• Alex is niet zo zeker van zichzelf. Ze kan piano en gitaar spelen maar vind zichzelf niet zo goed. Ze schrijft haar eigen liedjes en heeft een betoverende stem maar ook dat gelooft ze niet van zichzelf tot ze Dave ontmoet in het kleine dansschooltje waar ze lesgeeft. Dave is niet zomaar een jongen, hij is een popster die zich voordoet als een gewone jongen om even aan de paparazzi en de drukte van zijn popsterrenleven te ontsnappen. Hij laat haar inzien dat ze niet zo slecht is als ze denkt. Ze gelooft hem en begint te oefenen om auditie te doen in de prestigieuze zang- dansschool, School voor kunst, zang en dans, afgekort de SKZD. Maar dan komt zij erachter dat Dave liegt tegen haar over hem en zijn leven. Ze begint te twijfelen en haar vertrouwen in hem verdwijnt. Want als hij daarover liegt kan hij ook liegen over haar en haar talenten. Hij gaat terug naar L.A. voor de opnames van zijn nieuwe CD, zij neemt haar oude leventje terug op, weg auditie dus. Wat later ziet ze op tv een reclamespotje van hem. Hij zoekt dansers en zangers voor mee te doen in zijn wereldtournee, haar beste vriendin sleurt haar mee naar de audities die toevallig hier plaatsvinden maar wat zij niet weet is dat het allemaal opgezet spel is van hem en haar beste vriendin om haar te laten inzien dat ze het wel kan en hem nog een laatste kans te geven met haar te spreken.


    dus...
    doen/niet doen
    origineel?
    titel?
    rollen?
    zou jij hem lezen?
    moet ik het je laten weten als hij online staat?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 18:12 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Ik zou hem wel doen,, lijkt me wel een mooi verhala!!
    en ik denk dat ik het wel zou lezen,,, en origineel, volgens mij wel,,, tenminste ik ken niet echt dingen die er zo gaan.. Maar jah....

    o en als je zou willen zeggen als hij online staat ben ik je heel erg dankbaar!


    Dream not your live, live your dream!

    Suspect schreef:
    Ik zou hem wel doen,, lijkt me wel een mooi verhala!!
    en ik denk dat ik het wel zou lezen,,, en origineel, volgens mij wel,,, tenminste ik ken niet echt dingen die er zo gaan.. Maar jah....

    o en als je zou willen zeggen als hij online staat ben ik je heel erg dankbaar!


    ik zal het zeker laten weten xd


    Change, the only good thing in this world.