• Sorry, wordt later aangepast

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 17:45 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mijn personage:
    Naam: Alexia Nelson (Lexi)
    Leeftijd: 17, verjaardag: 7 april
    Familie: vader Vincent, moeder Clair, jonger broertje Nigel (10 jaar)
    Uiterlijk:



    Lengte: 1.70 m
    Karakter: Lexi kletst veel. Heel veel. Meestal denkt ze niet na voordat ze iets zegt. Doordat ze er zoveel uitfloept komt ze soms in de problemen. Maar door dat veel praten is ze ooke rg gezellig. Ze is ook meestal erg aardig en totaal niet verlegen. Alleen tegen degenen die het verdienen kan ze heel gemeen doen. Ze probeert graag verschillende dingen uit, met wat dan ook. Ze vind het ook leuk om dingetjes te organiseren. Ze kan er niet tegen als ze ergens niet bij wordt betrokken of wordt buitengesloten. En soms bemoeit ze zich ergens mee, maar dan wil ze alleen maar helpen. Ze valt niet graag anderen met haar problemen lastig, die lost ze het liefst op zonder dat iemand er iets van weet.
    Ze heeft al 2 maanden een relatie met Harry en is niet van plan die te stoppen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 14:53 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ik begrijp het rpg niet helemaal... Misschien zou je wat hulp kunnen vragen aan mensen met ervaring, aangezien ik dit een beetje onduidelijk vind. Daarbij snap ik niet wat de functie van een paard hierin is? :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Paard is gewoon omdat het leuk is, ik zal wel even rondkijken bij andere rpg. had eigenlijk niet snel reactie verwacht snappie? Meestal duurt dat nog een tijdje voordat er een reactie is, dus is nog niet helemaal af enzo


    It just takes one negative comment to kill a dream

    amy66 schreef:
    Paard is gewoon omdat het leuk is, ik zal wel even rondkijken bij andere rpg. had eigenlijk niet snel reactie verwacht snappie? Meestal duurt dat nog een tijdje voordat er een reactie is, dus is nog niet helemaal af enzo


    Ja, maar er moet wel een reden zijn om een paard te hebben. Een bepaalde tijd in het verleden of een speciale school. ;p Bij rpg's over One Direction loopt het altijd storm, ik waarschuw je alvast.
    Oh, en ik raad je af om relaties van tevoren te bepalen. De meeste mensen vinden dat niet zo leuk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Okee, zal ik doen. Dat paard ga ik trouwens weghalen en ik ben bezig met het verhaal enzo wat duidelijker te maken. Voor die relaties enzo bedenk ik wel alvast namen voor de personages.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    :)


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Okee, een vriendin van mij wil ook een personage alleen heeft ze het vandaag erg druk. Dus vul ik het lijstje even voor haar in.
    Naam: Katherine Night
    Leeftijd: 17, verjaardag: 24 augustus
    Familie: Ouders zijn gescheiden, zij bleef bij haar moeder en al haar broertjes en zusjes gingen met haar vader mee
    Uiterlijk: Lang, bruin, golvend haar (foto komt nog)
    Lengte: 1.78 m
    Karakter: Katherine is meer een luistertypje en soms ook best nerdie. Ze is dol op roze. Haar kant van de kamer zal ook helemaal roze zijn. Ze let best wel op haar uiterlijk en is ook wel een beetje tuttig. Ze is erg aardig, maar luisterd meer dan dat ze praat. Als ze zich op haar gemak voelt en het een leuk onderwerp is kletst ze gewoon gezellig mee. Ze heeft wel graag veel mansen om zich heen.
    Iets extra's: Ze is Amerikaans. Ze praat dus niet Brits en heeft een Amerikaaans accent. Het is haar eerste jaar op deze school en kent dus nog niemand


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niemand??


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Misschien moet je ons ook niet dwingen om de namen aan te nemen.... En moeten we gewoon zelf namen bedenken en moet de indeling later gemaakt worden..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Misschien moet je ons ook niet dwingen om de namen aan te nemen.... En moeten we gewoon zelf namen bedenken en moet de indeling later gemaakt worden..


    Take me to wonderland

    DamnBieber schreef:
    Misschien moet je ons ook niet dwingen om de namen aan te nemen.... En moeten we gewoon zelf namen bedenken en moet de indeling later gemaakt worden..


    Het mooie is dat ik dit allemaal in pb heb uitgelegd en er bijna een snelcursus van heb gemaakt, waarna er nog niet naar me geluisterd wordt. -.-


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dat van die vriendinnen zou ik eerlijk gezegd ook wel laten. Dat er ééntje van bitchy is gebeurd toch altijd wel. Er zijn er hier genoeg die zo iemand willen aanmaken.


    Do what people say you can't.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Het mooie is dat ik dit allemaal in pb heb uitgelegd en er bijna een snelcursus van heb gemaakt, waarna er nog niet naar me geluisterd wordt. -.-

    Oh gosh..

    Mensen, maak pas een RPG aan als je er iets of wat van kent.


    Take me to wonderland

    Dit lijkt net op een story, om hier wordt zowat alles bepaalt wat je moet doen ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."