• Ik vind het nu (21 april) nog steeds leuk om nieuwe stories binnen te krijgen, dus stuur ze maar!


    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar nieuwe stories.

    Waar moet de story aan voldoen?
    - ABN geschreven
    - Een goede verhaallijn
    - Het moet origineel zijn

    Als je story hier niet aan voldoet, zal ik hem sowieso niet lezen.

    Wat ik sowieso lees:
    - OP stories

    Wat ik misschien lees:
    - HP stories
    - One Direction stories
    - Voetbal stories

    Wat ik sowieso niet lees:
    - Bromance stories

    Twijfel je of ik je verhaal zal lezen, dan mag je het hier altijd plaatsen. Ik zal sowieso overal een kijkje nemen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 20:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong


    Het Negende Silhouet

    Als er aan het hof van vrouwe Lucremian, de machtigste dame van het rijk, een vreemdeling arriveert, staat het leven van Tarin op het punt om drastisch te veranderen. De onbekende laat haar een wapen vasthouden dat gevoelens bij haar losmaakt waarvan ze niet wist dat ze die had. Na het levensgevaarlijke object aangeraakt te hebben, wordt Tarin geteisterd door angstaanjagende nachtmerries.
    Vervolgens ontdekt ze dat zij de eer krijgt om zich als Negende Silhouet aan te sluiten bij de trouwste volgelingen van vrouwe Lucremian. Haar ontgroeningstaak is de eigenaar van het wapen dat haar hoofd op hol heeft laten slaan, opsporen. Doordat er onophoudelijk gruwelijke beelden op haar netvlies verschijnen en ze verwikkeld raakt in een web van gemengde gevoelens, durft ze ondanks haar strijdlust niet te hopen op een goed einde.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Over ABN gesproken, sowieso is met de 's' en niet met de 'z' :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb wel een paar OP's en een HP.


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.
    - Het verhaal is al bijna af in word, dus er zullen veel stukken verschijnen.
    - Ieder hoofdstukje ongeveer 500-600 woorden, 1-2 stukjes per dag





    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *minimaal een hoofdstuk per week




    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje




    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.


    De enkele kaars verlichtte hun gezichten, terwijl het duister alle andere voowerpen in zich leek op te slokken. De stilte is overal en geen enkel geluid weerklinkt door de dichte muren, en dat is alles wat er gebeurde, als in een stilleven; stilte, duisternis en berouw. Er werd op de deur geklopt, één... twee... drie... vier... vijf... zes... zeven... acht... het teken. De vrouw keek op van het tafelblad, ze greep de stoelleuning vast en stond op, met kleine stappen liep ze naar de deur. Ze deed met trillende handen de deur open zodat de man tergend langzaam in beeld kwam. Hij duwde een klein, tenger meisje naar binnen, hoogstens een jaar of 4. De vrouw deed moeite om niet in tranen uit te barsten en zei met een schorre stem 'Dank u wel.', en sloot het meisje in haar armen als of ze nooit meer los zou laten.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Dit is een OP die sinds 1 januari begonnen is - herschreven. Ik probeer hem zo origineel mogelijk te maken natuurlijk en ik schrijf ABN. Veel over de verhaallijn ga ik niet zeggen, want dan verklap ik sowieso te veel ;d
    It's five to twelve, darling.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.


    The night whispers and the darkness embraces you.
    An angel is crying her song, pure and clear.





    But when the night fades, she dissapears.
    Not for that little girl, but for the world.


    'Prepare that girl and give her care,'
    that's what the angel hears.


    And when that girl falls down to deep,
    she can surmount her fears.


    'One day you will fly away,
    just spread your wings, pray and believe.'


    That little girl, she's flown away,
    there's a new task she receives.




    A Madhouse production.
    Onbekende personen
    Story of the year - Urban fantasy
    Starts: 06-01-2013
    Ends: before 01-12-2013


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    De man met het verenmasker is misschien wel iets voor jou. Het heeft nu ongeveer 25.000 woorden, dus je hebt wel wat bij te lezen, maar verder voldoet het prima aan jouw eisen. OP-verhaal, geschreven in ABN. Of je de verhaallijn sterk en het geheel origineel vindt, moet jij beslissen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Feel free to check out Refraction of sunrise || Niall James Horan


    Zomers zijn bij ons altijd anders dan op het vasteland –dat is een algemeen bekend feit. In onze zonsopgang vind je net iets meer oranje, zoals je onze golven net iets vuriger tegen onze net iets wittere stranden ziet slaan. Voor ons is dat normaal. Daar hadden we ons op voorbereid toen we samen die road trip aan het plannen waren, bij mij thuis in juli.
    We wisten niet dat een paar jongens die al die eilandverschijnselen voor het eerst zagen, genoeg waren om ervoor te zorgen dat die zomer zelfs voor ons niet meer te voorspellen was. Lindsey had bijvoorbeeld nooit geweten dat er een dag zou komen waarop ze niet meer naar Green Day wilde luisteren. Mona had geen flauw idee dat ze ooit een vijfsterrenhotel van binnen zou zien.
    …en ik had nooit gedacht dat het me een week en twee dagen zou kosten om smoorverliefd te worden.

    [Misschien dat het op het eerste gezicht wat cliché lijkt, maar ik kan je verzekeren dat het wel meevalt (:]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    De 17-jarige Apollo is een romanschrijver. Hij lijdt aan schrijversblok. Op de bruiloft van zijn zus Angie gebeurt er een heleboel wat de rest van zijn leven zal beïnvloeden. Zo is er Kathlynn, het meisje waar hij al zo lang verliefd op is, en Hannah die aan hem kleeft als superlijm. Ook is er zijn broertje Isaac die eigenlijk de enige onschuldige in het verhaal is. Het mysterie van zijn moeders verdwijning hangt als een schaduw over zijn leven.

    http://www.quizlet.nl/stories/103581/apollo/

    dit is geen verhaal van mijzelf, maar hij verdient gewoon meer abo's als 1.

    Stukje uit het verhaal:

    Meneer Libro's intrek bracht veel veranderingen teweeg. Ook al vroeg niemand zich af wat hij nou precies kwam doen, het werd me al gauw duidelijk. Nu de zaak door hem werd overgenomen en pap overuren moest werken, was hij het vaakst bij ons. Pap vertrok met zonsopgang en kwam ver na zonsondergang pas thuis. In de tussentijd zaten wij opgescheept met een gezwollen trol. Stipt om zes uur 's ochtends moesten we in de houding staan in de gang voor onze slaapkamers, dan ging hij ons een voor een af, speurend naar vlekken, vieze handen of een stinkende adem. Als er iets niet klopte bonste hij zijn wandelstok op de grond. Het was net een tiran die met zijn scepter zwaaide om zijn volk onder bedwang te houden. Gelukkig waren er altijd nog de verzetsstrijders. Een ander probleem was de ruimte. Nu we met zes mensen onder één dak leefden werd onze bewegingsruimte nogal krap. Vooral omdat meneer Libro telde voor drie. Er waren geen slaapkamers meer vrij, en niemand bood aan om zijn kamer te delen, dus sliep meneer Libro op zolder. Ik had pech. Mijn kamer lag precies onder die van hem en wanneer meneer Libro met zijn stok heen en weer liep, viel er zaagsel op mijn hoofd door het plafond.

    Ons huis is altijd al bijzonder geweest. Op de een of andere manier had ik het constante gevoel dat de muren iets verborgen hielden voor wie niet zocht en dat het huis opgelucht ademhaalde als ik 's ochtends de gordijnen opende en al het licht naar binnen kroop. Het huis vond haar nieuwe inwoner duidelijk niks; de planken en treden kreunden bij iedere stap die meneer Libro zette. Ik nam niet eens meer de moeite om het zaagsel uit mijn nek te plukken.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Hai Jess c:

    Hotel Atkinson

    Dit verhaal gaat over een hotel waar de 13e verdieping niet bestaat op papier en ook niet te bereiken is via de trap, maar wat nou als er toch mensen op de 13e verdieping stranden?


    - Geschreven bij Jaimes
    - Start vanaf vandaag; 29/12/12
    - Eindigt; ooit
    - Aantal posten; ik ga proberen 1 hoofdstuk per week, maar ik heb liever dat ik er iets langer over doe en het goed is, dan dat ik het afraffel om binnen een week een hoofdstuk te plaatsen
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt ^^ haat reacties zijn niet gewaardeerd :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Predators


    How far would you go to protect your brother? Far enough. How deep would you dive to save him from himself? Deep enough. How high would you climb to hold him from the edge? High enough. How hard would you train to be strong enough to keep him alive? Hard enough. How many people would you let go to get him a little tighter? Everyone. How much would you sacrifice to give him what he want? Everything.

    ‘I'd do everything for him,’ I whispered hard enough to be heard.
    ‘Why?’
    I was quiet, for a moment - didn't they knew about looking after someone?
    ‘Because he is my brother, that's why.’ I answered, a bit confused. To me it was the most clear thing I had done the past, few years.


    Based on the novel Divergent
    • © Claver


    Requiem for a dream

    Misschien vind je dit wel leuk?

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?


    Rest in Peace, Son of Gondor



    Abandoned and forgotten
    Lonely and lost
    In an unknown desert
    Looking for my way back home


    Kangaroos and Loneliness
    × Onbekende personen
    × ABN geschreven


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Salena's quest, gebaseerd op lord of the rings. (:

    Trailer:




    Hugo, a never ending twist.

    Trailer:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.