• Een parody van Theaumes, op youtube. Sommige mensen zullen hem uiteraard wel kennen. Hij heeft al van Justin Bieber met Baby een parody gemaakt en zo ook van andere artiesten. Maar nu heeft hij dus een nieuwe Parody! Let my Kiss you van One direction (ben zelf geen fan) maar ik kon er echt super erg om lachen. Die tekst is goed bedacht en ik denk dat het ook wel waar is wat hij zingt.



    Sowieso vind ik dat hij het altijd heel erg leuk bedenkt, het kan natuurlijk niet echt zingen xD Maar het gaat om het beeld en om de tekst. Jammer alleen dat sommige fans er beledigd door raken, terwijl hij het niet beledigend bedoelt naar mijn idee.
    Wat vinden jullie? (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vond hem wel grappig, ookal ben ik een Directioner. Alleen sommige reacties op youtube...


    Do what people say you can't.

    Ik vind sommige dingen wel een beetje te ver gaan,
    Maar het meeste is ook wel grappig. Het feit dat hij niet kan zingen maakt het wel leuker x'D
    Sommige reacties eronder slaan eigenlijk ook nergens op.
    Die mensen die zeggen dat het zo enorm beledigend is tegnover 1D.

    Een parody zal pas beledigend zijn als het echt alleen maar gaat over dat ze homo zijn of dat ze echt slecht zijn, zoals de parody van The Key of Awesome.
    Die hebben een parody gemaakt op 'what makes you beautiful'
    Maar ondanks dat die best wel beledigend is kan ik er nog wel om lachen x'D


    Little do you know

    Ey, balhaar jongen! ;D
    Ik vind het wel geinig.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind hem geweldig(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Laxus schreef:
    Ey, balhaar jongen! ;D
    Ik vind het wel geinig.
    Is dat die balhaar jongen? Hij is wel veranderd dan. IK HEB BALHAAARRR BALLHAARRR (Sorry, moest even)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nederlandse parodies (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ik vind zijn parodies altijd wel grappig en hij heeft wel gelijk.. over 15 jaar kent niemand ze meer.
    Maar deze vind ik leuker. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hmm ik vind eigenlijk alleen balhaar leuk, Ditismilan is veel leuker (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Panday schreef:
    Hmm ik vind eigenlijk alleen balhaar leuk, Ditismilan is veel leuker (:


    26 - 02 - '16

    Ik vind het nou helemaal niet de meest originele songtekst eigenlijk, zoiets kan iedereen wel in elkaar flansen. Als je een parodie maakt, doe het dan goed :Y).


    i put the fun in funeral

    Ik vind Theaumes normaal geniaal, ik moet zeggen dat ik deze parodie alleen helemaal niet leuk vind. Balhaar enzo was nog leuk bedacht, maar dit gaat alleen maar over One Direction afkraken. En ik heb wel humor hoor, maar ik vind m niet grappig.


    It's darkest just before the dawn <3

    SpeedOfLove schreef:
    Ik vind Theaumes normaal geniaal, ik moet zeggen dat ik deze parodie alleen helemaal niet leuk vind. Balhaar enzo was nog leuk bedacht, maar dit gaat alleen maar over One Direction afkraken. En ik heb wel humor hoor, maar ik vind m niet grappig.


    En Balhaar gaat zeker niet alleen over Justin Bieber afkraken. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Eigenlijk vind ik dit niet grappig en dat is niet eens omdat ik een 1D-fan ben. He just points out what everybody already knows. Een parody moet naar mijn mening een wat origineler onderwerp hebben dan dit en er iets meer over zitten...maar goed, dat kan aan mij liggen.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Laxus schreef:
    (...)

    En Balhaar gaat zeker niet alleen over Justin Bieber afkraken. (cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hahah :P Ik vind Thomasje wel leuke filmpjes hebben.

    Weet je, ik heb niks tegen één richting of zo, maar ik vind sommige van die fans egt mega irritant zeg :X Lijkt bijna zowat op spam dat ze allemaal verspreiden :P Nah ja, ik zie dat zo.
    In principe mag iedereen fan zijn van alles wat die wilt na mijn mening, maar ga het nou niet weer overdrijven zeg.
    Het blijven ook maar wat jochies. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.