• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sidestap schreef:
    Precies, ja. Een vriendin van mij hier ook op Quizlet, ik ken haar zo al mijn hele leven, heeft een eetstoornis voor een half jaar gehad. Dat was nog niet zo erg, ze viel dan wel alleen maar af maar het was puur omdat haar vader zei dat ze dik was. Wat blijkt dat die vader ook niet helemaal goed in zijn hoofd is, net als die van mij ^^.
    Arm kind... Ik geef toe ik let tegen woordig er ook meer op maarja mijn broer loopt me voor echt vanalles uit te schelden dik varken enz. moeder met alleen commentaar. vorig jaar erg gepest waardoor ik nu emotioneler en het sneller aantrek... daarbij ook nog wat anders sinds vorig jaar maarja.. It's life. Ik weet dat ik zoiezo al ondergewicht heb alhoewel het nu redelijk naar het goede gewicht ga niet dat ik er iets aan kan doen.. want ik val nog steeds af zonder iets te doen.... maarja ik ben 1,83 m


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (...) Arm kind... Ik geef toe ik let tegen woordig er ook meer op maarja mijn broer loopt me voor echt vanalles uit te schelden dik varken enz. moeder met alleen commentaar. vorig jaar erg gepest waardoor ik nu emotioneler en het sneller aantrek... daarbij ook nog wat anders sinds vorig jaar maarja.. It's life. Ik weet dat ik zoiezo al ondergewicht heb alhoewel het nu redelijk naar het goede gewicht ga niet dat ik er iets aan kan doen.. want ik val nog steeds af zonder iets te doen.... maarja ik ben 1,83 m


    CHOCOLAAAAA. Héél veel chocola. En ijs ;D. Je kent haar wel, Hayden had een eetstoornis. Je kan het haar zelf vragen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    (...)

    CHOCOLAAAAA. Héél veel chocola. En ijs ;D. Je kent haar wel, Hayden had een eetstoornis. Je kan het haar zelf vragen.
    mag ik nu even dom zijn en even niet begrijpen wat chocolade ermee te maken heeft. en ja Hayden ken ik ja.. en wat moet ik haar vragen... sorry ben even afgeleid door morgen.... eet nu m&msxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    JAAA, GOED ZO. SNOEP ETEN. Is lekkuhr. Je kan aan Hayden navragen of ze een eetstoornis heeft gehad, ze heeft er helemaal geen problemen meer mee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ow zoooo.. lol ik lig echt een beetje te slapen... Ik vind het eigenlijk niet erg;X ik ben zoiezo al minder gesnoept dan normaal dus dat vind ik goed vanmezelf... maar ik wil onder de 70 blijven wegen.. ik weet niet waarom.. Ik vind 70 te zwaar voor mezelf..... en ik heb dus geen flauw idee hoezooo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ugh die Glee mashups en songs van Feunds zijn verslavend.... damit voel me kutttt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik werd zwaar gepest ik was ong gelukkig tot mijn 7de/6de daarna werd ik gepest en rond mijn 9-10 begon ik heel veel te eten, niet dat ik er dik van werd (ik at echt achterlijk veel alleen blijkbaar is het voor mij onmogeleijk om echt vet te worden) alleen een beetje molliger en toen ze me daarop aansproken en ik dus 10-11 was begon ik het om te draaien

    zo is het ondstaan het is gestopt omdat ik 2 vriendinnen had die het ook bleken te hebben en toen zij hun dieptepunt hadden berijkt besloot ik me compleet op hun te richten en een voorbeeld te zijn (ik had het er echt heel moeilijk mee, maar ik moest en zou eten als ik bij hun was) en toen daarna kreeg ik extreme thuis problem en waren mijn ouders blut en dan ook compleet blut en kregen wij van de school eten voor schooltijden enzo en tja toen moest ik het wel eten aangezien het anders bekend werd........

    dus eigenlijk ben ik er niet bovenop maar ik eet alleen ookal is het meestal compleet tegen mijn wil
    ik schommel nu op de 40 en ben 1.55 (wat in bmi 16. nogwat is wat een stuk hoger ligt dan mijn 12.5/14 die ik had een jaar geleden)


    Dont say why me, say try me

    chocola is het enige vettige wat ik at toen ik op mijn dieptepunt zat...
    geen boter geen kaas geen niks alleen toast crackers en soms wat chocola in vreetbuien (2 marsen ofzo was dan een hele vreetbui)


    Dont say why me, say try me

    Nog altijd geloof ik het niet. Het lijkt me erg sterk, en nogmaals, als je zo doorgaat haal je, je vijfentwintigste niet eens meer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Iemand die me wilt opvrolijken hier-_-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat is er?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    Wat is er?
    ik voel me zoooooooo down... http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149097 klik en je zult het begrijpen en ik kijk op tegen woensdag maar dat wist je denk all....zucht kreun steun


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben slecht in mensen opvrolijken, zeker momenteel. Sorry....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Daawhh o-o. Ik weet precies hoe het voelt, mijn opa en oma zijn beiden omgekomen in een auto ongeluk toen ik twee was. Gewoon zeggen dat je er graag heen wilt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestep doe wat je wil
    en ik weet het en daarom probeer ik het ook te verbeteren

    zeg gewoon tegen je moeder dat het tijd is om voor jou afscheid te nemen van je opa... ik heb nooit echt een dood van iemand mee gemaakt op de vader van een vriendin van mijn broer na......... was niet heel shoking voor me


    Dont say why me, say try me