• In de broeken die ik veel draag, komt er na een tijdje altijd een gat. Namelijk zo tussen mijn benen bovenaan. Waarschijnlijk omdat mijn benen tegen elkaar schuren ofzo. Echt stom, want nu is dit ook al bij mijn favoriete broek gebeurd. En ik stond er zo goed mee! Echt rot als je favoriete kledingsstuk stukgaat.

    Is dat bij jullie ook? Dat er zo'n gat komt in je broeken?

    En waar kopen jullie je broeken? Ik ben op zoek naar echt superskinny broeken. Ik koop ze meestal in de ZARA, maar ben er onlangs nog geweest en heb er niet echt mooie broeken gezien.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bij de Pull and Bear hebben ze mooie broeken.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind broeken kopen echt een drama. Dat komt omdat ik van mezelf echt flinke bovenbenen heb en als ik een broek vind die goed past, is hij onder nooit echt strak zoals ik het wil hebben. Het gaat wel, het is niet zo'n disco broek, maar het is gewoon niet zoals ik het graag wil zodat je er mooi Vans of andere lage schoenen onder kunt dragen. Dus als ik een broek vind die ik mooi vind, is dat altijd heel wat haha. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja!!! ik had dat ook altijd
    alleen toen in groep 7 kocht ik een broek zat geweldig maar hij ging stuk bij de knieen droeg hem tot een week geleden nog steeds (groep 7 groep 8 de eerste en alweer de eerste!) er kwam een gat op mijn kont o.o heb nu 2 andere goeie broeken :D

    Overigens het kost me meestal echt 10 winkels voordat ik een broek vind
    korte benen en een mega heup in vergelijking ZUCHT alles is of te strak daar boven en wel de goeie lengte of veel te lang en verder heb ik ook nog eens amper een kont (gewoon echt me heupen die zo groot zijn!) en krijg ik bij de meeste broeken zo een tuut (reusachtig vouw aan de achterkant)

    oplossing, zoek naar zogenaamde 'misfits'

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 17:18 ]


    Dont say why me, say try me

    Ik draag nooit broeken, maar dit gebeurt wel altijd bij mijn leggings.


    Searching heavens for another earth

    Ja, altijd. Maar ik vind broeken sowieso een ramp.
    Ik weet dat ze bij de Primark echt superskinny broeken hebben.


    Your make-up is terrible

    Ik heb dat ook altijd met broeken ._.
    Ik koop ze bij Vera Moda-als ik het goed spel-, omdat ze daar precies de goede lengte en breedte hebben. Maar zo ver ik weet hebben ze daar geen super dunne broeken :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben een paar maanden tijd uit twee broeken gescheurd. En daar kwam ik pas op school achter, flink balen dus. Ik koop ze in ieder geval altijd op internet, gewoon bij de H&M omdat ze mijn maat niet in winkels hebben en anders moet ik op de kinderafdeling kijken.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb dat laatst ook met twee broeken gehad -.- Echt stom gewoon, want ik die ene stond me echt onwijs goed. Ik haal m'n broeken meestal bij C&A of JBC, al heb ik daar de laatste tijd echt niet iets naar m'n zin kunnen vinden -.-


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik had een hele leuke broek voor.. Vier dagen, ging ik weg met mijn vriendinnen. Viel ik van mijn fiets af en toen zat er een gapend gat op mijn knie. Letterlijk.

    Pieces misschien?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Bij mij scheuren ze altijd op m'n billen. Meestal gebeurd het als ik buk of als ik ga zitten. En anders komt er een gat aan de binnenkant van m'n knie.
    Ik heb een gruwelijke hekel aan broeken passen, dus dat stel ik altijd zo lang mogelijk uit. Meestal moet ik dan heel snel een nieuwe broek hebben, omdat er geen fatsoenlijke meer in mijn kast ligt. Het maakt me dat niet zo veel uit waar ik hem koop, zo lang hij niet te duur is en goed zit. Meestal kom ik uit op broeken van Only, maar ik heb ook een paar goedkope van Ter Stal.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Bij mij scheuren broeken echt nooit?;o
    Ik denk dat je dan opzoek moet naar een ander merk/betere kwaliteit.


    You were born original, don't die as a copy.

    Nog nooit gehad o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    SPECS schreef:
    Bij mij scheuren broeken echt nooit?;o
    Ik denk dat je dan opzoek moet naar een ander merk/betere kwaliteit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb dat continu, maar ik naai daar dan lappen op. Niemand die het ziet, want het is toch tussen je benen.
    Ik koop mijn broeken in de cna. 20 EUR voor lekker comfi broeken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik heb dat -gelukkig- nog nooit gehad. ik koop mijn broeken bij de H&M of New Yorker, al zijn de broeken van de Pull&Bear ook goed, waar toevallig mijn lievelinge broek vandaag komt (:

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 19:19 ]