• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:40 ]

    Vertel het, voordat het te ver bij haar gaat zitten.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 18:38 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oh god, niet nog iemand. Sorry als dat ongepast was. Praat er eens met haar over?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 18:43 ]


    comfort in c h a o s

    Ik zou er met je zus over gaan praten, misschien helpt dat?


    •*• Lululu •*•

    Misschien is het verstandig om eerst eens met je zusje erover te praten... en als dat niks uithaal, toch naar je ouders ermee stappen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Opvallend veel eetstoornis dit, anorexia dat. Voor school maak ik een werkplan voor meisjes met een eetstoornis. Word er mee dood gegooid! Maarja, leuk is het niet. Het lijkt wel alsof steeds meer meisjes het krijgen.. Zorgwekkend.


    Hoe reageert je zusje als je het met haar hebt over haar eetgedrag/dunne lichaam? Als ze het lijkt te ontkennen zou ik toch maar eens je ouders er bij betrekken. Veel ouders weten denk ik niet hoe ernstig lijnen kan doorschieten, ze denken misschien gewoon 'het is maar een fase'..


    You are beautiful, you are love.

    Mallory schreef:
    Ik zou er met je zus over gaan praten, misschien helpt dat?


    Bad decisions make good stories.

    Ik zal het gewoon tegen haar zeggen. Als dat niet helpt moet je het aan je ouders vertellen, de gezondheid van je zusje is toch het belangrijkst.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Praat er eerst met haar over en ga naar je ouders toe als je zusje niks gaat veranderen. Ik zou ze er wel goed op voorbereiden, want aan geschreeuw van iemand heeft je zusje echt niks.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Panday schreef:
    Ik zal het gewoon tegen haar zeggen. Als dat niet helpt moet je het aan je ouders vertellen, de gezondheid van je zusje is toch het belangrijkst.


    26 - 02 - '16

    Merrow schreef:
    Misschien is het verstandig om eerst eens met je zusje erover te praten... en als dat niks uithaal, toch naar je ouders ermee stappen.


    Tijd voor koffie.

    Memoria schreef:
    Vertel het, voordat het te ver bij haar gaat zitten.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarom zie ik dit steeds vaker o.O?
    Ik zou echt naar je ouders toe gaan en gaan praten met je zus. Al weet ik dat praten met je zus niet werkt ,want dat valt niet uit haar hoofd te praten (Ik heb genoeg om mij heen gezien om te weten dat met de persoon zelf te praten niet bepaald werkt).

    Misschien klinkt dit raar ,maar ik sla dit topic even op tussen mijn abo's ,want ik hou over dit onderwerp een betoog.


    Shoganai i ne~

    Ik zou er eerst echt eens goed moet haar erover praten. Wanneer je merkt dat ze er niets aan gaat veranderen, of dat je het gewoon niet vertrouwt, zou ik wel gewoon naar je ouders gaan. Het mag nu misschien als 'verraad' voelen, maar dat is het niet. En al zou het dat wel zijn, het gaat wel om je zusje haar welzijn en dit kan echt doorschieten. En wanneer je het zo vertelt, is het dat al aan het doen. Daarom zou ik ook gewoon direct naar je ouders gaan wanneer je enigszins merkt dat je zusje er niet mee gaat stoppen. En dan ook maar bij de kleinste hint.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Het is niet omdat je zus nu veel vermagerd is en magerder is dan jou, dat ze ook té mager is.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ga er zo snel mogelijk met je ouders over praten. Je zusje zelf zal toch wel ontkennen.


    ars moriendi