• Ik ga samen met Caleo een One Direction fanfiction story schrijven.
    Die begint als mijn story Against Forced Love || Harry Edward Styles afgelopen is.

    Het verhaal gaat over 5 jongens (die van 1D) en 5 meisjes. Ze hebben allemaal een eigen leven, met een eigen verhaal. Ze kennen elkaar niet. Tot ze door een vreselijke gebeurtenis bij elkaar worden gebracht.

    We zoeken nog rollen voor:
    #Vriendin van Niall
    #Vriendin van Harry
    #Vriendin van Zayn

    Dit is wat je in moet vullen:
    Welke rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + Foto (Liefst een beroemdheid met naam erbij):
    Extra (Niet verplicht):
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee:

    We hebben de levens/verhalen van de personages al bedacht, we zullen dan kijken welke degene die de rol heeft krijgt. Hierbij kijken we ook een beetje naar het karakter.

    We kiezen niet de eerste die iets inzend, maar kijken wat het best bij het verhaal past.


    "Family don’t end in blood”

    Welke rol;Vriendin van Niall!
    Volledige naam: Amber booklet
    Bijnaam: Ambi bambi ( ofzo iets haha)
    Leeftijd: 19
    Karakter: aardig, grappig,
    Uiterlijk + Foto (Liefst een beroemdheid met naam erbij):



    dit is victoria Justice.
    Ik hoop dat ik de foto zo goed heb gedaan , anders moet je me maar mailen ofzo.
    Extra (Niet verplicht): Houd van eten, iets ergs gebeurt in haar verleden.
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee: Jaaa :D
    (doeg)


    Don't wanna break your heart, just wanna give your heart a break. -Demi Lovato.

    Welke rol: Vriendin van Zayniebanie
    Volledige naam: Abigail Johnson
    Bijnaam: Abbi
    Leeftijd: 16 en een half
    Karakter: Rustig, kan knettergek zijn, flirt, zorgzaam, humeur kan in eens omslaan, staat voor iedereen klaar.
    Uiterlijk + Foto (Liefst een beroemdheid met naam erbij): Blond, blauw ogen, klein. Ze heet in het echt Acacia Clark. Foto:


    Extra (Niet verplicht): Niet echt een tutje maar houd wel van make-up. Ze houd van sport:)
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee: Ja tulk!

    Welke rol: Vriendin Niall
    Volledige naam: Delana Maxim Woods
    Bijnaam: Lana, Laan, Laantje
    Leeftijd: 18 jaar
    Karakter: Delana is een vrolijk lieve rustige meid. Ze is behulpzaam en vriendelijk. Ophet eerste gezicht lijkt ze verlegen maar als je haar eenmaal leert kennen praat ze nogal snel veel. Ze kan lachen om alles en heeft een flauwe humor. Delana is beleefd opgevoed.
    Uiterlijk + Foto (Liefst een beroemdheid met naam erbij): Delana is best lang, 1,78 meter en heeft een slanke lijn waar ze trots op is. Ze heeft heel licht blond haar met blauwe ogen. (Elle Fanning zit op mobiel)
    Extra (Niet verplicht): Delana is gepest toen ze 14 was waardoor ze stiller is als ze je niet goed kent. Ze is best onzeker over zichzelf
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heyy iedereen,
    Sorry voor de drie die net hier gereageerd hebben, maar ik heb dit topic aangemaakt toen Quizlet zo raar deed, en er dus per ongeluk twee aangemaakt. De rollen zijn inmiddels al gekozen. Ik weet ook niet hoe je een topic moet verwijderen.
    Nogmaals, mijn excuses
    Xxx

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 20:48 ]


    "Family don’t end in blood”