• Vandaag zat ik dus op de toiletten hé, en bij ons op het toilet heb je daaronder de deur zo'n gat van ongeveer 30 centimeter, omdat de deur niet tot de grond kwam. In de toiletten zaten verder alleen maar mensen die ik kende, die bij mij in de klas zaten. Opeens zag ik onder de deur een mobiel die een foto maakte. Wat blijkt? Een meisje uit mijn klas maakte gewoon een foto van me! Ik heb geluk dat ik net klaar was op de toiletten en dat ik dus mijn broek en alles alweer aanhad, maar dit vind ik niet kunnen hoor.
    Vooral omdat ik dit al eens eerder heb gehad, dat ik dacht dat mensen over de toiletten heenkeken (ja, dat kan bij ons ook) en zo. Ik heb nu echt een toilettenfobie HAHA, maar ja ik ben wel naar de mentor gegaan en het is alweer goed tussen haar en mij.


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Dat klinkt echt heel erg vervelend, gelukkig dat er geen foto genomen is van jou zonder broek. Maar ik vind het wel een zieke actie en ik zou er wel een punt van maken bij de leiding van de school, niet per sé omdat meisje, maar meer om dat die deuren veel te klein zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Secret lesbian isn't that good in keeping secrets..

    -dat meisje dus, niet jij-

    But other than that; wtf?! Dat is niet echt normaal ='D

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 15:31 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als iemand dat bij mij deed zou het nooit meer goed komen tussen haar en mij (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    haha ja omg ik ben dan ook nog eens veel te aardig en heb nog best wel medelijden met haar omdat haar ouders nu worden ingelicht..


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Daar zou ik ook een toilettenfobie van krijgen, maar dat is echt niet normaal. Bij ons draaien ze de wcdeuren open met de schoolpasjes.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik was met mijn voet op die mobiel en/of hand gaan staan, keihard stampen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Insurgent schreef:
    Daar zou ik ook een toilettenfobie van krijgen, maar dat is echt niet normaal. Bij ons draaien ze de wcdeuren open met de schoolpasjes.

    omg das ook echt vervelend! En bij ons, de deuren wie dat niet hebben, doen de lampen het niet dus is het pikkedonker!


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    peepsrauhl schreef:
    haha ja omg ik ben dan ook nog eens veel te aardig en heb nog best wel medelijden met haar omdat haar ouders nu worden ingelicht..

    Dat is geen medelijden, maar karma :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SPECS schreef:
    Ik was met mijn voet op die mobiel en/of hand gaan staan, keihard stampen.

    ik zag het pas toen die hand snel weggging. Dus ik dacht van; zie ik het wel goed? Maar toen later zij mijn vriendin dat ze dat wel had gedaan en dat zij nog boos op haar werd mja.


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Scabbia schreef:
    (...)
    Dat is geen medelijden, maar karma :Y)

    hahahah ja misschien wel :p


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    peepsrauhl schreef:
    (...)
    ik zag het pas toen die hand snel weggging. Dus ik dacht van; zie ik het wel goed? Maar toen later zij mijn vriendin dat ze dat wel had gedaan en dat zij nog boos op haar werd mja.


    Wat een pech....de hand was al weg.=p
    Nee maar serieus, dat is jammer.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat vind ik echt niet kunnen, dat is een schending van je privacy. Dat is dus een van de redenen dat ik altijd aan mijn beste vriendin vraagt of ze even voor de deur van het toilet wilt staan als ik echt heel nodig naar het toilet moet. En omdat ik de deur niet durf af te sluiten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wat een pech....de hand was al weg.=p
    Nee maar serieus, dat is jammer.x)

    haha ja is het ook! :P


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Ik zou zo hard op haar hand hebben getrapt hè, en vervolgens die mobiel naar de klote trappen (cat). Wat vreselijk kinderachtig, goed van je dat je naar je mentor bent gegaan.


    i put the fun in funeral

    Praelectio schreef:
    Dat vind ik echt niet kunnen, dat is een schending van je privacy. Dat is dus een van de redenen dat ik altijd aan mijn beste vriendin vraagt of ze even voor de deur van het toilet wilt staan als ik echt heel nodig naar het toilet moet. En omdat ik de deur niet durf af te sluiten.

    Dat zei mijn mentor dus ook al! No way dat ik nu nog op school naar de toiletten ga haha.


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥