• Ik kreeg vandaag een boze brief van post NL, dat ik niet genoeg postzegels of iets dergelijks op een verzonden brief heb geplakt, daarom moest ik ze geld gaan betalen. Dus ik even opzoeken op de site van post NL, blijkt dat het een brief is geweest van Visser Contactlenzen, die dus míj een brief hebben gestuurd, waarvoor blijkbaar geen verzendkosten zijn betaald. Maar nu moet ik dus die 'boete' betalen.
    Oké, het is maar een euro of wat, maar ik vind het alsnog niet eerlijk, want ik heb niks verkeerds gedaan. (cat)
    Hebben jullie ook wel eens zo'n brief gehad? Ik had er serieus echt nog nooit van gehoord. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, ooit eens door iemand die niet genoeg postzegels erop had geplakt. Dan zijn de kosten vreemd genoeg voor de ontvanger.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ja, ooit eens door iemand die niet genoeg postzegels erop had geplakt. Dan zijn de kosten vreemd genoeg voor de ontvanger.


    Ik vind het echt maar een vreemde regel, dat de ontvanger dat moet betalen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    o.O Wat raar.


    Tijd voor koffie.

    Dafuq.

    Ik heb het zelf nog nooit gehad, maar ik wist dat die regel er was ja.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:07 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat is wel héél onlogisch, ja.


    The odds are néver in our favor.

    Oké mensen, als er geen afzender op staat, gaan ze natuurlijk de ontvanger lastig vallen om hun geld te krijgen. Je kunt het toch zelf regelen met de afzender?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    yep, op een verjaardagskaart. Nou, fijna verjaardag :/


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik ken de regel en ik vind hem echt heel erg scheef. Maar goed, Nederland is scheef :Y)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik ken de regel en ik vind hem echt heel erg scheef. Maar goed, Nederland is scheef :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Dat hadden wij ook bij een pakketje dat we ontvangen hadden. Moesten wij het betalen.


    Take risks and conquer your fears.

    Patholoog schreef:
    Oké mensen, als er geen afzender op staat, gaan ze natuurlijk de ontvanger lastig vallen om hun geld te krijgen. Je kunt het toch zelf regelen met de afzender?


    Lijkt me ook.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    DarkSavior schreef:
    Ik ken de regel en ik vind hem echt heel erg scheef. Maar goed, Nederland is scheef :Y)


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    Ik ken de regel en ik vind hem echt heel erg scheef. Maar goed, Nederland is scheef :Y)


    To love is to destroy.

    Dat de ontvanger het dan voor ze kiezen krijgt vind ik echt héél raar.


    Chaos is a ladder.