• Zoals jullie weten zijn de EMA's er 10 november 2 ziggodome. Nu hebben ze volgende week de heel week de 'MTV music week' en kon je kaarten winnen. Elke avond zijn dan @ club ziggo, verscheidene artiesten.
    Je kon kaarten winnen via een quiz van Ziggo, dus ik waagde de gok.
    Gister kreeg ik ineens een mailtje dat ik dus de kaarten had gewonnen voor Mr Probz & Kraantje pappie 6 november. Dus ik was eigenlijk al heel erg blij.
    En nu kon je vandaag op 3FM (staat altijd aan op m'n stage) exclusief 2 kaarten winnen voor Drake volgend jaar 5 maart @ Ziggodome. De kaartverkoop start officieel vrijdag pas, dus vandaar dat het wel heel tof zou zijn als je die kaarten scoort voor de officiele kvk.
    Nou, ik was dus weer op de radio @ 3FM. Ik schaam me rot want ik heb echt hard gegild. Dus ik heb 2 kaarten voor Drake gewonnen. *O*

    Anyways, jullie ook een keer zoveel mazzel gehad?

    De reden dat dit #2 heet, is omdat ik een aantal weken terug al eens wat heb gewonnen @3FM en dus ook op de radio kwam.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 16:27 ]


    To infinity and beyond •

    Dat is inderdaad veel geluk. Leuk. ^^

    Het enige wat ik ooit heb gewonnen was een legoschip bij de buurtbingo. Die heb ik toen volgens mij voor twintig euro verkocht op Marktplaats. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh my god. Hoeveel geluk kan je hebben? :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wauw awesome! Alvast veel plezier :'D

    Ik wil heel graag naar Avicii 22 feb maar dan ben ik op vakantie =[ en ik wil ook heel graag naar Bastille 12 mrt maar ik heb niemand om mee te gaan, behoorlijk balen want het zijn allebei een van mijn favoriete artiesten. EMA zou ik ook echt tof vinden, maar dat is niet gelukt dus...televisie kijken dan maar.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Lipari schreef:
    Oh my god. Hoeveel geluk kan je hebben? :'D


    26 - 02 - '16

    Calypse schreef:
    Wauw awesome! Alvast veel plezier :'D

    Ik wil heel graag naar Avicii 22 feb maar dan ben ik op vakantie =[ en ik wil ook heel graag naar Bastille 12 mrt maar ik heb niemand om mee te gaan, behoorlijk balen want het zijn allebei een van mijn favoriete artiesten. EMA zou ik ook echt tof vinden, maar dat is niet gelukt dus...televisie kijken dan maar.


    Ik ga donderdag ook kaarten proberen te scoren voor Avicii. Ik moet even kijken hoeveel geld ik overhou na al m'n rekeningen, maar anders wil ik wel met je mee naar Bastille? Als je niemand kan vinden?


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Ik ga donderdag ook kaarten proberen te scoren voor Avicii. Ik moet even kijken hoeveel geld ik overhou na al m'n rekeningen, maar anders wil ik wel met je mee naar Bastille? Als je niemand kan vinden?


    Lijkt me best leuk (: eerlijk gezegd heb ik nog nooit iemand van Q gemeet, maar ik moet het wel aan mn ouders vragen (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Calypse schreef:
    (...)

    Lijkt me best leuk (: eerlijk gezegd heb ik nog nooit iemand van Q gemeet, maar ik moet het wel aan mn ouders vragen (:


    Laat maar weten ^^


    To infinity and beyond •