• Ik moet dus een betoog schrijven over een filosofisch onderwerp. Nu heb ik in de onderbouw nooit filosofie gehad, dus is dit nogal een lastig punt voor mij. Mijn vorige betoog had een een 6 omdat er gewoon nog echt wel wat op aan te merken was. Nu heb ik dit in dit betoog geprobeerd te verbeteren, echter weet ik niet of dit gelukt is. Zou iemand misschien een kijkje willen nemen naar mijn betoog en daar kritiek op willen geven? Bovendien heb ik echt geen flauw idee over een goed, onderhoudend tegenargument.. en dan ook oprecht niet, niet uit luiheid.

    Het onderwerp is: 'Het is goed om je eigen plicht te volgen.'
    't Onderwerp staat verder ook gewoon uitgelegd in de inleiding, so no troubles there. Ook voor mensen zonder filosofie zou het gewoon begrijpelijk moeten zijn.

    Iemand? Je zou me er erg mee helpen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 21:00 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik kan wel helpen, als je wil?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jazeker! Ik stuur hem dan nu naar je toe :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.