• oke......
    dus .....
    mijn vriendin vertelde mij dit verhaal gisteren, maar ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. Dus laat ik het jullie maar even lezen.
    Ik had gisteren een familiefeest.
    Het was heel erg leuk en lang geleden dat ik iedereen nog eens gezien had.
    Op dat familiefeest waren natuurlijk ook mijn neven en nichten, de meeste daarvan zijn 18+.

    ik ben erachter gekomen dat ik misschien een soort van een beetje verliefd op 1 van mijn neven ben geworden.
    Ik vertelde het gisteren aan 1 van mijn beste vriendinnen.
    Zij zij dat het gewoon vriendschappelijk of familiaal kon zijn.
    Maar ik mis hem eigenlijk wel....
    En toen we gisteren afscheid namen wou ik hem blijven knuffelen....



    oke dit was ongeveer het verhaal....
    groetjes Citygirlx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3



    Het is een fase en gaat voorbij. hoop ik.


    quidquid excusatio prandium pro

    Junns schreef:
    Lieverd, wat wil je dat we doen? Dus je denkt dat je verliefd ben op je neef.? Je bent 13, ben je ooit al eens verliefd geweest, echt verliefd? Als dat niet zo is, hoe weet je dan dat je nu verliefd ben? Waarom die paniek? Wil je niet verliefd op hem zijn? Dan ben je snel klaar. Laat het met rust en voila, probleem opgelost. Wil je wel verliefd zijn? Hij heeft een lief, laat hem met rust en voila. Het waait wel weer over.


    ik weet het niet, ik wou gewoon dat jullie het lazen. En ja ik ben al eens echt verliefd geweest en dat is om dood te gaan :( ....
    ik zal proberen hem te vergeten.....
    thx voor de hulp
    xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    CityGirlx schreef:
    (...)
    Dat weet ze niet zeker dat vroeg ze me net en daarom vraag ik het aan jullie....


    Ik denk dat ze deze neef gewoon aardiger vind als anderen. Ik heb ook een neef die ik helemaal geweldig vind, maar heb ondertussen een vriend en weet ook wel dat ik voor mijn vriend iets heel anders voel als voor mijn neef. Ga er maar vanuit dat je vriendin een lievelingsneef heeft.

    Aaach, ik weet dat ik ook behoorlijk opkeek naar mijn neven toen ik zo oud was al jij. Want ja, dat waren allemaal al vlotte, spontane en knappe jongens. (; Wil niet meteen zeggen dat je verliefd op hem bent. Zie het als iets onschuldigs maar laat het wel varen, want je kunt er verder toch niets mee.


    ars moriendi