• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

DarkSavior schreef:
    (...)
    Het lijkt me gewoon grappig :x

Het is je vergeven :Y) Ik zou alleen constant mijn excuses aanbieden terwijl ik het eet en omdat ik het zeg terwijl ik het eet, sproei ik stukjes hagelslag de hele tafel over, en zien mede-hagelslagjes hun vrienden in stukjes, waardoor ze nog harder gaan gillen.

Pfft, nu moet ik stoppen D:

[ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 22:05 ]

Tijd voor koffie.

Ik hoop zo erg dat hij zijn spullen snel ophaalt. I don't want to see him anymore. Het doet al genoeg pijn als ik dan de foto's op de computer zie waar het allemaal nog in orde was. Ik moet ze misschien allemaal eens uitprinten en samen met de lieve dingen die ik van hem heb gekregen in een doos doen...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Waarom kreeg jij een PB van een mod /wbw
    En jij natuurlijk Sam. Wie anders?
    Oh dat was ik, ik dacht 'ohja ik had het niet in het topic gezet dus ik stuur haar maar even een berichtje' ;P

[ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 22:06 ]

Life is hard and then we die

I can't stop laughing.

Life is hard and then we die

PUKKELxDING schreef:

I can't stop laughing.

Omg, dat is geniaal.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Omfg. Bij de rijdende rechter, wat een zeikwijf zeg. Jezus christus.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Tortura schreef:
    Omfg. Bij de rijdende rechter, wat een zeikwijf zeg. Jezus christus.

Ik ken wel meerdere zeikwijven..

everything, in time

Anguish schreef:
    (...)

Zo voel ik me altijd als mensen me vragen wat voor dingen ik schrijf. Hoe ga ik ze duidelijk maken dat het fucked up shit is? Maar dat ik stabiel en sane genoeg ben?

[ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 22:49 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Grace Adler: I want to marry “the one.”
    Karen Walker: And well you should, honey. How else are you going to get to “the two” and “three”?

Trololol. :D.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ik ben zo mooeeeeee.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Weet je. Ik ga gewoon super hard leren, zodat is supergoede punten heb en een super vakantie heb. Sounds like a plan to me. (:

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Madonna schreef:
    Ik ben zo mooeeeeee.

+ ik hoop dat die aspirientjes snel inwerken

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Aaargh, kut jeuk. Ga weg.

Mensen die in Enschede en omstreken zijn. Blijf thuis tussen 10 en 11 uur. Dan heb ik namelijk weer rijles.