• Er is een klein dorpje in midden Engeland, waar iedereen elkaar ken ten niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen: Horan, Malik, Payne, Styles, en Tomlinson. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobbies, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime baantjes.


    • Rollen •
    • Familie Horan [Plek voor 2 kinderen]
    Vader • Niall James Horan • 38 • TonyTurtlePerry
    Moeder • Céline "Cellie" Amelia Horan-Bourdon • 38 • Alate
    Kinderen •
    Lucy Meave Horan • 16 • Little_Liars
    [R] • • MeganKM

    • Familie Malik [Plek voor 2 kinderen]
    Vader • Zayn Javadd Malik • 42 • JackSkellington
    Moeder • Somaiya Yasmin Malik-Ravi • 37 • TonyTurtlePerry
    Kinderen •
    Cassandra Daliya Malik • 17 • Zamperini

    • Familie Payne [Vol]
    Vader • Liam James Payne • 41 • Rovers
    Moeder • Alexis "Alex" Payne-Dourdan • 38 • Xiphias
    Kinderen •
    Felicia Jasmine Payne • 18 • Isimat
    River Graig Payne • 17 • GusWaters
    Ezra Lukas Payne(-Horan) • 19 • Fitzgomery

    • Familie Styles [Vol]
    Vader • Harry Edward Styles • 40 • Rovers
    Moeder • Avalanté Louise Styles (née Deveraux) • 38 • Crucifix
    Kinderen •
    Arianna Meline Styles • 17 • Recentia
    Aaron Styles • 18 • Vulpes
    Kevin William Styles • 16 • TonyTurtlePerry

    • Familie Tomlinson [Vol]
    Vader • Louis William Tomlinson • 42 • Fitzgomeryi
    Moeder • Elizabeth 'Lizzy' Tomlinson-Brown • 39 • Rovers
    Kinderen •
    Frederica "Freddie" Kaya Tomlinson • 17 • Xiphias
    Jessie Connor Tomlinson • 17 • Fanders
    Katherine Lena Tomlinson • 16 • Timlin

    • Overige Buurtbewoners
    Gary Christopher Beale • 27 • TonyTurtlePerry



    • Lijstje •
    Naam •
    Leeftijd •(Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 15/16 zijn ook niet leuk om te spelen.)
    Uiterlijk •(Met foto)
    Karakter •
    Geheim •
    Geschiedenis •(Baan, status in relatie, jongere leven etc)
    Extra •


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. One Direction bestaat niet en heeft nooit bestaan.De jongens hebben gewone banen en een gewoon 'saai' leven.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen Bain maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 10:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik ga het toch doen, anders ga ik spijt krijgen. Louis? :3


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik een kind (meisje) bij Zayn (:


    El Diablo.

    Mag ik een kind (meisje) van de familie styles ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Allemaal Prima


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een kind (meisje) bij de familie Payne?


    - God only knows

    Het lijkt me wel een leuk idee, mag ik Harold reserveren?


    'Darling, just hold on'

    Tuurlijk!


    Bowties were never Cooler

    Mag ik Liam's vrouw en de dochter van Zayn/Harry/Louis?


    Reality's overrated.

    Sure. Dan moet je alleen nog even kiezen van wie je het kind wil zijn. Het maakt mij weinig uit.


    Bowties were never Cooler

    *Fluistert* Kies Louis. (A)


    "Family don’t end in blood”

    Nou, een stemmetje fluisterde me zojuist in dat Louis nog graag een dochter wilt dus dat word het dan maar.


    Reality's overrated.

    Okay


    Bowties were never Cooler

    Naam • Harold Edward Styles.


    Leeftijd • 40 jaar, geboren op 1 februari
    Uiterlijk • Harry heeft krullend haar dat op nog net niet op z'n schouders valt, hier en daar zitten er al een paar grijze plukken door heen, iets wat hij zelf vreselijk vind en waarin z'n kinderen hem soms mee pesten. Z'n haar zit in een knotje als hij aan het werk is zodat de haren niet in de weg zitten. Harry heeft groene ogen waarin je kan verdrinken en z'n ogen vind hij dan ook een van z'n pluspunten. Hij heeft hier en daar een tatoeage op z'n lijf staan, dit is nog van de tijd waarin hij een kwajongen was en z'n ouders tot last wilde zijn. Harry heeft lange dunne benen die hij de helft van de tijd hard nodig heeft als hij weer een slechterik achterna rent. Harry heeft een ketting van een kruisje om z'n nek hangen. Hij is niet heel katholiek, maar de ketting brengt hem gewoon geluk en je zal hem daar eigenlijk nooit zonder mee zien. Voor z'n werk draagt hij eigenlijk altijd een uniform en een pet en als hij thuis is, zal je hem zien een spijkerbroek en een shirt.
    Karakter • Harry kan soms nogal intimiderend overkomen, ook omdat hij met z'n 1.80 best lang is. Maar dat geeft hem ook weer overwicht, thuis en op het werk. Harry is een echte romanticus en verrast z'n vrouw vaak met rozen en mooie cadeautjes. Als Harry boos word, dan kan je maar beter uit z'n buurt blijven en wachten tot hij is afgekoeld, spullen zijn dan voor hem niet veilig en worden dan in het rond gesmeten. In zijn werk is hij een serieuze man, maar als hij thuis komen de grapjes. maar dat is meer om z'n gevoelens niet altijd te tonen. Harry vind het soms maar niks om over z'n gevoelens te praten en je moet het echt uit hem trekken, wil hij er over beginnen. Kritiek is iets waar hij niet altijd tegen kan en hij zal er meestal in tegen in gaan tot hij dan tot de ontdekking komt dat de ander gelijk heeft en hij schorvoetend z'n ongelijk moet toegeven. Toch is hij wel betrokken en zeker naar z'n vrouw en kinderen toe.
    Geheim • Harry heeft een affaire met de buurman. Dit houdt hij angstvallig geheim voor zijn gezin en de buitenwereld, ook omdat hij nogal een voorbeeldfunctie heeft. Deze affaire is nu al zo'n twee jaar aan de gang.


    Geschiedenis • Harry werkt bij het plaatselijke politie bureau als politie agent. Hij is getrouwd en heeft drie kinderen. Een dochter en twee zonen. Harry's opvoeding was nogal streng, hij mocht niks en werd strak gehouden door z'n ouders. Hij moest zich aan het katholieke geloof houden, iets waar hij niet altijd zin in had. Hij werd hier door nogal rebels en ging op achttienjarige leeftijd het huis uit om op de politie academie te gaan studeren. Hij heeft nog een oudere zus die volgens hem meer liefde kreeg dan hem en dat is ook een van de hoofdredenen dat hij het huis uit ging. Toen hij kinderen kreeg wilde hij het anders dan z'n ouders doen en heeft geprobeerd z'n kinderen meer vrijheid te geven dan hij zelf kreeg en dat is volgens hem aardig gelukt.
    Extra • Harry is bi, dit weet niet iedereen, alleen de naaste familie. Hij is gek op voetbal en je zal hem in het weekend dan ook vaak vinden bij de plaatselijke voetbalclub om daar de teams aan te moedigen. Harry heeft een moeizame relatie met Aron, z'n oudste zoon. Ze vliegen elkaar constant in de haren.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 21:02 ]


    'Darling, just hold on'

    Mag ik een dochter in de Horan familie? c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik de moeder van Styles?


    I don't want you to die, I want you to suffer.