• Ik ben eindelijk verlost van mijn blackberry:D
    Ik heb nu eindelijk de samsung galaxy ace 2 en hij bevalt me super goed.... Voor de mensen die deze telefoon ook hebben hoevalt die van jullie??
    De mijne bevalt super goed :D

    Moest het ffe kwijt


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Die heb ik ook (: Ik vind hem heel fijn, al blijft hij soms wel hangen maar ik ben er heel tevreden mee.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb hem ook en ik ben dol op dat ding. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb al drie jaar dezelfde telefoon. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nope, ik heb hem niet. Heb van de week wel even gespeeld met een Samsung Galaxy SIII mini, die wil ik wel graag of een Samsung Galaxy SIIII (ik weet alleen nog niet waar ik het geld vandaan moet halen, maar da's bijzaak. ^^)


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb een Samsung Galaxy S3. Prima ding, alleen de accu is soms wat kut. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb een blackberry, en ik ben er nog steeds blij mee.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb een Sony Xperia U, ik hou echt van dat ding :'D
    -Ben ook heel blij dat ik eindelijk van mijn Blackberry af ben...-


    El Diablo.

    iPhone vijf, ben ik erg blij mee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik heb een Samsung Galaxy S2 maar hij is nu dus kapot. ;x toen hij het deed was ik er wel erg tevreden over. nu maar wachten totdat die gemaakt is.


    To love is to destroy.

    hey, ik heb laatst ook mijn Blackberry vervangen!
    maar die van mij is de nokie Lumia geworden, ook een hele fijne telefoon, vind ik zelf.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    hester wat ben je toch weer gemeen nog een paar dagen denk zon max 10 dagen dan kan ik ook eindelijk me nieuwe foooooon...
    gemeen gemeeen gemeeeen ben je :S:S:S:S:S:S


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ik heb ook een Galaxy, maar dan de Mini II. Gefeliciteerd met je nieuwe mobiel, tof! In de winkel leek de Ace mij heel fijn, alleen ik had budget, haha. Veel plezier met je mobiel!

    Veel plezier ermee n_n


    Caution first, always.

    Super leuk! Ik heb ook lang het merk Samsung gehad. Nu ben ik over gegaan naar de Iphone 4. Ik ben er heel blij mee, al is die tweedehands.


    I still think of the guitar bible.

    ik heb een Samsung chat , ik ben er eigenlijk nogsteeds heel blij mee, ik heb hem nu 2 jaar c:

    Veel plezier met je nieuwe mobiel ! (H)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 22:18 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa