• Hallo!
    Ik weet niet of iemand het al weet maar in April begint Camp NaNoWriMo. En ik vroeg me af of er nog meer mensen van plan waren om mee te gaan doen.



    Voor degenen die niet weten wat Camp NaNowrimo is: Het is een soort van wedstrijd met jezelf waarbij je in een maand -April nu dus- 50K aan woorden moet schrijven. Het is dit jaar alleen verandert, je kan dit jaar ook kiezen om minder of meer dan 50K als doel te nemen. Alles vanaf 10K tot 999,999K kan je nu als doel nemen.
    Dus is er iemand die van plan is mee te gaan doen?
    De site

    Mensen die meedoen:
    Emrys | Taraluis Dear World,
    50K

    Morissette | Halissa - Orange Carrots | Larry Stylinson
    50K

    Memoria | Witlow - Autumn Leaves
    20K

    Square | Squares - Catch me if you can
    25K

    Reid | Pieces of the same puzzle
    50K

    Mirare | Nemhain - A Midsummer's Nightmare
    15K

    Macabre | Lestrange - Ophelia
    25K

    Sofinite | Falling inside the black
    Eltham | Eltham - De vertellingen van het zilveren meer.
    20K

    Mulford | Occupational Hazard
    50K

    Jaspis | sugarflake - I'm your private dancer
    30K

    Separatoo |
    25K

    lizor | Lizor - For The King
    25K

    Pantheon | Rebirthing - Levensruil
    10K

    Lavigna | Curiosity
    15K

    Tarsus | Ancient - apokalipsa
    25K

    Aestas | Paddingtoned - Hidden and found
    12,5K

    Deceiver | SoulKey - Aurae
    25K

    MyLintis | Demesio



    Word War

    16:30-17:30
    20:00-21:00
    18:30-19-30

    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    22:30-23:30




    Rood is door de week en blauw voor in weekenden. Er kunnen altijd nog meer tijden bijkomen

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 19:24 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bad day... gelukkig liep ik voor :') dus ik heb niks geleden, morgen beter. Welterusten iedereenx

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 0:07 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb gisteren helemaal niets geschreven, dus dat wordt vandaag dubbel. Ik ga zo beginnen, eerst nog even een wedstrijdinzending afmaken. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    Ik heb gisteren helemaal niets geschreven, dus dat wordt vandaag dubbel. Ik ga zo beginnen, eerst nog even een wedstrijdinzending afmaken. ^^


    Same here. Dus vandaag moet ik... 1552 woorden. Moet lukken (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    (...)

    Same here. Dus vandaag moet ik... 1552 woorden. Moet lukken (:


    Ik moet iets van een 3000. ;3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Ik moet iets van een 3000. ;3


    Good luck (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    (...)

    Good luck (:


    Jij ook. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Jij ook. ^^


    Dankje 8D
    Als iemand trouwens nog muziek zoekt om op te schrijven, ik vind dit altijd erg leuk (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Het gaat niet echt lekker, maar ik heb besloten om als doel de 10k te nemen, want 20k gaat me niet lukken aangezien ik over twee weken op reis vertrek.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vandaag gaat het allesbehalve als gepland :/. Over de hele dag heb ik 267 woorden geschreven.


    Ex astris, sciencia

    ik kan dus niks schrijven nu, dus ik moet vanaaf alles schrijven. Shit >.< En ik wilde nog ff Valkyria Chronicles kijken nu, gaat ook niet meer lukken dus


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mulford schreef:
    Vandaag gaat het allesbehalve als gepland :/. Over de hele dag heb ik 267 woorden geschreven.


    Ik moet nog beginnen met schrijven, maar de dag is nog lang niet afgelopen. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb vandaag nog niks geschreven, maar wel gephotoshopt. Ik heb mezelf felgroene ogen gegeven ^^


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    Ik heb vandaag nog niks geschreven, maar wel gephotoshopt. Ik heb mezelf felgroene ogen gegeven ^^


    Lol, ik ook. Ik heb alleen nog maar getekend in photoshop. Ik denk dat ik straks een wordwar ga meedoen :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Schrijven is voor vanavond, nu eerst even wat andere dingen doen en bijwerken en alles.

    En ik zit ook nog steeds op 0 voor vandaag haha. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.