• Hey,
    ik zoek stories want heel veel stories die ik lees, zijn bijna afgelopen,
    ik lees graag van alles,
    alleen geen Tokio Hotel en Harry Potter alsjeblieft,

    zouden jullie misschien een kijkje bij mijn story willen nemen?
    Ik ga een kijke nemen zou je misschien ook bij mijn story willen kijken? x
    Pretty Dancer || Zayn Javadd Malik.
    hier is een korte samenvatting:

    Het gaat over Tori, een Nederlandse danseres die de kans krijgt om mee te dansen in de x factor tour UK, het is 2015, en omdat One direction nu nog succesvoller is, gaan ze mee in de tour als herinnering aan hoe ver je kan komen met x factor. Tijdens de tour gebeurt er veel, ze maakt nieuwe vrienden, en Tori en Zayn worden heel close, maar als Tori weer terug moet naar Nederland veranderd er veel.




    I just love the beat, the beat of my hearts, that's only their for you


    mady by: JCaylen


    Zayn Malik love story,
    no copyright,
    love u guys
    xoxo



    Lots of Love JCaylen


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Misschien hier wat van (:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *minimaal een hoofdstuk per week





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich




    “You said this could only get better
    There's no rush cause we have each other
    You said this would last forever
    But now I doubt if I was your only lover

    Are we just lost in time?
    I wonder if your love's the same
    Cause I'm not over you”


    Elles heeft zich moedig door het eerste jaar heen geslagen en voelt zich helemaal gelukkig in de klas. Haar geluk wordt echter opnieuw op de proef gesteld wanneer er een nieuw meisje in de klas komt, waar iedereen het goed mee kan vinden, behalve Elles.
    Meer tegenslagen volgen. Mark blijkt niet het ideale vriendje te zijn en Elles ontdekt dat niet al haar vrienden even eerlijk en open tegen haar zijn. Het leven van de tieners is niet meer zo rooskleurig als de voorgaande jaren en ze hebben elkaar nodig om het hoofd boven water te houden. Maar wanneer Nico zich weer vertoont en vastberadener dan ooit is om bij Elles blijvend letsel aan te richten, lijken ook de laatste lichten te doven.


    (de laatste is een vervolg van Guilt, maar ook goed te volgen zonder dat verhaal te hebben gelezen. Hij is net begonnen dus heeft nog maar een paar hoofdstukjes (:)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 15:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.

    '
    Onbekende personen,
    kijk voor andere genres hier


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    link

    Crimson lips

    ''Er staat iemand naast mijn bed, ik kan hem horen ademen, ik kan zelfs zijn adem voelen op mijn lichaam. Ik probeer mijn ogen open te doen, en te praten, maar het lukt niet. Mijn lichaam werkt niet mee. 'Maak je geen zorgen.' zegt een stem. Ik weet niet waar de stem vandaan komt, daardoor ga ik me juist meer zorgen maken. Ik herken de stem, het is niet de persoon die naast mijn bed zit. De stem lijkt veel dichterbij te zijn. De persoon naast mijn bed is een hij, ik kan het horen aan zijn zware adem. De stem die ik hoorde is overduidelijk een vrouwelijke stem. De stem komt me zo bekend voor. De zwarte kleur van het binnenste van mijn oogleden, begint zich langzaam te vormen tot een beeld. Ik zie haar, mijn hart staat even stil voor een seconde. 'Ik heb je gemist.' Ik probeer haar aan te raken maar ik kan nog steeds mijn lichaam niet bewegen. Ze begint te praten, ik glimlach bij het horen van haar stem. 'Je bent nog niet bij me, je ligt in het ziekenhuis. Je ligt in coma, Selene, Selene! Niet teruggaan, hij is gevaarlijk. Praat niet met hem Selene, wacht!' Ik open mijn ogen en de jongen naast mijn bed staat zonder iets te zeggen op en rent weg. Het gebeurde te snel om zijn gezicht te herkennen.''


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Woman of Westeros ||Game of Thrones||
    Targaryen, Stark, Lannister, Baratheon, Martell, Tully


    ''War was easier than daughters.''
    ''Tears aren't a woman's only weapon. The best one is between your legs.''


    In het koninkrijk Westeros zijn er genoeg liederen over dappere ridders. Maar het zijn niet alleen de ridders die dapper en slim kunnen zijn.. De vrouwen zijn degene die moeten overleven in de wereld.


    In het zuiden woont Rhinearys Targaryen, laatste erfgename van het huis Targaryen. Targaryen's zijn het bloed van de draak.
    Alleen wordt Rhinearys erg bedreigd door deze naam. Als ook maar iemand erachter komt, betekent het haar dood.

    In het Noorden, Winterfell, woont de familie Stark. Lyanna Stark is gedwongen om zich te verloven met prins Joffrey Baratheon, tegen haar wil in. Maar een omslag verandert alles.


    Allis Lannister, de zus van de koningin, is het hoofd van de koningsgarde en stadswacht. Ze is verplicht om met haar neefje, prins Joffrey, mee te reizen naar Winterfell om de verloving tussen hem en Lyanna Stark goed te laten verlopen.



    Maar wat gebeurt er als alle 3 hoofdrolspeelsters een tegenslag moeten verwerken? Zullen zij zich staande houden?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nineteen || Justin Bieber
    'There are nineteen rules.'




    ____________

    Klik hier voor de story.
    Wie weet is het wat voor je? (: xoxo.


    LEGGO!

    Let's change one thing - THG


    I've loved you always. And I still do.


    Misschien ken je De Hongerspelen van Suzanne Collins, waarin Katniss Everdeen zich aanbiedt om inplaats van haar zusje Primrose deel te nemen aan de Hongerspelen. Daarna wordt de naam van Peeta Mellark getrokken, die samen met Katniss de Arena in moet.
    In mijn verhaal biedt de beste vriend van Katniss, Gale Hawthorne, zich aan. Peeta hoeft de Spelen niet in. Door dat ene punt dat veranderd is, zal alles veranderen. Hoe verlopen 'The Games' met in plaats van Peeta, Gale? Zullen er nog steeds twee winnaars zijn?
    ________________________


    Ik weet niet of je The Hunger Games wat vindt, maar het valt te proberen:)
    Ook zijn niet zoveel mensen voor Gale en Katniss samen. Ikzelf eerst ook. Maar door dit verhaal te schrijven begin ik Gale steeds sympathieker te vinden, haha(:

    Good luck met zoeken naar een leuk verhaal!

    Libera

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:11 ]


    :)

    Ik heb er miss nog wel eentje voor je:)



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    Enjoy!:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Deze story is niet van mij, maar van brittktijger:)

    I am still crying

    I want to be remembered as the girl who always smiles even when her heart is broken,
    and the one that could always brighten your day even if she couldn't brighten up her own.


    Hope u take a look!


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.


    Geboren in het maanlicht
    Gerezen in het licht van de zon
    Gevolgd door haar verleden
    Gevlucht nadat hij overwon
    Gevreesd voor het leven

    Haar ziel doodgebloedt
    Haar verleden verloren
    Haar overschot aan heldenmoed
    Haar gesloten ogen; hergeboren.



    Dit verhaal gaat over een meisje dat veel te verdragen heeft gehad; ze heeft haar ouders verloren op zestienjarige leeftijd; ze zijn op mysterieuze wijze vermoord.
    In een hoog tempo moest ze opgroeien en de wereld beter gaan begrijpen. Ze loopt rond met een enorm schuldgevoel en nog tientallen vraagtekens.
    Inmiddels is ze achttien. Er gebeuren vreemde dingen, maar ze gelooft dat het aan zichzelf ligt. Ze heeft veel slaap tekort en moet hard werken om voor zichzelf te zorgen.
    Maar wat als het niet aan haar ligt? Ze komt in contact met mensen die alleen zij ziet; ze ontmoet de andere kant van het leven. Dit zorgt er voor dat haar sociale leven er onder lijdt; haar beste vriendin raakt ze langzaam kwijt.
    Wat gebeurt er?
    Wie spreekt de waarheid?
    Is dit de realiteit?
    Dit verhaal gaat over Felice Ophelia Devereux; een meisje dat niet weet wie ze in werkelijkheid is, maar hier spoedig genoeg achter komt.

    De tijd is slechts een illusie; het is geen werkelijkheid. Maar als er geen tijd is, is er dan een verleden? Een heden? Een toekomst?


    ‘’Je bent herboren, Ophelia.’’
    ‘’Herboren? Waar héb je het over?!’’
    ‘’Je bent niet wie je denkt dat je bent.’’



    # Historie en fantasy
    # Deelt mee aan SOTY
    # Trailer


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    In een land waar mensen zich terugtrekken in hun eigen kringen en geen kennis bezitten over de wereld om hun heen, heerst een angstaanjagende legende die hen in zijn greep houdt. "Als de zon oplost achter de wolken en het licht verdwijnt uit de wereld, zullen grote donkere wezens ieders gedachten overnemen. Lichamen zullen vervormen, herinneringen vervagen, totdat de geest al het besef heeft verloren." Ouderlingen trekken zich 's nachts terug in hun huizen, maar de nieuwe generatie sluit zijn ogen voor het in hun ogen onzinnig gefluister.
    Guendolyn Aerona is een jonge vrouw van zeventien jaar die haar hele leven al bij haar grootouders in een huisje in het dorp Arven heeft geleefd, maar naarmate haar achttiende naamdag dichterbij komt, wordt ze steeds nieuwsgieriger naar het verleden wat haar grootvader en grootmoeder altijd al voor haar verzwegen hebben en ze zelf niet kan herinneren. Op een dag neemt ze een besluit en trekt ze weg, op zoek naar de waarheid, op zoek naar de ouders waarvan ze niet zeker weet of ze die heeft. Onderweg zal ze vele reizigers ontmoeten, ieder met een geheel ander doel, maar later blijkt dat hun paden langzaamaan samen worden gevoegd door het lot. En de oeroude legende die haar grootmoeder haar als jong meisje altijd vertelde, blijft maar in haar gedachten rondzweven.

    "Ik weet niet hoe lang ik al dwaalde door de donkere bossen en de ijskoude regen, het besef van tijd was al bij me weggevlogen als ganzen die vertrokken naar het warme zuiden, maar ik vond het niet eens erg. Het gevoel van vrijheid overweldigde me, waardoor ik niet eens doorhad dat ik geen idee had waarnaartoe ik op weg was. Mijn voeten droegen me haastig, steeds verder de grote, wijde wereld in en vaag doken ergens in mij de gedachten op dat ik helemaal niets mee had genomen en hoe onverstandig dat wel niet was, maar het gevoel van vrijheid was sterker dan mijn verstandigheid. Hoewel het regende, speelde er een glimlach met mijn lippen en ik genoot van de enorme druppels die uiteen spatten op mijn blanke huid en zich nestelden in mijn lange, donkere haren, waardoor ze zwaar langs mijn kin gingen hangen. Ik genoot ervan hoe ik telkens het water uit mijn ogen moest vegen, om te voorkomen niet verblind te worden en de kou die ik eigenlijk zou moeten voelen, kwam maar niet mijn lichaam binnen. Vrijheid. Vrijheid was wat ik voelde, was wat mijn lichaam overnam en ik wilde dansen in de regen, in het donkere bos, in de wereld, de vrije, wijde wereld. Nu was hij van mij. Eindelijk was de wereld van mij."

    ~ Fantasy/historisch
    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de afbeelding voor de story


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ©Barnabas presenteert met trots:






    'Who are you?'
    'I am the almighty Thor.'


    - Fantasy
    - Romantiek
    - Spanning


    "Well, well. Look who we've got here!"







    Olivia Cowell is de dochter van Simon Cowell, dé man achter de world famous band 'One Direction'
          Olivia is alleen zelf niet zo heel bekend, omdat ze bij een verre tante in Australië woonde. Ze had wat streken uitgehaald in de tijd dat ze nog in Engeland woonde, en dit werd niet getolereerd door haar ouders.
          Nu is ze weer terug, en wil ze goedmaken wat ze heeft aangericht. Haar vader heeft wel een ideetje; ze mag met de boys mee op tour als één van de stylisten. Zolang ze zich gedraagt natuurlijk, als haar vader er lucht van krijgt dat ze zich misdraagt is het avontuur afgelopen en moet ze direct terug naar huis.
          Nu is het natuurlijk lastig om je te gedragen als er vijf crazy dudes in beeld komen die, als het maar even kan, de hele dag rondrennen en streken uithalen alsof er geen morgen meer is.
          Maar wat we natuurlijk wel moeten onthouden is dat niemand kan tegenhouden wie je echt bent. Maar of dit ook echt voor Liv geldt? ...





    One Direction bestaat.
    Soundtrack
    Lycanthropy Original.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 18:03 ]


    You are what you love, not who loves you.



    Can you find love when you're born to kill?




    'Maybe you're not the good guy, pretending to be the bad guy.' she whispered.
    'Maybe you're the bad guy, pretending to be the good guy.'





    There is a little bit angel in his devil eyes.




    • Actie
    • Drama
    • Romantiek
    • Onbekende personen

    •12+
    •16+ wordt aangegeven

    @littlesnork
    @AdindaSmit


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    One adventure a day || Niall Horan
    Odette Raybarn is één van die kinderen die weet dat ze nooit achttien zal worden. Er is leukemie bij haar vastgesteld en de kans op genezing is, ondanks haar positiviteit, niet erg groot. Dat beseft ook zij wanneer de ziekte haar lichaam begint te beïnvloeden en ze klaar is met de eenzame nachten in het ziekenhuis.
    Ze wil niet wachten op een medicijn dat nooit zal komen, en dus is ze van plan alle kansen aan te grijpen die ze nog tegenkomt. Odette noemt ze avonturen: één voor elke dag die ze nog leeft. Ze wil ze stuk voor stuk beleven, samen met de jongen die nog nooit van haar zijde is geweken. Niall Horan.


    ‘‘You are either with or against me, Horan. I want these adventures. I might not be able to live them in a few years from now. Is that what you want?'’
    - Odette Raybarn to Niall Horan.


    Requiem for a dream

    Ik heb hier misschien nog een leuke story: click

    " What if she finds out? "
    " She won't "

    " What if the Press finds out? "
    " They won't "

    " What if .. "
    " Babe, please. Nobody will find out. Just you, me, Jessy and the other boys"
    " Okay .. "
    " Kiss me "







    I remember his voice like it all happened yesterday
    ' They will never know, it's our little secret '





    It was so wrong, we made a mistake. But there is no way back.
    We live this live,
    like we created it


    ~ One Direction bestaat
    ~ bevat 16 +
    ~ Neem abo, ik waarschuw niet
    ~ Verder bij 10 abo's


    Het is een romantische- Dramatische - Fanfiction
    Net begonnen dus het duurt even voor hij helemaal is afgelopen!


    You may not be plastic but you are fan-tastic