• Millennia geleden, in de tijd van de jagers en verzamelaars, waren er twee stammen, de wolvenstam en de uilenstam. Al eeuwen vochten ze om een jaag terretorium. Na een tijdje brak bij de uilenstam een hongersnood uit omdat ze nergens konden jagen. In de wolvenstam brak een ziekte uit, die de uilenstam zou kunnen verhelpen. Ze moesten vrede sluiten en een stam worden, was bepaald door de leiders van de stammen. Het kon niet anders. De mensen waren boos, en probeerden hun leider over te halen de vrede te verbreken. Toch werden ze een stam, en ten eerste was de naam een probleem. Beide stammen wouden hun dier als het dier van de stam. Ze waren het niet eens met elkaar en besloten toch allebei hun naam te behouden.

    Tien jaren laten was de stam nog steeds niet een. Er bestond een groot gat tussen de twee stammen. De uilen waren slim, en de wolven sterk. De jongeren van nu, die klein waren toen de stammen zih samenvoegden, hebben ook ruzies. Ze weten niet waarom, maar ze kunnen hè gewoon niet goed samen vinden. Ze proberen elkaar te saboteren, maar wat gebeurt er als er een andere stam, die van de lynxen, die erom bekend staan sluw te zijn. Hoe moeten ze zich bij elkaar aansluiten? Lukt het ze wel de lynxen te verslaan?

    De regels:
    #geen Mary Sue's
    #minimaal vier regels. Dit is makkelijk mensen!
    # alleen ik open de nieuwe topics
    #meld afwezigheid

    Invullen als je meedoet:

    Naam:
    Stam:
    Leeftijd: (niet iedereen is tiener)
    Rol in de stam: (wees creatief: jager, leider, dokter, kokkin)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:

    Leden van de uilenstam:
    Shahlah ||xSkinnyGirl


    Leden van de wolvenstam:
    Haiith
    || ZiamStorason

    Leden van de lynxenstam:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 18:17 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Haiith
    Stam: de wolvenstam
    Leeftijd: 16
    Rol in de stam: jager
    Innerlijk: Haiith is een eerlijke jongen die alles overheeft voor zijn stam. Hij is jager en neemt dat uiterst serieus. Hij durft niet thuis te komen zonder wat te eten voor de rest. Voor zijn vrienden staan hij 24/7 klaar, en hij is bereid alles voor ze te doen.
    Uiterlijk:




    Extra: /


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lijkt me leuk :D
    mag ik een meisje voor de Uilenstam reserveren?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam: Shahla
    Stam: Uilenstam
    Leeftijd: 15
    Rol in de stam: Shahla een van de weinige vrouwelijke jagers. Ze is niet erg sterk, maar ze is snel, en handig. Ze zet vaak vallen, en maakt de huiden verder schoon.
    Innerlijk: ze is slim, en meelevend, vriendelijk en lief. Ze is wel zeer fel tegen buiten staanders, vijanden.
    Uiterlijk:

    Shahla heeft lang, golvend licht blond haar, en is redelijk klein, en slank. Ze heeft een lang litteken lopen op haar heup, wat door een beer veroorzaakt is.
    Extra: met een henna achtige plant zet ze elke week een krullerig bloemen patroon op haar hand dit vind ze mooi, en ze gelooft dat dit haar goden "blij" maakt.


    Ik hoop dat het niet Mary Sue is?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Het is niet te erg Mary Sue hoor!


    Spoiler alert: you will save yourself

    En toen was het stil...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Shahla is trouwens zonder h aan het eind ;)

    Zal ik bij andere RPG's vragen of ze mee willen doen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Can I join?
    En zou ik dan de leider van de uilenstam mogen?


    Stenenlikker