan niet begrijpen dat mensen geil kunnen worden van getekende animatiefiguren. Sickens me a little.


    ars moriendi

    Ecchi, was dat de zachtere versie van hentai? I like hentai.
    Plus; getekende penissen vind ik mooier dan echte. D'r was overigens ook ergens een yaoi-topic :'D. We still need a yuri-topic :o.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 21:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kijk geen ecchi anime's, ik vind die scene's altijd net iets te awkward :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Lolol. I know right! Hahah. Mijn eerste gedachte was ook echt: what-the-heck? :'D
    And yeah, Idunno eigk. Als er opzich wel een goede verhaallijn in zit dan maakt 't voor mij niet zoveel uit? :Y)


    † Love? I want to sleep.

    Apocalyptic schreef:
    Ik vind het raar. Kan niet begrijpen dat mensen geil kunnen worden van getekende animatiefiguren. Sickens me a little.

    Yup. This.

    - TRIPLEPOST FUCK YEAH

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 22:11 ]

    Hashirama schreef:
    Ecchi, was dat de zachtere versie van hentai? I like hentai.
    Plus; getekende penissen vind ik mooier dan echte. D'r was overigens ook ergens een yaoi-topic :'D. We still need a yuri-topic :o.

    ......Right. :"D Heb je al zoveel echte gezien dan? Elke vent stript vast meteen als die jou ziet. Lol.

    ik ga ervan uit dat je een meisje bent. Sorry als je een jongen bent please don't hurt me desu

    Leuk om met vrienden te kijken, duiken hun helemaal awkward weg en kun je zelf van die kutopmerkingen maken :3


    Radio, bleed me a melody?

    Hashirama schreef:
    Ecchi, was dat de zachtere versie van hentai? I like hentai.
    Plus; getekende penissen vind ik mooier dan echte. D'r was overigens ook ergens een yaoi-topic :'D. We still need a yuri-topic :o.

    I am in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hory shet. HOTD episode 6. Awkward as fuck. Ik ben er nog steeds niet voorbij want ik heb 'm een paar dagen geskipt. (krul)

    Die blonde lerares in HOTD heeft zulke grote tieten, niet normaal. O_o En ik kijk geen ecchi.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Lol ecchi is als het niet de erg is wel te doen in een anime.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Dragneel schreef:
    (...)
    ......Right. :"D Heb je al zoveel echte gezien dan? Elke vent stript vast meteen als die jou ziet. Lol.

    ik ga ervan uit dat je een meisje bent. Sorry als je een jongen bent please don't hurt me desu

    Op tv strippen ze wel voor me ja :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ecchi doet me denken aan een spelletje dat je vroeger kon spelen op MSN o.O Kon je met iemand een baby krijgen en die moest je verzorgen en mee spelen en dan kijken wie de baby het liefst vond ofzo :Y)

    Weet niet zeker of het ook Ecchi heette, maar het doet me er in iedergeval aan denken wahahaa. =x


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    OUTNUMBERED schreef:
    Ecchi doet me denken aan een spelletje dat je vroeger kon spelen op MSN o.O Kon je met iemand een baby krijgen en die moest je verzorgen en mee spelen en dan kijken wie de baby het liefst vond ofzo :Y)

    Weet niet zeker of het ook Ecchi heette, maar het doet me er in iedergeval aan denken wahahaa. =x

    Same here,

    Eccky was dat :'D


    "I shut my eyes in order to see.'