• De meeste zullen het wel al kunnen raden door de titel, maar ik zit met een 'bloederig probleempje' aka ongesteldheid. Dit was absoluut niet de bedoeling want ik slik normaal de pil door tot aan de vakanties (anders kan ik niet naar school, zo shit ga ik me er door voelen), maar gisteravond heb ik hem dus niet gehad. Mijn moeder herinnerd pakt onze pil altijd en geeft die aan mij, maar zij heeft dit dus vergeten.
    Nu ben ik dus binnen een dag ongesteld geworden, voel ik me kut en het ergste is nog dat ik donderdag gala heb....in een LICHT OUD ROZE JURK. Ik ben dus ten einde raad want ik lek soms door terwijl ik een extra lang maandverband in heb met daarachter nog eens drie inlegkruisjes naast elkaar. Ik heb vanavond dus wel weer de pil geslikt en ik vroeg me dus af of iemand er ervaring mee heeft hoe snel het dan weer weg gaat? OF weet iemand wat ik kan doen om het sneller weg te laten gaan? Ik ben bang dat ik niet naar mijn gala durf te gaan als ik donderdag nog ongesteld ben en dat terwijl ik 180 euro heb uitgegeven uit eigen zak.=(


    You were born original, don't die as a copy.

    Tampons?


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik weet niet hoe kort je jurkje is maar anders kan je er een kort zwart strak broekje onder doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Killua schreef:
    Tampons?


    .......Ik krijg het voor elkaar om dat ding in het verkeerde gat te stoppen, als het zelfs al past.=') Dus ik weet niet of dat nou zo slim is.


    You were born original, don't die as a copy.

    Kan je geen tampon in doen? En daarnaast nog een nachtmaandverband? Als je dan ook nog een extra tampon meeneemt, moet je veilig zijn. En sowieso naar je gala gaan! Het zou zonde zijn als je je hierdoor tegen laat houden.
    Edit: in dat geval komende dagen oefenen met waar ie erin moet, want het lost veel op.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 22:09 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Blackthorn schreef:
    Ik weet niet hoe kort je jurkje is maar anders kan je er een kort zwart strak broekje onder doen?


    Hij is lang, tot op de grond. Maar dat zou inderdaad kunnen, daar was ik ook al over aan het denken. Hm.


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien kan je tampons proberen? Als je het lastig vindt om ze in te brengen kan je ook met inbrenghuls gebruiken, dat gaat veel gemakkelijker. Als je om de 2 à 3 uur naar het toilet gaat om te wisselen ben je er zeker van dat je niet doorlekt ^^


    -

    SPECS schreef:
    (...)

    Hij is lang, tot op de grond. Maar dat zou inderdaad kunnen, daar was ik ook al over aan het denken. Hm.


    Daarnaast zou ik veel verschoning mee nemen, dan moet het haast wel goed komen. Je moet je hierdoor niet tegen laten houden.

    Trouwens, ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik ben meestal vier dagen ongesteld. De eerste dag heel erg en daarna elke dag steeds minder. De vierde dag (in jou verhaal dus de donderdag) is het ergste voorbij en merk ik er bijna niks meer van.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SPECS schreef:
    (...)

    .......Ik krijg het voor elkaar om dat ding in het verkeerde gat te stoppen, als het zelfs al past.=') Dus ik weet niet of dat nou zo slim is.


    Blijven oefenen. Begin met de kleinste maat enzovoorts. Het is het doorbijten écht waard ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik zeg net als iedereen tampons. Ik raad je aan om wel een paar dagen van te voreb ze te gwbruime . Ik had zelf de eerste paar malen dat ze pijnlijk zaten en heel irritant waren maar nu doe ik ze in en voel er niks van.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Daarnaast zou ik veel verschoning mee nemen, dan moet het haast wel goed komen. Je moet je hierdoor niet tegen laten houden.

    Trouwens, ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik ben meestal vier dagen ongesteld. De eerste dag heel erg en daarna elke dag steeds minder. De vierde dag (in jou verhaal dus de donderdag) is het ergste voorbij en merk ik er bijna niks meer van.


    Ja dat sowieso, even kijken hoe het loopt. Ik hoop dat als ik de pil nu weer gewoon doorslik het (sneller) weggaat. Ik ben inderdaad nooit zo lang ongesteld, dus fingers crossed.


    You were born original, don't die as a copy.

    Killua schreef:
    (...)

    Blijven oefenen. Begin met de kleinste maat enzovoorts. Het is het doorbijten écht waard ^^


    Hmm ja, even kijken. Ik moet ze dan sowieso halen want hier thuis gebruiken we die krengen niet.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    Ik zeg net als iedereen tampons. Ik raad je aan om wel een paar dagen van te voreb ze te gwbruime . Ik had zelf de eerste paar malen dat ze pijnlijk zaten en heel irritant waren maar nu doe ik ze in en voel er niks van.


    Kan ik me voorstellen ja, ik overleg even met mijn moeder en dan zal ik morgen misschien naar de winkel gaan.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou ook tampons aanraden en voor de zekerheid nog een inlegkruisje om niet door te lekken. En als je het niet gewend bent, heb je nog enkele dagen om te oefenen. Ikzelf heb altijd 2 'maten' tampons. Een gemiddelde (gele OB) voor in het begin wanneer het allemaal nog hevig eraan toe gaat en een kleinere (roze OB) voor tegen het einde toe omdat het anders niet fijn is om hem er in/uit te krijgen omdat het wat 'droger' wordt.

    Ik denk dat als je nu de pil terug neemt, dat het weinig effect heeft op je ongesteldheid. Ik denk dat het ongeveer even lang duurt. Ik neem altijd op een zondag mijn laatste pil en dan krijg ik tegen de donderdag erop mijn periode. En de maandag erop is mijn stopweek gedaan en neem ik de pil weer en duurt het nog even voor het gedaan is. Dus ook al neem ik dan de pil aan, ik heb niet het idee dat het daardoor sneller voorbij gaat. Ik vrees ervoor dat je die tijd moet 'uitdoen'.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    SPECS schreef:
    (...)

    Kan ik me voorstellen ja, ik overleg even met mijn moeder en dan zal ik morgen misschien naar de winkel gaan.
    ik heb zelf de OB mini die zijn fijn. En de eerste keren is het even vogelen enzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gebruik een tampon én maandverband, dan is de kans echt heel klein dat je nog doorlekt.
    Tampons zijn misschien lastig als je er niet aan gewend bent, maar als je ze eenmaal vaker gebruikt hebt, is het naar mijn mening veel fijner dan maandverband.
    En er is op zich toch best kans dat je ongesteldheid donderdag alweer minder is?


    "Take my advice; I don't use it anyway."