• Ik ben onlangs een nieuwe fanfictionstory begonnen met One Direction. Ik heb ondertussen al een paar abo's die reageren en kudo's geven (wat ik erg leuk vind natuurlijk en wat heel erg motiveert), maar graag zou ik wat meer lezers hebben, daarom deze reclame (:

    LINK NAAR STORY: Beat Of My Heart || One Direction



    # One Direction bestaat
    # Nederlands geschreven
    # Nederlands & Engels gesproken
    # 16+ kan (ik waarschuw)
    # Kan grof taalgebruik bevatten
    # Ik waarschuw niet, dus neem een abo
    # Kudo's, reacties & abo's zijn welkom!
    # By xSunshineee


    Even een beetje info over de story:
    Een Belgisch meisje zat vroeger in een girlsband die beroemd was in enkele landen. Buiten de groep en het zingen is ze ook beroemd als danseres en actrice. Ze kreeg een relatie met Taylor Lautner, maar betrapte hem met een ander meisje. Ook ging haar groep opeens uit elkaar omdat de andere voor school kozen, kon het nog erger? Haar manager wou dus dat ze solo ging wat ze zou proberen. Na een korte break gaat ze voor het eerst solo op tournee, maar niet alleen ... Samen met One Direction doet ze een tour van een paar maanden. Ze denkt dat ze Taylor nog steeds niet kan vergeten omdat ze voor het eerst zo verliefd was op iemand, tot één van de jongens van One Direction daar verandering in brengt ...

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 22:17 ]


    16 - 09 - '17

    Ik zal even een kijkje nemen wil je bij mij ook even kijken!

    ik ben er vandaag aan begonnen!




    . ... I heard my parents were deceased and could not stop crying. ...
    . ... How konde they leave me? They promised me that I could live with them again! ...
    . ... I lay in my bed and screamed "Mommy Daddy I'll be back! I miss you!" I shouted in my room crying
    ...







    - Nederlands gesproken
    - hoofdpersonages: Maddy Adams & Harry stylez
    - Belangrijke nevenpersonages: Liam James Payne & Tessa Smiths
    - Op 09/03/13 gestart
    - Start na 5 abo's
    - Verdriet en liefde
    - One Direction bestaat

    My life without parents || Harry Stylez & One Direction


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Thank you & ok (:


    16 - 09 - '17

    Even een beetje info over de story:
    Een Belgisch meisje zat vroeger in een girlsband die beroemd was in enkele landen. Buiten de groep en het zingen is ze ook beroemd als danseres en actrice. Ze kreeg een relatie met Taylor Lautner, maar betrapte hem met een ander meisje. Ook ging haar groep opeens uit elkaar omdat de andere voor school kozen, kon het nog erger? Haar manager wou dus dat ze solo ging wat ze zou proberen. Na een korte break gaat ze voor het eerst solo op tournee, maar niet alleen ... Samen met One Direction doet ze een tour van een paar maanden. Ze denkt dat ze Taylor nog steeds niet kan vergeten omdat ze voor het eerst zo verliefd was op iemand, tot één van de jongens van One Direction daar verandering in brengt ...


    16 - 09 - '17

    Ik ga een kijke nemen zou je misschien ook bij mijn story willen kijken? x
    Pretty Dancer || Zayn Javadd Malik.
    hier is een korte samenvatting:

    Het gaat over Tori, een Nederlandse danseres die de kans krijgt om mee te dansen in de x factor tour UK, het is 2015, en omdat One direction nu nog succesvoller is, gaan ze mee in de tour als herinnering aan hoe ver je kan komen met x factor. Tijdens de tour gebeurt er veel, ze maakt nieuwe vrienden, en Tori en Zayn worden heel close, maar als Tori weer terug moet naar Nederland veranderd er veel.




    I just love the beat, the beat of my hearts, that's only their for you





    mady by: JCaylen


    Zayn Malik love story,
    no copyright,
    love u guys
    xoxo

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 14:19 ]


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Nog een nieuwe van me!

    The Time of My Life || Louis Tomlinson



    # One Direction bestaat niet
    # Nederlands geschreven
    # Nederlands gesproken
    # 16+ kan (ik waarschuw)
    # Kan grof taalgebruik bevatten
    # Ik waarschuw niet, dus neem een abo
    # Kudo's, reacties & abo's zijn welkom!
    # Gebaseerd op de film Dirty Dancing
    # By xSunshineee


    Omdat de film gebaseerd is op de film Dirty Dancing verklapt het het verhaal eigenlijk al een beetje. Ook de soundtrack van het verhaal verklapt een stuk van het verhaal.
    Het gaat over een jongen en een meisje die naar de universiteit gaan waar ze dans gaan volgen. Niet één stijl, maar meerdere. Ze ontmoeten elkaar en wat er dan ontstaan is te lezen in het verhaal. Vriendschap? Liefde? Vijanden? Er komt op het einde van het schooljaar een groot festival en zij willen hun talent daar zeker laten zien.

    Ik weet dat t een beetje dom en kort uitgelegd is, daar ben ik niet zo heel erg goed in ;s

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 21:50 ]


    16 - 09 - '17