• Nee; ik ben mezelf niet zat & ik ben al voorbereid op de nodige haat-comments op dit topic.

    Iedereen zegt altijd dat Quizlet een plek is om jezelf te zijn. Om je thuis te voelen. Naar mijn mening is dit enkel dorpspraat. Waarom dorpspraat? Omdat alle negativiteit, met andere woorden een 'fout' in iemands ogen, meteen je hele levensloop op Q aftekent.

    Quizlet is niet een plek om jezelf te ontwikkelen. Voor story's en dergelijke natuurlijk en je kan er leuke contacten maken, maar met name het LJH topic; of normale/ discussie topics komen al veel haat op.

    Ik vind het tijd dat hierover wel eens een topic geopend moet worden; want het word niet minder, maar erger. Zo krijgen we geen users erbij, maar gaan er enkel weg & dat is (hopelijk) niet wat de mensen op Quizlet willen.

    Ik ben geen persoon voor lange verhalen en ik hoop dan ook dat mensen mijn punt begrijpen en nadenken voor ze negativiteit (uit hun eigen leven) op het internet strooien om iemand minder te laten voelen. Ongeacht de persoon in kwestie je nog zo irriteert.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wil je echt super erg bedanken voor dit topic. Ik denk er precies hetzelfde over en zat ook al te denken om er een topic over te maken. Dit kan gewoon echt niet langer.

    Ik weet dat ik onder andere het probleem ben, omdat ik een duidelijke mening heb en graag mijn mening ook geef en dat valt bij vele users niet goed. Maar dan nog, iedereen is veel te snel aangevallen tegenwoordig.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 23:37 ]

    Ik heb er niet echt last van, maar dat zal ook zijn omdat ik niet echt in het LJH-topic rondhang. Ik heb wel redelijk mezelf kunnen zijn, maar ik hang dus ook niet echt rond op dat vlak van de site. Ik ben wel benieuwd naar de andere meningen tho.


    obsessive rage

    Ja, ik ben het hier helemaal mee eens. Dit is wat mij al heel lang stoort.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    HoIIy schreef:
    Ik heb er niet echt last van, maar dat zal ook zijn omdat ik niet echt in het LJH-topic rondhang. Ik heb wel redelijk mezelf kunnen zijn, maar ik hang dus ook niet echt rond op dat vlak van de site. Ik ben wel benieuwd naar de andere meningen tho.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Agreed. Ik kom hier ook steeds minder graag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    HoIIy schreef:
    Ik heb er niet echt last van, maar dat zal ook zijn omdat ik niet echt in het LJH-topic rondhang. Ik heb wel redelijk mezelf kunnen zijn, maar ik hang dus ook niet echt rond op dat vlak van de site. Ik ben wel benieuwd naar de andere meningen tho.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Als ik eerlijk mag zijn, snap ik niet helemaal waar je topic over gaat :'D Maar misschien omdat ik er niet echt te maken mee krijg op Q, idk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Als ik eerlijk mag zijn, snap ik niet helemaal waar je topic over gaat :'D Maar misschien omdat ik er niet echt te maken mee krijg op Q, idk.

    Er is gewoon overal gezeik onderling haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Derks schreef:
    Als ik eerlijk mag zijn, snap ik niet helemaal waar je topic over gaat :'D Maar misschien omdat ik er niet echt te maken mee krijg op Q, idk.


    Haha ja daar kan ik ook niet over oordelen of je ermee te maken heb gehad C:

    Het gaat met name erover dat mensen zo gauw bot op elkaar reageren, zonder (en zelfs bewust) in de gaten te hebben dat ze iemand beledigen/ kleineren. Dit komt vaak voor door hun privé situatie, maar uiten die personen het op het web. Dit zorgt voor een niet - gezellige sfeer op Q. Vooral als iemand een grotere groep erbij betrekt, puur uit furie op dat moment. (dit is veel voorkomend)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 23:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    heb daar niet zo last van.
    aan de ene kant vind ik het wel logisch dat sommige mensen met elkaar botsen. dat is irl ook zo. maar denk dat er af en toe wel wat minder fel gereageerd kan worden, ja. al helemaal op het internet lijkt me dat vrij makkelijk onder controle te houden, haha.

    Leora schreef:
    nadenken voor ze negativiteit (uit hun eigen leven) op het internet strooien om iemand minder te laten voelen. Ongeacht de persoon in kwestie je nog zo irriteert.


    Sowieso is iemand compleet de grond in boren of nare berichten sturen omdat je het niet eens bent met wat iemand op het internet doet niet echt chill, maar goed. Het gebeurt nog steeds wel.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Er is veel negativiteit, true, maar ik denk dat het ook vooral slim is om bij jezelf te beginnen in plaats van "iedereen op Q is negatief". Ik snap ergens wel dat je hier een topic over aan wil maken, maar is het niet logischer om een positief topic te maken in plaats van negativiteit proberen te bestrijden met negativiteit? Ik vind dat juist alle initiatieven en leuke topics Quizlet leuk maken, niet degene die erover gaan hoe negatief iedereen is.

    + Ik denk dat dit topic alleen maar meer negativiteit/discussies oplevert, dus echt veel schiet je er niet mee op.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 23:55 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Derks schreef:
    Als ik eerlijk mag zijn, snap ik niet helemaal waar je topic over gaat :'D Maar misschien omdat ik er niet echt te maken mee krijg op Q, idk.


    ik denk dat het deels over mij gaat omdat ik zonet dit had gereageerd op haar bericht in ljh

    Leora schreef:
    (...)

    Mijn kat is net een marrokaan (cat). Hij steelt alles wat los & vast zit. :<


    om eerlijk te zijn vind ik deze vergelijking echt ronduit racistisch

    okay je kan het als (sarcastisch) 'grapje' bedoeld hebben maar persoonlijk vind ik dit niet echt grappig en kan het mensen echt beledigen


    maar noami voor zover ik heb gehoord heb je ook niet echt lieve dingen gezegd over en tegen andere users (al dan niet achter hun rug)

    en goed dat je dat 'grotere groep erbij betrekken' noemt want ik heb de screenshots van het groepsgesprek op whatsapp over me wel gezien


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pickett schreef:
    Er is veel negativiteit, true, maar ik denk dat het ook vooral slim is om bij jezelf te beginnen in plaats van "iedereen op Q is negatief". Ik snap ergens wel dat je hier een topic over aan wil maken, maar is het niet logischer om een positief topic te maken in plaats van negativiteit proberen te bestrijden met negativiteit? Ik vind dat juist alle initiatieven en leuke topics Quizlet leuk maken, niet degene die erover gaan hoe negatief iedereen is.


    Ik snap zeker je punt maar ik vind wel omdat iedereen enkel post dat Quizlet lief, leuk en aardig is dat er ook wel eens een andere zijde kenbaar gemaakt mag worden, gezien dit zeker niet 99% is.

    @ Methamorphoses;

    Dit gaat zeker niet specifiek over een persoon en ook niet over wat zich op Q heeft afgespeeld maar achter de schermen om, wat ik dan te horen krijg. Dit had er natuurlijk wel een deel mee te maken, maar ik zie ook vaak dat dit betreft over andere users, wat niet om mij gaat.

    Daarnaast zou ik dit wel uit willen praten in PB i.p.v. dit topic & ben ik ook wel benieuwd naar over wat ik gezegd kan hebben over users en welke.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 23:58 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    om eerlijk te zijn vind ik deze vergelijking echt ronduit racistisch

    okay je kan het als (sarcastisch) 'grapje' bedoeld hebben maar persoonlijk vind ik dit niet echt grappig en kan het mensen echt beledigen[/spoiler]

    maar noami voor zover ik heb gehoord heb je ook niet echt lieve dingen gezegd over en tegen andere users (al dan niet achter hun rug)

    en goed dat je dat 'grotere groep erbij betrekken' noemt want ik heb de screenshots van het groepsgesprek op whatsapp over me wel gezien


    meer zeg ik niet tbh
    ik gedraag me naar mn leeftijd en houd me hierbuiten.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 0:21 ]


    Heaven is a place that we all have