• Goedemiddag Quizlet Freunden.

    Ik en Cherbourg zijn van plan samen een story te gaan schrijven. Ons probleem is alleen dat we niet weten waarover we gaan schrijven.
    Omdat, de meeste van jullie, slim overkomen dachten wij "laten we eens een topic openen om te zien of iemand met een fantastisch, briljant, erg origineel en verbijsterende verhaallijn kan komen".

    Ons verhaal zal over onbekende personen gaan, dat staat wel vast.

    Heb je een idee en wil je ons graag uit de brand helpen? Brand hier los!

    That's the way the cookie crumbles.
    Talk to y'all lada.

    Peace.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 13:27 ]


    I recycle my thoughts.

    Schrijf over iets waar jullie veel over weten of wat jullie veel interesseren. Bijvoorbeeld, iets met misdaad/horror.


    Some people are art and do art at the same time

    Zombies, vampieren (non-twilight), aliens. :Y)
    Dat is wat mijn brein nu denkt.

    Moore schreef:
    Schrijf over iets waar jullie veel over weten of wat jullie veel interesseren. Bijvoorbeeld, iets met misdaad/horror.

    Hoe weet jij dat wij veel weten over misdaad en horror :X.

    Anyway, thanks voor de tip!


    I recycle my thoughts.

    Iets met een asylum is ook altijd vet. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zit al een tijdje met het idee om een actie - reactie verhaal te schrijven, maar ik heb er waarschijnlijk toch geen motivatie. Je begint bijvoorbeeld bij iemand die zijn old timer verkoopt omdat hij een herseninfact heeft gehad en die actie zet weer een nieuw verhaallijn aan de gang met nieuwe personages. Als jullie het iets vinden zou ik het zeker niet erg vinden mee te schrijven maar dat laat ik aan jullie over.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 13:31 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Moore schreef:
    Schrijf over iets waar jullie veel over weten of wat jullie veel interesseren. Bijvoorbeeld, iets met misdaad/horror.


    Dat klinkt alsof je insinueert dat ze misdadigers/moordenaars met hakmessen zijn. :'D

    Maar verder ben ik het wel eens met wat ze zegt. Kies iets waar jullie veel van weten, dat schrijft sowieso het gemakkelijkst. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien over een 'bootcamp'? (Idee gejat van de film)
    Onhandelbare kinderen worden door hun ouders naar een 'bootcamp' gestuurd waar ze met een nogal harde hand geholpen worden.
    De rest van het verhaal moet je zelf verzinnen, maar het is in ieder geval een idee.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Eve schreef:
    (...)
    Hoe weet jij dat wij veel weten over misdaad en horror :X.

    Anyway, thanks voor de tip!

    Ik ben helderziend :')


    Some people are art and do art at the same time

    Sinistre schreef:
    Ik zit al een tijdje met het idee om een actie - reactie verhaal te schrijven, maar ik heb er waarschijnlijk toch geen motivatie. Je begint bijvoorbeeld bij iemand die zijn old timer verkoopt omdat hij een herseninfact heeft gehad en die actie zet weer een nieuw verhaallijn aan de gang met nieuwe personages. Als jullie het iets vinden zou ik het zeker niet erg vinden mee te schrijven maar dat laat ik aan jullie over.

    Dat vind ik echt een tof idee :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Walternate schreef:
    Iets met een asylum is ook altijd vet. :Y)

    This. En dan vooral vanuit een persoon in het asylum. Een kijkje in het brein van iemand met een mental disease is altijd vet. :Y)

    Sinistre schreef:
    Ik zit al een tijdje met het idee om een actie - reactie verhaal te schrijven, maar ik heb er waarschijnlijk toch geen motivatie. Je begint bijvoorbeeld bij iemand die zijn old timer verkoopt omdat hij een herseninfact heeft gehad en die actie zet weer een nieuw verhaallijn aan de gang met nieuwe personages. Als jullie het iets vinden zou ik het zeker niet erg vinden mee te schrijven maar dat laat ik aan jullie over.

    Ik wil meer weten :Y) Meer details.


    "I shut my eyes in order to see.'