• Haai
    Ik heb een vraagje..
    Ik ben almost zestien ( nog 2 weekjes en 2dagen) En heb nog geen vriendje.
    Ik zou er zo fucking graag een willen!
    Ik vraag me af of het normaal is dat ik nog maar één vriendje heb gehad in mijn leven en er nu geen heb, ik weet het, stom, maar toch...
    Tips? Gelijkaardige situaties?

    Kus,
    MissAlice


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Waarom zo wanhopig? Lol.
    Die jongen kom je vast nog wel tegen, je moet er niet zo naar gaan zoeken. Waarom wil je zo graag een vriendje? Omdat je vriendinnen het ook hebben, of zo?
    Woah. Society is fucked up.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 21:57 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Waarom zo wanhopig? Lol.
    Die jongen kom je vast nog wel tegen, je moet er niet zo naar gaan zoeken. Waarom wil je zo graag een vriendje? Omdat je vriendinnen het ook hebben, of zo?
    Woah. Society is fucked up.


    THIS ^^^^^^^^^

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 21:57 ]


    -

    Ik ben over 2 maanden 16 en heb nog nooit een vriendje gehad.
    Behoefde aan een vriendje? Nee, ik wacht wel lekker. Waarom moeten meiden perse op een jonge leeftijd al een vriendje hebben?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Knul, ik ben 18 en heb überhaupt nog nooit een relatie gehad. Get over it. Als het komt, dan komt het. Je moet niet wachten of op zoek gaan, daar wordt je alleen maar wanhopiger van. Leef gewoon je leven en op en dag komt er iemand langs.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nee, je bent compleet abnormaal. Wat denk je wel niet? (krul)

    Lol. Sarcasme overload

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 22:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kreeg mijn eerste vriendje net voor mijn 18de verjaardag, als je die een vriendje kon noemen. De tweede, wat er al meer op leek, daar was ik 18. Mijn huidige vriend leerde ik kennen, net voor mijn 19de verjaardag.
    Een vriendin van mij is 19 en heeft ook nog nooit een vriendje gehad. Meerdere vriendinnen van mij hebben nog geen vriendje gehad. So yeah, you are normal.
    Concentreer je momenteel gewoon op school en je vrienden, familie enzo. Het komt allemaal wel op zijn tijd.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Not sure if troll or


    No growth of the heart is ever a waste

    Macabre schreef:
    Waarom zo wanhopig? Lol.
    Die jongen kom je vast nog wel tegen, je moet er niet zo naar gaan zoeken. Waarom wil je zo graag een vriendje? Omdat je vriendinnen het ook hebben, of zo?
    Woah. Society is fucked up.

    Thefuck is dit voor vraag?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    natuurlijk ben je dan normaal. het ligt er gewoon net aan of je iemand tegenkomt waar je gevoelens voor krijgt, en diegene voor jou. dat gebeurd echt niet standaard voor je zestiende.


    To love is to destroy.

    Wauw! Wat veel reacties,Dankjewel! Ik lees dat sommigen deze vraag nogal raar vinden , maar ja, ik zit er gewoon heel erg mee, omdat ik het zo graag zou willen !


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    MissAlice schreef:
    Wauw! Wat veel reacties,Dankjewel! Ik lees dat sommigen deze vraag nogal raar vinden , maar ja, ik zit er gewoon heel erg mee, omdat ik het zo graag zou willen !

    Wáárom?!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nou als je het wilt, moet je er wat voor doen. :Y) Het komt niet zomaar uit de lucht vallen. Als je denkt dat een jongen je leuk vind, doe er wat op uit. Niet elke jongen stapt even op je af en verteld dat hij gevoelens voor je heeft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Trouwens, ga niet met een jongen omdat je dat zo graag wilt. Jongens houden ook niet van wanhopige meiden, je moet niet opzoek gaan. Het komt vanzelf.


    Your make-up is terrible

    Ik snap het. Ik ben zelf bijna 18 en ik heb nog nooit een vriend gehad. Of gezoend o.i.d. En ik voelde me daar heel lang verdrietig over. Iedereen om me heen liep namelijk al vijf stappen vooruit op dat ik dat was. Maar zoals hierboven wordt gezegd; je bent nog jong en een vriend kan altijd nog, daar zit geen leeftijd aangebonden. Het is niet raar.


    Chaos is a ladder.