• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wiarda schreef:
    Ik wil niet naar een psycholoog. Ik wil gewoon in één keer van die stomme valangst af zijn, door middel van een magisch toverdrankje of zo. Geen psycholoog. D:

    Bungeejumpeeeeeen. Nee serieus, ik vond hierna een stuk minder dingen eng. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het wil echt niet lukken vanavond.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jezus christ, stop whining. Ik zeg even mijn mening en dan begin je meteen te zeiken over vanalles en nog wat, maar als jij aan mijn kop wilt zeiken dan is alles maar goed? Ach, rot toch op. :]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 19:25 ]


    † Love? I want to sleep.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Bungeejumpeeeeeen. Nee serieus, ik vond hierna een stuk minder dingen eng. :Y)

    Klinkt gaaf. Helaas zou ik nog liever morgen doodgereden worden door een kakker in een luxe sportwagen dan te bungeejumpen, maar het idee klikt leuk. Soort van. :Y)
    Plus, ik ben eigenlijk veel angstiger over mijn enkels die dubbelklappen of mijn knieën die het zomaar niet meer doen of uit het niets mis te stappen en daardoor te vallen dan de val zelf. O, en de landing is meestal ook niet erg prettig. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    F*ck Duits! *Gooit Duits boek uit raam*

    Wie heeft die taal bedacht ._.?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Duitsers, neem ik aan.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben dood. ._.


    help

    Stomme facebook. Y u no work!!


    26 - 02 - '16

    Stomme Movie Maker. Y u no work!! (Seriously, halp.. Anyone?!)


    You are beautiful, you are love.

    kutzooi, kutmentor, kutproefwerkweek. Waarom had het nou niet een week kunnen wachten? alles hangt van deze toetsweek af en dan moet jij het even komen verkloten


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik hoop dat ze snel genezen..


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    STELLETJE ACHTERBAKSE WIJVEN!
    Hoe kan je nou zo slecht over een collega zitten praten terwijl er een ander net gestorven is? "En ik zal haar eens zeggen wat ik denk", "Ze moet bij mij niet in de buurt komen"! Ja, ik heb gezien hoe jullie het haar gezegd hebben. Niks, nada, noppes! Schijnheilige teven! En maar achter haar rug roddelen.
    Goed ze heeft misschien dingen gezegd die lelijk waren en die niet gezegd hadden mogen worden, maar zij heeft net zoveel verdriet als jullie en jullie behandelen haar als een zak stront! LAF noem ik dat.
    En als ik om feedback vraag is alles goed, maar dan moet ik wel via via horen dat ik meer initiatief moet nemen?
    ZAK DOOR DE GROND EN STIK IN JULLIE RODDELS!
    Dan vraag ik me af wie de echte kinderen zijn!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bottled up is where my fears go, my fears go
    I will never show my fear
    They'll tear me up until' my tears show, my tears show
    Smoke and mirrors.


    † Love? I want to sleep.

    I wish I could just disappear.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    First Jeremy Gilbert. Now Wally West. Oh man T.T .


    The odds are néver in our favor.