• Voor mijn verhaal zoek ik een reden waardoor één van mijn hoofdpersonages stopt met geloven in een God. Het moet een bepaalde gebeurtenis zijn. Heeft iemand een idee? Thank ya.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Er is iets gebeurd ze heeft god om hulp geroepen maar toch gebeurde het?? -Verkrachting, kogelschoot-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Science!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zombies.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Zombies.


    Geen fantasyverhaal, helaas.


    If we had not a soul, music would have created it.

    - Zijn/haar vriend(in) heeft zelfmoord gepleegd, terwijl hij/zij zo vaak gevraagd aan God heeft gevraagd of hij haar/hem kan redden.
    - Een geliefde (familie of vrienden) van de persoon wordt vermoord.
    - Hij/zij wordt een schipbreukeling en verliest daarbij al zijn geliefden.
    - Vliegtuigcrash?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een depressie.
    Een ongeluk met bijv. een auto waardoor ze blijvend mindervalide is.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 17:30 ]


    26 - 02 - '16

    Nou ik denk dat er genoeg dingen zijn om te stoppen met geloven xD
    Wetenschap wijst veel uit, maar als je meer een emotionele motief nodig hebt, zou ik denk aan iets dat er in haar leven gebeurd dat ze zo boos is op god en die gozer de schuld ervan geeft, dat diegene geen eens gelooft dat die kan bestaan. :P Rancune blijft altijd de beste manier om van iets af te komen :P

    Desnoods kun je altijd de geschiedenis in duiken, want als wetenschap je nog niet overtuigd dan doet geschiedenis dat wel xD
    Je wilt niet weten hoeveel mensen zijn vermoord door alleen het verschil in godsdienst :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    De beste vriend(in)/lief gaat dood aan een ziekte terwijl die vriend(in)/lief nooit niks verkeerd gedaan heeft. Hierdoor kan het personage misschien niet inzien waarom God zo iemand bij hem/haar weghaalt?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 18:36 ]


    Take me to wonderland

    Kan eigenlijk elke vorm van tegenslag zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Inderdaad. Hij roept op een hopeloos moment om hoop, maar komt niet. Kan bijv. Overval, Verwonding, Ongeluk, etc. Zijn.
    Of inderdaad zo'n vriendin/vriend situatie.


    Tijd voor koffie.

    Zoals al eerder is gezegd kan iedere tegenslag zorgen voor stoppen met geloven, maar als je het personage niet goed tegen groepsdruk kan of makkelijk te beïnvloeden is, kan het misschien zijn dat blowende, feestende, roekeloze vrienden je personage door hun manier van leven van zijn/haar geloof af hebben geholpen. Je personage kan zich ook zodanig alleen en verloren voelen dat hij/zij zich niet meer kan beheersen en puur uit lust met iemand het bed induikt. Vervolgens laat hij/zij zijn/haar geloof achter zich, omdat hij/zij er zo van heeft genoten. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Scabbia schreef:
    Science!

    Dr. Sheldon Cooper aprroves this. Voor mij is het ook een simpele reden: Science.


    Shoganai i ne~

    Alles kan een reden zijn van liefde tot dood.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hashirama schreef:
    Kan eigenlijk elke vorm van tegenslag zijn.


    i put the fun in funeral