• Het lijkt me dat jullie wel eens van 'Joseph Kony' gehoord hebben. Zo niet; hij mishandelt kinderen, dwingt ze om hun ouders te vermoorden, maakt kindersoldaten van ze enzovoorts. In 2012 was er een project Kony 2012 waarbij ze gingen proberen om de crimineel te vinden. Ze hielden veel acties om Kony bekender te maken en ook bij de politici. Uiteindelijk zijn er volgens mij wel mensen naar Uganda gestuurd om te zoeken naar Joseph Kony en hem vervolgens te arresteren. Maar na die poster-acties in april 2012 heb ik er in de media eigenlijk niets meer over gehoord. Ik heb het geprobeerd op te zoeken op internet maar op sommige sites staat er dat hij wel is gearresteerd, bij andere weer niet.
    Is er iemand van jullie er misschien iets wijzer van?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Denk het niet nee ;(


    Life is hard and then we die

    Tuurlijk niet :') Die actie 'Kony 2012' was zo'n bullshit, het was allang bekend bij politici dat Kony Oeganda terroriseert. Hij zit al ruim 20 jaar in het vak. Die actie was er alleen omdat er olie was gevonden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tuurlijk niet, lol. Anders zou het overal op het nieuws zijn. Het was gewoon een stomme actie. Alsof het helpt om een beetje actie te voeren over een man die toch onvindbaar is. Ja, dat helpt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, máár de geweldige man die de documentaire heeft gemaakt wel.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Tuurlijk! Al die Facebook likes hebben hem zo achter de tralies gesleept!


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Denk het niet. C:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nee. Mensen vergeten dit soort nieuws fucking snel, en dan is er niks meer aan de hand.


    Tijd voor koffie.

    No. Hij zit nog steeds in Congo, maar oké. Kony was voor 'Kony 2012' al tien jaar actief, dus het is niet heel verrassend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kwijt schreef:
    Nee. Mensen vergeten dit soort nieuws fucking snel, en dan is er niks meer aan de hand.


    Precies, in de week dat het op het nieuws kwam enzo had iedereen het erover.
    Die week / weken daarna was het ineens voorbij.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb geen idee, maar ik vrees van niet...


    Bad decisions make good stories.

    Oh, wat vond ik die hele Stop Kony een achterlijke hype zeg. Anno 2013 and nobody gives a fuck anymore. :')


    ars moriendi

    Ik vrees van niet :X


    -