• Hallo!
    Ik weet niet of iemand het al weet maar in April begint Camp NaNoWriMo. En ik vroeg me af of er nog meer mensen van plan waren om mee te gaan doen.

Voor degenen die niet weten wat Camp NaNowrimo is: Het is een soort van wedstrijd met jezelf waarbij je in een maand -April nu dus- 50K aan woorden moet schrijven. Het is dit jaar alleen verandert, je kan dit jaar ook kiezen om minder of meer dan 50K als doel te nemen. Alles vanaf 10K tot 999,999K kan je nu als doel nemen.
    Dus is er iemand die van plan is mee te gaan doen?
    De site

Mensen die meedoen:
    Emrys | Taraluis Dear World,

Morissette | Halissa - Orange Carrots | Larry Stylinson

Memoria | Witlow - Autumn Leaves

Square | Squares - Catch me if you can

Reid | Pieces of the same puzzle

Mirare | Nemhain - A Midsummer's Nightmare

Macabre | Lestrange - Ophelia

Sofinite | Falling inside the black
    Eltham | Eltham - De vertellingen van het zilveren meer.

Mulford | Occupational Hazard

Jaspis | sugarflake - I'm your private dancer

Separatoo |

lizor | Lizor - For The King

Pantheon | Rebirthing - Levensruil

Lavigna | Curiosity

Tarsus | Ancient - apokalipsa

Aestas | Paddingtoned - Hidden and found

Deceiver | SoulKey - Aurae

MyLintis | Demesio

Word War

16:30-17:30
    20:00-21:00
    18:30-19-30

11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    22:30-23:30

Rood is door de week en blauw voor in weekenden. Er kunnen altijd nog meer tijden bijkomen

[ bericht aangepast op 3 april 2013 - 19:24 ]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Mirare schreef:
    (...)
    Nou, die ziektes hebben er vrij weinig mee te maken :'D Al vind ik Miep wel een hele leuke naam. Het komt erop neer dat de lysosomen van de cellen van een bepaald weefsel - welk weefsel dat is verschilt per patient - kapot gaan, waardoor ze de cellen kapot maken en het weefsel dus als het ware oplost. Zeer onpraktisch als dat het spierweefsel van je kleine teen is, vrij dodelijk als dat je hersencellen zijn. Waarschijnlijk wordt het een of ander syndroom of zo, dan kan ik er gewoon een achternaam aanplakken ^^

Het syndroom van Lischa/Vladistof/Ancalimë

Mirare schreef:
    (...)
    Nou, die ziektes hebben er vrij weinig mee te maken :'D Al vind ik Miep wel een hele leuke naam. Het komt erop neer dat de lysosomen van de cellen van een bepaald weefsel - welk weefsel dat is verschilt per patient - kapot gaan, waardoor ze de cellen kapot maken en het weefsel dus als het ware oplost. Zeer onpraktisch als dat het spierweefsel van je kleine teen is, vrij dodelijk als dat je hersencellen zijn. Waarschijnlijk wordt het een of ander syndroom of zo, dan kan ik er gewoon een achternaam aanplakken ^^

Je kan het altijd een naam geven als Lysoma of zoiets. (: Kijk gewoon eventjes naar namen van andere ziektes and steel ze.

comfort in c h a o s

Eltham schreef:
    (...)
    Het syndroom van Lischa/Vladistof/Ancalimë

Vladistof? Dafuq?!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Deceiver schreef:
    (...)

Vladistof? Dafuq?!

Ik verzin ook maar wat :X

Eltham schreef:
    (...)
    Ik verzin ook maar wat :X

Het klinkt wel grappig :'D

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

De laatste twee uur ben ik naar dit liedje aan het luisteren. Persoonlijk vind ik het heel goed schrijven.
    Oh en ik wilde deze quote even delen;

Groot

[ bericht aangepast op 6 april 2013 - 14:01 ]

Ex astris, sciencia

*O*

26 - 02 - '16

Er zijn zo van die momenten waarop ik het gewoon enorm leuk vind om conversaties tussen Abbey en haar tweelingbroer Cameron te schrijven. Zo bevoorbeeld dit:

“Look, Joy,” Cameron whispered. “It’s auntie. She comes to rescue us from the hot lobby.”
    Abbey laughed. “Auntie to the rescue! Can I hold her, Cameron?”
    Cameron held out both his hands and Abbey took little Joy from him, Joy didn’t cry, but she stared up at Abbey with her blue eyes. A curious look lay in them as she examined Abbey. Abbey gently brushed again the little girls nose and petted her over the head.
    “I hope you didn’t have to wait long for me,” Abbey said. “You really did push me to visit though. As if you were to die tomorrow and you really needed to see me to make sure that I’d take care of Joy.” Cameron laughed.
    “Rest assured, I am not likely to die anytime soon and I am not dropping Joy off to go on a two year long trip or anything. Even though I would be more likely to drop Joy off at mom’s if Emma and I were to do anything like going on a two year long trip around the world. Mom just has way more experience with kids than you do and you would not be able to properly take care of her. Or you have to take Joy along on cases and stuff. Now, not like it wouldn’t be some joyous company to have that little adorable being along, I don't think it would be a good thing to have her traumatized at such an early age. Or you would decide that she needs to become a psychopath. Don't trauma's early on cause people to become psychopaths? ” Cameron asked, he smiled. "Now let's get going. If you carry Joy in her basket, I'll carry her stuff. She needs to have her bottle in about thirty minutes, so we need to get up there before that." Cameron held up Joy's carrier and Abbey strapped her in it, holding on to it carefully. Cameron picked up the bag with baby supplies and they started walking
    "Trust me, I wouldn't trust myself with raising little Joy anyway. And, you are close but there is way more to it. Mostly it's abnormalities in the brain that make people have psychopathic tendencies," Abbey replied.

Oh, en dit
    “You know Abbey, this house is way more untidy than I remember it to be,” Cameron said, looking at the dishes in the sink and the filthy mug on the table, at the blanket and the still opened book.
    “Well, when you are called up at about 2 am, you don’t really have the time do so some tidying up before leaving. Unless you want to miss the jet and explain why you weren’t on it with : ‘Oh, I was just doing some cleaning before leaving.’. I don’t think Hotch would appreciate that,” Abbey said, picking up the restless Joy from her carrier. “Cameron, I think this baby girl needs some feeding.” Cameron smiled at Joy and nodded.
    “I’ll heat her bottle. If I open this microwave, I won’t find an old meal, will I?” Cameron asked, his eyes sparkled which made it clear that he was only making a joke.
    “I don’t think you will find an old meal, though I may warn you that I have the Loch Ness monster hidden in my microwave,” Abbey replied dryly. Cameron laughed.
    “Thanks for the warning, Abs. "

Ik heb het nog niet echt nagekeken, dus er kunnen domme fouten in staan, en als dat het geval is, zou ik het aardig vinden als je die zou willen melden (A)

[ bericht aangepast op 6 april 2013 - 19:31 ]

Ex astris, sciencia

Hoe zit het met de Word Counts guys? c:

comfort in c h a o s

Ja broer en zus conversaties zijn leuk! Zelf heb ik er een geschreven waarin ik Williams (de oudere broer van mijn hoofdpersoon) liefde voor vers gemaakt brood heb beschreven, was best geinig om te doen. :)

Reid schreef:
    Hoe zit het met de Word Counts guys? c:

Slecht :) ik zit nu op het moment van een tijdsprong, dus moet weer een begin verzinnen dus ik zit een beetje vast.

16.911 at the moment.

Ex astris, sciencia

5219. Ik heb mijn doel voor vandaag al gehaald, maar ik ga proberen de 6000 te bereiken. ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Dit topic zit zo goed als vol, dus hier alvast een nieuwe, voordat de beginpost niet meer gequote kan worden.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Bye topic c:

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

[ bericht aangepast op 6 april 2013 - 19:45 ]

comfort in c h a o s