• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.





    Rollen: Getallen achter naam. Rollentopic + paginanummer
    Vampiers:
    Clanleider: Silas Underwood - 26/247 - 1e rang - Tortura
    Rechterhand:Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang - Goldenwing
    Verbannen: Will Mason Black (1,3) - 22/84 - Nomaad - Praelectio
    Leden (max 6):
    - Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - Evelyn Gabriela Delavey (1,2) - 20/121 - 3e rang - Scabbia

    - Amelia Earhart (1,3) - 15/15 - 4e rang - Souvenir

    - Oliver William Dust (1,1) - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - Samuel Joshua Carrey (1,4) - 20/150 - 3e rang - Eyes
    - Cedric Laurentius Salomon - 21/138 - 3e rangs - X


    Mensen (max 5):
    - Eviënne Olivia Crawford (1,2) - 18 - Tegen - Praelectio
    - Félice Mabel Delamore - 19 - Voor - Jemima
    - Elisabeth Howell - 17 - Tegen - Eyes

    - X - X - X - X
    -

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 12:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Belangrijk.
    Het leek mij handig om te beginnen op het punt dat iedereen inde Grote Zaal verwacht wordt vanwege een mededeling van Silas (:
    Die gaat dus vertellen dat ze meer clanleden nodig hebben etc.


    Ik zelf heb het momenteel héél druk, dus zal wss later deze week pas kunnen posten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [Mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn topics}


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    (Mijn topics.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (Mijn topics.)


    † Love? I want to sleep.

    > Mijn topics.

    Betekend het dan dat ik een eerste post moet schrijven, of wat is nu de bedoeling?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    {mijn topics}


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tortura schreef:
    > Mijn topics.

    Betekend het dan dat ik een eerste post moet schrijven, of wat is nu de bedoeling?

    niet per se (: de rest kan ook nog met elkaar praten in de tussentijd,.maar het leek me wel makkelijj als je met zoiets zou beginnen met je clanleider. (sorry. Mobiel typt echt naar.)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aangezien eidereen te bang lijkt om te posten, heb ik even tijd vrijgemaakt om een korte/snelle post te typen ;p
    (Goed is ie dus niet echt en hij is ook te kort, want ik moet weer verder aan school :Y))

    Alice Woods.
    Er werd Alice verteld dat iedereen geacht werd naar de Grote Zaal te gaan en daar was ze nu dan ook naar op weg. Ze was benieuwd wat er te melden viel, aangezien ze meestal alleen voor belangrijke dingen bij elkaar werden geroepen in de Grote Zaal. Met haar een schetsblok vol lege bladeren en houtskool in haar handen geklemd liep ze door de donkere gangen die enkel verlicht werden door fakkels. De nieuwe vampiers hadden er vaak moeite mee, met het plotseling moeten leven in de duisternis, maar zij was niet anders gewend.
    Verscheidene vampiers hadden zich al verzameld in de Grote Zaal en Alice liep richting een tafel dat achterin de hoek stond, ze was nooit graag het middelpunt van aandacht en zou daarom nooit een tafel kiezen te midden van anderen. Toen ze plaats had genomen scande haar bruine ogen gauw de ruimte waarna ze haar schetsblok op tafel neerlegde. Tekenen deed ze al zo lang ze zich kon herinneren, ze vond het fascinerend om naar personen te kijken en ze zag het als een uitdaging ze zo vast te leggen op papier als ze wilde. Alice streek een lok haar achter haar oor, waarna ze begon aan een ruwe schets van de ruimte. Af en toe wierp ze een blik op om te kijken of Silas, of nog belangrijker, Idwallon, eraan kwam.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 19:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    (Sorry dat ik off-topic ga... ;$ Maar ik wilde net een stukje schrijven, maar moet dit per se vanuit de derde persoon zijn? Want ik schrijf liever in de eerste persoon.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (Sorry dat ik off-topic ga... ;$ Maar ik wilde net een stukje schrijven, maar moet dit per se vanuit de derde persoon zijn? Want ik schrijf liever in de eerste persoon.)


    Nee, je mag helemaal zelf kiezen in welke vorm je schrijft. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    [Voor de mensen is het een gewone dag?
    En is het dag of nacht?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jemima schreef:
    [Voor de mensen is het een gewone dag?
    En is het dag of nacht?]


    Je hoeft niet tussen haakjes te schrijven hoor ;p
    En laten we doen dat het dag is, dat is makkelijker voor diegene
    met een mens (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Guys. Zonder een beginpost kan niemand op je reageren! :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Guys. Zonder een beginpost kan niemand op je reageren! :')

    Ik schrijf vrijdag wel een stukje, maar ik heb het de afgelopen dagen nogal druk en ben laat uit van school :c


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor