• Hallo. :Y)

    Zoals sommigen misschien wel weten, ben ik een luie donder die niet echt van sporten houdt. Ik heb wel een tijdje terug een jaar lang bij de fitness gezeten, maar ik vond dat zó saai. Nu wil ik toch graag een beetje extra bewegen, want de enige beweging die ik krijg is als ik naar school ga... en dat is bar weinig lol. Ik zat eraan te denken om te gaan skeeleren, want dat vond ik vroeger al zo leuk. Maar ik vroeg me af of mensen hier tips hadden met het uitzoeken van de skeelers? Want sommigen zijn heel erg duur en ik wil eigenlijk wel zeker zijn van de skeelers die ik dan aanschaf.

    En zijn er nog meer mensen die skeeleren? Misschien nog tips? Hoe ver/lang doen jullie meestal per dag/week?

    Ik heb een paar jaar geleden skeelers gekocht die je ook kon veranderen in schaatsen door het deel met wieltjes er af te schroeven. Scheelt je én skeelers én schaatsen kopen. Als je ook van schaatsen houdt dan, anders moet je ze niet kopen, hihi.
    Deze zijn het en ik vind ze erg fijn. Ze zijn stevig en je kan ze van maat verstellen. Al weet ik niet welke maat deze precies is.

    Ik zou toch checken of ze fijn zitten en of je er lang op kan staan/mee kan skeeleren. Als je ze in de winkel past even een paar rondjes door de winkel heen en goed je voeten en enkels bewegen, kijken of het nergens klemt of zeet doet. Bekijk het ook even met dikke of meerdere paren sokken, voor als het koud is.

    Nu ik dit lees wil ik zelf ook weer gaan skeeleren ^^ Maybe ga ik dat ook weer oppakken.

    Laasyanir schreef:
    Ik heb een paar jaar geleden skeelers gekocht die je ook kon veranderen in schaatsen door het deel met wieltjes er af te schroeven. Scheelt je én skeelers én schaatsen kopen. Als je ook van schaatsen houdt dan, anders moet je ze niet kopen, hihi.
    Deze zijn het en ik vind ze erg fijn. Ze zijn stevig en je kan ze van maat verstellen. Al weet ik niet welke maat deze precies is.

    Ik zou toch checken of ze fijn zitten en of je er lang op kan staan/mee kan skeeleren. Als je ze in de winkel past even een paar rondjes door de winkel heen en goed je voeten en enkels bewegen, kijken of het nergens klemt of zeet doet. Bekijk het ook even met dikke of meerdere paren sokken, voor als het koud is.

    Nu ik dit lees wil ik zelf ook weer gaan skeeleren ^^ Maybe ga ik dat ook weer oppakken.

    Dat is best wel vet haha. Alleen ben ik misschien een beetje kieskeurig en vind ik die kleur niet zo mooi haha. En schaatsen doe ik eigenlijk nooit, dus dat hoeft niet per se.

    Ja, dat zijn wel goede tips, dankje!

    http://www.decathlon.nl/inlineskates-fit-3-dames-id_8216988.html
    http://www.decathlon.nl/skeelers-master-df-dames-id_8334047.html

    ^Ik heb nu die twee er voor staan, en ze verschillen enorm van prijs. Ik zit ondertussen de recensies te lezen en iedereen heeft er wel goede of slechte dingen over te zeggen. Ik neig naar de iets duurdere, want die lijken me beter voor langere afstanden... Hm. Misschien dat ik binnenkort eens even naar Intersport ga of zo.

    Ik zou het zooo leuk vinden om te kunnen skeeleren, ik ben er alleen barslecht in.=c Welke maat heb je?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik zou het zooo leuk vinden om te kunnen skeeleren, ik ben er alleen barslecht in.=c Welke maat heb je?

    Slecht omdat je het niet vaak doet of?
    Ik heb schoenmaat 39/40. Denk dat ik voor skeelers sowieso wel voor 41 ga.

    Krolock schreef:
    (...)
    Slecht omdat je het niet vaak doet of?
    Ik heb schoenmaat 39/40. Denk dat ik voor skeelers sowieso wel voor 41 ga.


    Omdat ik zo onhandig als de neten ben.(': Helaas. Ik heb skeelers maat 42/43 ='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga morgen naar Intersport woohoo *O*

    Nou, dames en heren, ik kan nu toch wel zeggen dat ik een hekel heb aan Intersport. :') Niet alleen is die zaak vaak super duur, maar ze hebben ook letterlijk niets. Ja, ze hebben heel veel dingen, maar de dingen die ze hebben, daar hebben ze heel weinig van. Skeelers hebben ze WELGETELD VIER SOORTEN voor vrouwen.

    Dat wordt dus bestellen via internet. :')

    Krolock schreef:
    Nou, dames en heren, ik kan nu toch wel zeggen dat ik een hekel heb aan Intersport. :') Niet alleen is die zaak vaak super duur, maar ze hebben ook letterlijk niets. Ja, ze hebben heel veel dingen, maar de dingen die ze hebben, daar hebben ze heel weinig van. Skeelers hebben ze WELGETELD VIER SOORTEN voor vrouwen.

    Dat wordt dus bestellen via internet. :')


    Ik heb de mijne bij de Scapino gekocht, daar werkte toen een vriendin. Er was uitverkoop en zij kreeg nog klanten korting. Toegegeven, ze hebben alleen zwart met blauwe details en zwart met roze details, maar ze zijn super degelijk voor wat ik gezien heb. Als je dezelfde maat had mocht je ze zo hebben.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik heb de mijne bij de Scapino gekocht, daar werkte toen een vriendin. Er was uitverkoop en zij kreeg nog klanten korting. Toegegeven, ze hebben alleen zwart met blauwe details en zwart met roze details, maar ze zijn super degelijk voor wat ik gezien heb. Als je dezelfde maat had mocht je ze zo hebben.(':

    Lief haha, maargoed, ik heb nu net de mijne besteld bij Decathlon. Er zit 2 jaar garantie bij en je mag ze nog ruilen, dus dat scheelt. Ben heel benieuwd.

    Ik heb ook skeelers, maar mijn zus heeft kennelijk veel fijnere. Heeft een kennis niet nog wat skeelers liggen? Hij/zij hoeft ze niet te verkopen, gewoon om even te passen en te kijken of die van jou fijner zijn, zo niet, koop je iets anders of je houdt ze xD


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.