• Ik heb geen vriendschaps verdriet hoor ;) Maar een (ex) vriendin van mij wel, ze is verwaand, arrogant en egoïstich. Ze zat bij mij in groep 8 en ze ging naar een andere school. Ze zit er al een maand op en heeft het nou al verknalt. Dit schreef ze:
    mijn eerste vriendin heeft me bedrogen ze zij dat ze me niet meer mog e zie dat ik bazig was en dat ik zij hup lopen kom naar mijn klusjes hou vast ze zie dat ik dat zie terwijl ik hety zio vroeg wil ialsjebje lieft mee naar mijn klusje want ik heb zon klusje hij zit helemaal tussen de wolken is niet normaal hoe hoog dat ding zit dus ik kan er niks in zien en al me boeken vielen er uit dus vroeg ik of ze mijn andere boeken wou vast houden en zie zij dat ik haar de hele tijd loop te kommanderen maar dat is helemaal niet zo en nu ging ze naar andere meiden en die zeggen dat ze gelijk hab terwijlk dat helemaal niet zo is want er zijn tien meiden en 3 mogen me niet meer help me ze was echt aardig kom hier heen of ik kom bij jou ik mis je je grapjes en je hulp en onze iegen geheimen
    Nou, ik heb dus tips nodig. Want omdat ik zo lief en goed mens ben help ik haar toch xD
    NIET LULLUH EN KOM OP MET DIE TIPS!!! xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ze moet uitleggen hoe ze zich voelt
    zeggen dat ze het niet zo bedoelde
    en dat ze niet wist dat ze op die manier over kwam.
    dat zij gewoon dacht dat ze normaal deed.


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik heb dat ook gehad met vriendinnen van me.maar we hebben het uitgepraat en nu is alles terug goed.nu zijn we zelfs een van de bffs.ik zou gewoon zeggen dat je dat ni zo bedoelde en dat je haar mist als bf.ik ben meestal koppig bij zoiets en m'n ex bf was dat ook met als gevolg dat we 3 maand ni met elkaar geschproken hebben.
    (K)

    Praat het gewoon uit, neem tijd voor een goed gesprek. Maar neem aub geen vriendin die compleet over je heenloopt.


    History is not hatred.