• Heay iedereen,

    Misschien kennen de meesten van jullie mijn quiz nog wel, Unknown stories that also deserve a chance. En door de vele reacties die ik hier op kreeg, heb besloten een topic aan te maken waar mensen hun O.P’s kunnen droppen. Deze O.P’s ga ik vervolgens promoten door ze in een story te zetten. Dus iedereen die hier hun story dropt, krijgt een eigen hoofdstuk met daarin informatie + de link van zijn/haar story. Zo Kan iedereen een story op naam zoeken, en hoop ik dat O.P’s wat meer worden gelezen.
    Uiteraard zijn hier wel wat regeltjes voor, en dingen die er sowieso in moeten staan. Dingen die ik handig vind om te weten, als ik de story ga plaatsen.



    x Regels
    • Alleen hier kun je je story(s) droppen, en dus NIET in het verhaal zelf. Die berichten worden dan ook meteen verwijderd, en zul je opnieuw in de topic moeten plaatsen.
    • Het is niet nodig maar, toch heb ik een ingegeven naam nodig. Username of echte naam maakt niet uit, deze zet ik namelijk bij het hoofdstuk, voor als er mensen zijn die vragen hebben over JOU story.
    • Alleen onbekende personen (O.P's) toegestaan.
    • Alle genre(s) zijn toegestaan.
    • Ik plaats alleen wanneer ik tijd heb.



    x Nodige informatie
    • Link
    • Genre(s)
    • Leeftijdskeuring
    • Eventuele waarschuwingen
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen?
    • Beschrijving!
    • Link voor het plaatje van je cover



    Zijn er nog vragen, of opmerkingen. Je kunt me een Privé bericht sturen, natuurlijk kan dit onder de topic en in mijn gastenboek. Verder wil ik jullie veel plezier wensen, en natuurlijk hoop ik dat er wat meer O.P's worden gelezen en zelfs in de top komen.

    Klik hier voor de link van het verhaal: Unknown person stories

    Emissive (Aléande)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 19:47 ]

    Cas is een loner, altijd al geweest ook. Luistert naar punk, luister naar metal, draagt wat ze wil en de rest van de wereld lijkt dat een doodzonde te vinden. Dan heb je de nieuwe jongen op haar school - Chazz, punker, rode hanenkam en van z'n vorige school afgeschopt vanwege vechten.
    Ze praten. Luisteren muziek. Maar hij is dagen achter elkaar niet op school, verschijnt met blauwe ogen en schrammen, en zegt er nooit iets over. En Cas probeert het, natuurlijk probeert ze het, maar hij klapt elke keer weer dicht. Daar heeft ze geleerd hoe de stilte klonk.
    En die stilte deed meer pijn dan welke keiharde CD ook.



    ‘De quote die ik heb gekozen,’ zei hij, ‘is: ‘It was loud, it was fast, it was angry, and it saved my fucking life.’ Sorry voor het ‘fucking’, maar dat kunnen jullie wel hebben. Ik heb geen idee wie dit gezegd heeft, maar het is waar. Punk heeft m’n leven gered, zonder punk had ik hier niet gestaan. Elke keer dat ik vroeger overwoog iedereen gelijk te geven en van het dak te springen, was ‘dat geschreeuw’ het enige dat me tegenhield. En dan concerten… dat is geweldig. Een bandje dat niemand kent, dat niemand kan verstaan maar iedereen wordt gek. Iedereen is gelijk en ras of wat dan ook maakt geen zak uit. En dan de pit in, leven, zo voelt dat. En de muziek vertelt de waarheid, de hele nacht lang of het nou over politiek gaat of over de dood of gewoon over een dag… dat red levens. Muziek, mensen, mensen die normaal doen, die het geen zak uitmaakt of je rondloopt met een blauwe hanenkam, een opengeknipt shirt en oude Docs, of dat er ergens een jongen met een jongen staat te zoenen. Dat is vrijheid. Dat is gewoon fucking vrijheid en een plek waar ik gewoon thuishoor, ook al ken ik niemand en is het zo heet als de hel, ook al kom ik met een blauwe plek zo groot als Afrika en m’n hele lichaam onder de schrammen de pit uit, daar kan ik thuis zijn, meer dan waar ook.’

    link


    Zo goed of wil je nog meer info?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.




    • Link: http://www.quizlet.nl/stories/100006/strijd-om-cidonya/
    • Genre(s) - Fantasy
    • Leeftijdskeuring - AL
    • Eventuele waarschuwingen - Nee
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen? - Lopend
    • Beschrijving!
    ‘Waar ben ik?’ vroeg Kailyn na een moment van stilte. Ze wist de twijfels die ze voelde aan de kant te schuiven en kreeg de noodlottige woorden over haar lippen geperst.
    ‘Je bent in Cidonya,’ antwoordde Galênê. Er had zich een verzachtende trek rond haar mondhoeken gelegd toen Kailyn duidelijk niet veel was met het antwoord. ‘Misschien dat de benaming ‘Atlantis’ je meer bekend is,’ voegde ze er daarom aan toe.
    Hopelijk is dit goed voor een beschrijving, aangezien ik echt faal in samenvattingen maken.
    • Link voor het plaatje van je cover: http://i902.photobucket.com/albums/ac226/HopeHT/cover.jpg

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 17:00 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    • Link: Our Family History
    • Genre(s): Onbekende personen, thriller, avontuur.
    • Leeftijdskeuring: 12+
    • Eventuele waarschuwingen: geen, lezen op eigen risico
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen?: lopend
    • Beschrijving!: Julie en Nino Wright zijn twee doodgewone tieners. Totdat hun ouders van de ene op de andere dag verdwijnen. Ze worden overgeplaatst naar een internaat en ontdekken mysterieuze dingen die hun terugvoeren naar het verleden. Verstrikt in raadsels en verward door hun omgeving proberen ze alles weer op het rechte spoor te krijgen. Maar zullen ze ooit hun oude leven weer terugkrijgen?
    • Link voor het plaatje van je cover:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.


    Geboren in het maanlicht
    Gerezen in het licht van de zon
    Gevolgd door haar verleden
    Gevlucht nadat hij overwon
    Gevreesd voor het leven

    Haar ziel doodgebloedt
    Haar verleden verloren
    Haar overschot aan heldenmoed
    Haar gesloten ogen; hergeboren.



    Dit verhaal gaat over een meisje dat veel te verdragen heeft gehad; ze heeft haar ouders verloren op zestienjarige leeftijd; ze zijn op mysterieuze wijze vermoord.
    In een hoog tempo moest ze opgroeien en de wereld beter gaan begrijpen. Ze loopt rond met een enorm schuldgevoel en nog tientallen vraagtekens.
    Inmiddels is ze achttien. Er gebeuren vreemde dingen, maar ze gelooft dat het aan zichzelf ligt. Ze heeft veel slaap tekort en moet hard werken om voor zichzelf te zorgen.
    Maar wat als het niet aan haar ligt? Ze komt in contact met mensen die alleen zij ziet; ze ontmoet de andere kant van het leven. Dit zorgt er voor dat haar sociale leven er onder lijdt; haar beste vriendin raakt ze langzaam kwijt.
    Wat gebeurt er?
    Wie spreekt de waarheid?
    Is dit de realiteit?
    Dit verhaal gaat over Felice Ophelia Devereux; een meisje dat niet weet wie ze in werkelijkheid is, maar hier spoedig genoeg achter komt.

    De tijd is slechts een illusie; het is geen werkelijkheid. Maar als er geen tijd is, is er dan een verleden? Een heden? Een toekomst?


    ‘’Je bent herboren, Ophelia.’’
    ‘’Herboren? Waar héb je het over?!’’
    ‘’Je bent niet wie je denkt dat je bent.’’



    # Historie en fantasy
    # Deelt mee aan SOTY
    # Trailer


    __________________________________________________________________________________________________

    • Link: Ophelia
    • Genre(s): Historie en fantasy
    • Leeftijdskeuring: 12+
    • Eventuele waarschuwingen Er komt beschreven seks in voor; dit is voorlopig nog niet van de orde. Omdat de leeftijdskeuring 12+ is, zal ik hiervoor ook een waarschuwing in het desbetreffende hoofdstuk zetten.
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen?: Lopend.
    • Link voor het plaatje van je cover:http://i50.tinypic.com/14tszr.jpg


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    link

    Crimson lips

    ''Er staat iemand naast mijn bed, ik kan hem horen ademen, ik kan zelfs zijn adem voelen op mijn lichaam. Ik probeer mijn ogen open te doen, en te praten, maar het lukt niet. Mijn lichaam werkt niet mee. 'Maak je geen zorgen.' zegt een stem. Ik weet niet waar de stem vandaan komt, daardoor ga ik me juist meer zorgen maken. Ik herken de stem, het is niet de persoon die naast mijn bed zit. De stem lijkt veel dichterbij te zijn. De persoon naast mijn bed is een hij, ik kan het horen aan zijn zware adem. De stem die ik hoorde is overduidelijk een vrouwelijke stem. De stem komt me zo bekend voor. De zwarte kleur van het binnenste van mijn oogleden, begint zich langzaam te vormen tot een beeld. Ik zie haar, mijn hart staat even stil voor een seconde. 'Ik heb je gemist.' Ik probeer haar aan te raken maar ik kan nog steeds mijn lichaam niet bewegen. Ze begint te praten, ik glimlach bij het horen van haar stem. 'Je bent nog niet bij me, je ligt in het ziekenhuis. Je ligt in coma, Selene, Selene! Niet teruggaan, hij is gevaarlijk. Praat niet met hem Selene, wacht!' Ik open mijn ogen en de jongen naast mijn bed staat zonder iets te zeggen op en rent weg. Het gebeurde te snel om zijn gezicht te herkennen.''



    • Genre(s) = Drama
    • Leeftijdskeuring = 12+
    • Eventuele waarschuwingen = Ik waarschuw niet
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen? = lopend

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 17:04 ]


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dicapri schreef:
    • Link: Our Family History
    • Genre(s): Onbekende personen, thriller, avontuur.
    • Leeftijdskeuring: 12+
    • Eventuele waarschuwingen: geen, lezen op eigen risico
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen?: lopend
    • Beschrijving!: Julie en Nino Wright zijn twee doodgewone tieners. Totdat hun ouders van de ene op de andere dag verdwijnen. Ze worden overgeplaatst naar een internaat en ontdekken mysterieuze dingen die hun terugvoeren naar het verleden. Verstrikt in raadsels en verward door hun omgeving proberen ze alles weer op het rechte spoor te krijgen. Maar zullen ze ooit hun oude leven weer terugkrijgen?
    • Link voor het plaatje van je cover:



    GEPLAATST!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 19:59 ]

    Koraki schreef:
    Cas is een loner, altijd al geweest ook. Luistert naar punk, luister naar metal, draagt wat ze wil en de rest van de wereld lijkt dat een doodzonde te vinden. Dan heb je de nieuwe jongen op haar school - Chazz, punker, rode hanenkam en van z'n vorige school afgeschopt vanwege vechten.
    Ze praten. Luisteren muziek. Maar hij is dagen achter elkaar niet op school, verschijnt met blauwe ogen en schrammen, en zegt er nooit iets over. En Cas probeert het, natuurlijk probeert ze het, maar hij klapt elke keer weer dicht. Daar heeft ze geleerd hoe de stilte klonk.
    En die stilte deed meer pijn dan welke keiharde CD ook.



    ‘De quote die ik heb gekozen,’ zei hij, ‘is: ‘It was loud, it was fast, it was angry, and it saved my fucking life.’ Sorry voor het ‘fucking’, maar dat kunnen jullie wel hebben. Ik heb geen idee wie dit gezegd heeft, maar het is waar. Punk heeft m’n leven gered, zonder punk had ik hier niet gestaan. Elke keer dat ik vroeger overwoog iedereen gelijk te geven en van het dak te springen, was ‘dat geschreeuw’ het enige dat me tegenhield. En dan concerten… dat is geweldig. Een bandje dat niemand kent, dat niemand kan verstaan maar iedereen wordt gek. Iedereen is gelijk en ras of wat dan ook maakt geen zak uit. En dan de pit in, leven, zo voelt dat. En de muziek vertelt de waarheid, de hele nacht lang of het nou over politiek gaat of over de dood of gewoon over een dag… dat red levens. Muziek, mensen, mensen die normaal doen, die het geen zak uitmaakt of je rondloopt met een blauwe hanenkam, een opengeknipt shirt en oude Docs, of dat er ergens een jongen met een jongen staat te zoenen. Dat is vrijheid. Dat is gewoon fucking vrijheid en een plek waar ik gewoon thuishoor, ook al ken ik niemand en is het zo heet als de hel, ook al kom ik met een blauwe plek zo groot als Afrika en m’n hele lichaam onder de schrammen de pit uit, daar kan ik thuis zijn, meer dan waar ook.’

    link


    GEPLAATST!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 19:49 ]

    Merrow schreef:



    • Link: http://www.quizlet.nl/stories/100006/strijd-om-cidonya/
    • Genre(s) - Fantasy
    • Leeftijdskeuring - AL
    • Eventuele waarschuwingen - Nee
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen? - Lopend
    • Beschrijving!
    ‘Waar ben ik?’ vroeg Kailyn na een moment van stilte. Ze wist de twijfels die ze voelde aan de kant te schuiven en kreeg de noodlottige woorden over haar lippen geperst.
    ‘Je bent in Cidonya,’ antwoordde Galênê. Er had zich een verzachtende trek rond haar mondhoeken gelegd toen Kailyn duidelijk niet veel was met het antwoord. ‘Misschien dat de benaming ‘Atlantis’ je meer bekend is,’ voegde ze er daarom aan toe.
    Hopelijk is dit goed voor een beschrijving, aangezien ik echt faal in samenvattingen maken.
    • Link voor het plaatje van je cover: http://i902.photobucket.com/albums/ac226/HopeHT/cover.jpg


    GEPLAATST!

    Macabre schreef:


    Geboren in het maanlicht
    Gerezen in het licht van de zon
    Gevolgd door haar verleden
    Gevlucht nadat hij overwon
    Gevreesd voor het leven

    Haar ziel doodgebloedt
    Haar verleden verloren
    Haar overschot aan heldenmoed
    Haar gesloten ogen; hergeboren.



    Dit verhaal gaat over een meisje dat veel te verdragen heeft gehad; ze heeft haar ouders verloren op zestienjarige leeftijd; ze zijn op mysterieuze wijze vermoord.
    In een hoog tempo moest ze opgroeien en de wereld beter gaan begrijpen. Ze loopt rond met een enorm schuldgevoel en nog tientallen vraagtekens.
    Inmiddels is ze achttien. Er gebeuren vreemde dingen, maar ze gelooft dat het aan zichzelf ligt. Ze heeft veel slaap tekort en moet hard werken om voor zichzelf te zorgen.
    Maar wat als het niet aan haar ligt? Ze komt in contact met mensen die alleen zij ziet; ze ontmoet de andere kant van het leven. Dit zorgt er voor dat haar sociale leven er onder lijdt; haar beste vriendin raakt ze langzaam kwijt.
    Wat gebeurt er?
    Wie spreekt de waarheid?
    Is dit de realiteit?
    Dit verhaal gaat over Felice Ophelia Devereux; een meisje dat niet weet wie ze in werkelijkheid is, maar hier spoedig genoeg achter komt.

    De tijd is slechts een illusie; het is geen werkelijkheid. Maar als er geen tijd is, is er dan een verleden? Een heden? Een toekomst?


    ‘’Je bent herboren, Ophelia.’’
    ‘’Herboren? Waar héb je het over?!’’
    ‘’Je bent niet wie je denkt dat je bent.’’



    # Historie en fantasy
    # Deelt mee aan SOTY
    # Trailer


    __________________________________________________________________________________________________

    • Link: Ophelia
    • Genre(s): Historie en fantasy
    • Leeftijdskeuring: 12+
    • Eventuele waarschuwingen Er komt beschreven seks in voor; dit is voorlopig nog niet van de orde. Omdat de leeftijdskeuring 12+ is, zal ik hiervoor ook een waarschuwing in het desbetreffende hoofdstuk zetten.
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen?: Lopend.
    • Link voor het plaatje van je cover:http://i50.tinypic.com/14tszr.jpg


    GEPLAATST!

    Dejavu schreef:
    link

    Crimson lips

    ''Er staat iemand naast mijn bed, ik kan hem horen ademen, ik kan zelfs zijn adem voelen op mijn lichaam. Ik probeer mijn ogen open te doen, en te praten, maar het lukt niet. Mijn lichaam werkt niet mee. 'Maak je geen zorgen.' zegt een stem. Ik weet niet waar de stem vandaan komt, daardoor ga ik me juist meer zorgen maken. Ik herken de stem, het is niet de persoon die naast mijn bed zit. De stem lijkt veel dichterbij te zijn. De persoon naast mijn bed is een hij, ik kan het horen aan zijn zware adem. De stem die ik hoorde is overduidelijk een vrouwelijke stem. De stem komt me zo bekend voor. De zwarte kleur van het binnenste van mijn oogleden, begint zich langzaam te vormen tot een beeld. Ik zie haar, mijn hart staat even stil voor een seconde. 'Ik heb je gemist.' Ik probeer haar aan te raken maar ik kan nog steeds mijn lichaam niet bewegen. Ze begint te praten, ik glimlach bij het horen van haar stem. 'Je bent nog niet bij me, je ligt in het ziekenhuis. Je ligt in coma, Selene, Selene! Niet teruggaan, hij is gevaarlijk. Praat niet met hem Selene, wacht!' Ik open mijn ogen en de jongen naast mijn bed staat zonder iets te zeggen op en rent weg. Het gebeurde te snel om zijn gezicht te herkennen.''



    • Genre(s) = Drama
    • Leeftijdskeuring = 12+
    • Eventuele waarschuwingen = Ik waarschuw niet
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen? = lopend


    GEPLAATST!

    Misschien heb ik niet goed gekeken, maar ik kan in de story nergens de links van de verhalen vinden. Misschien is het handig deze erin te zetten?


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Ik heb er een paar :)

    Guilt
    • Link: www.quizlet.nl/stories/104020/guilt/
    • Genre(s): drama/actie/romantiek
    • Leeftijdskeuring: 12+
    • Eventuele waarschuwingen: -
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen?: Afgelopen
    • Beschrijving! Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven
    • Link voor het plaatje van je cover: http://i46.tinypic.com/beio9l.jpg

    Crash
    • Link: http://www.quizlet.nl/stories/97655/crash/
    • Genre(s): thriller/avontuur/vleugje romantiek
    • Leeftijdskeuring: 12+
    • Eventuele waarschuwingen: -
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen?: lopend
    • Beschrijving! Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...
    • Link voor het plaatje van je cover: http://i45.tinypic.com/2q0ujxz.jpg

    Orks
    • Link: http://www.quizlet.nl/stories/105132/orks/
    • Genre(s): fantasy/avontuur/thriller
    • Leeftijdskeuring: 12+
    • Eventuele waarschuwingen: een later deel bevat martelscenes.
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen?: Lopend
    • Beschrijving!: Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?
    • Link voor het plaatje van je cover: http://i47.tinypic.com/2uomf6g.jpg

    When daylight dies
    • Link: http://www.quizlet.nl/stories/110557/when-daylight-dies/
    • Genre(s): drama/romantiek
    • Leeftijdskeuring: 12+/16+, ik weet nog niet precies hoe dit verhaal zich ontwikkelt.
    • Eventuele waarschuwingen: (mogelijk seksueel) geweld.
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen?: Lopend
    • Beschrijving!:

    “You said this could only get better
    There's no rush cause we have each other
    You said this would last forever
    But now I doubt if I was your only lover

    Are we just lost in time?
    I wonder if your love's the same
    Cause I'm not over you”


    Elles heeft zich moedig door het eerste jaar heen geslagen en voelt zich helemaal gelukkig in de klas. Haar geluk wordt echter opnieuw op de proef gesteld wanneer er een nieuw meisje in de klas komt, waar iedereen het goed mee kan vinden, behalve Elles.
    Meer tegenslagen volgen. Mark blijkt niet het ideale vriendje te zijn en Elles ontdekt dat niet al haar vrienden even eerlijk en open tegen haar zijn. Het leven van de tieners is niet meer zo rooskleurig als de voorgaande jaren en ze hebben elkaar nodig om het hoofd boven water te houden. Maar wanneer Nico zich weer vertoont en vastberadener dan ooit is om bij Elles blijvend letsel aan te richten, lijken ook de laatste lichten te doven.
    • Link voor het plaatje van je cover: http://i45.tinypic.com/2iu7seh.jpg

    Cry of the black birds
    • Link: http://www.quizlet.nl/stories/99411/cry-of-the-black-birds/
    • Genre(s): Thriller
    • Leeftijdskeuring: 12+
    • Eventuele waarschuwingen: -
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen? Gepauzeerd
    • Beschrijving! Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    • Link voor het plaatje van je cover: http://i48.tinypic.com/ka0kgn.jpg[/IMG][/url


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    Ik heb er een paar :)

    Guilt
    • Link: www.quizlet.nl/stories/104020/guilt/
    • Genre(s): drama/actie/romantiek
    • Leeftijdskeuring: 12+
    • Eventuele waarschuwingen: -
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen?: Afgelopen
    • Beschrijving! Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven
    • Link voor het plaatje van je cover: http://i46.tinypic.com/beio9l.jpg

    Crash
    • Link: http://www.quizlet.nl/stories/97655/crash/
    • Genre(s): thriller/avontuur/vleugje romantiek
    • Leeftijdskeuring: 12+
    • Eventuele waarschuwingen: -
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen?: lopend
    • Beschrijving! Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...
    • Link voor het plaatje van je cover: http://i45.tinypic.com/2q0ujxz.jpg

    Orks
    • Link: http://www.quizlet.nl/stories/105132/orks/
    • Genre(s): fantasy/avontuur/thriller
    • Leeftijdskeuring: 12+
    • Eventuele waarschuwingen: een later deel bevat martelscenes.
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen?: Lopend
    • Beschrijving!: Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?
    • Link voor het plaatje van je cover: http://i47.tinypic.com/2uomf6g.jpg

    When daylight dies
    • Link: http://www.quizlet.nl/stories/110557/when-daylight-dies/
    • Genre(s): drama/romantiek
    • Leeftijdskeuring: 12+/16+, ik weet nog niet precies hoe dit verhaal zich ontwikkelt.
    • Eventuele waarschuwingen: (mogelijk seksueel) geweld.
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen?: Lopend
    • Beschrijving!:
    “You said this could only get better
    There's no rush cause we have each other
    You said this would last forever
    But now I doubt if I was your only lover

    Are we just lost in time?
    I wonder if your love's the same
    Cause I'm not over you”


    Elles heeft zich moedig door het eerste jaar heen geslagen en voelt zich helemaal gelukkig in de klas. Haar geluk wordt echter opnieuw op de proef gesteld wanneer er een nieuw meisje in de klas komt, waar iedereen het goed mee kan vinden, behalve Elles.
    Meer tegenslagen volgen. Mark blijkt niet het ideale vriendje te zijn en Elles ontdekt dat niet al haar vrienden even eerlijk en open tegen haar zijn. Het leven van de tieners is niet meer zo rooskleurig als de voorgaande jaren en ze hebben elkaar nodig om het hoofd boven water te houden. Maar wanneer Nico zich weer vertoont en vastberadener dan ooit is om bij Elles blijvend letsel aan te richten, lijken ook de laatste lichten te doven.
    • Link voor het plaatje van je cover: http://i45.tinypic.com/2iu7seh.jpg

    Cry of the black birds
    • Link: http://www.quizlet.nl/stories/99411/cry-of-the-black-birds/
    • Genre(s): Thriller
    • Leeftijdskeuring: 12+
    • Eventuele waarschuwingen: -
    • Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen? Gepauzeerd
    • Beschrijving! Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    • Link voor het plaatje van je cover: http://i48.tinypic.com/ka0kgn.jpg[/IMG][/url


    GEPLAATST!

    Is een godenverhaal met Thor en Loki ook toegestaan? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Link
    Genre: romatiek, drama.
    leeftijd: 12
    Afgelopen.

    My sweet melody

    Wanneer Melody wakker word uit een diepe slaap ontdekt ze een andere wereld. Ze heeft geheugenverlies en moet haar familie, vrienden en thuis opnieuw leren kennen. Ze moet achter grote geheimen komen en haar vreemde gevoelens onder controle houden. Ze leert te vertrouwen en op wie ze kan bauwen maar het moeilijkste is om te onderken wat ware liefde is..



    Stukje van het verhaal:
    Mijn leven ging aan me voorbij. Ik zag hoe mijn gordijn opgehangen werd, hoe twee roodharige kinderen buiten opgesloten waren, ik zag mijn vinger voor het eerst een piano toets indrukken, de zolder en hoe ik steeds de ochtendjas aan trok tegen de kou die ik tot aan mijn botten voelde. Duivelskind. Ik zag de stok en hoorde hoe het op een rug terecht kwam en de tranen die op de grond terecht kwamen. Duivelskind. Ik zag het haar dat voor mijn ogen op de grond viel en voelde hoe een leren zweep over mijn rug ging. Duivelskind. Ik zag de bruine bange ogen en hoorde de protesterende woorden. Duivelskind. Ik zag DD gehurkt in een hoek zitten en voelde hoe Lisa me bang vast pakte. Duivelskind. Ik hoorde mijn stem die zong en de piano in ritme mee gaan tot die piano werd dicht geklapt. Duivelskind. Steeds weer duivelskind. Ik was het duivelskind, ik wist dat ze me zo noemde maar het raakte me niet. Dat woord was niets vergeleken wat ze me aan deden. Ik wist het nu allemaal, ik zag, rook en hoorde het als een herinnering. Maar dan was er nog hij.. Steeds weer hij. Hij was er altijd, hij hield van me en beschermde me. Zonder een woord te zeggen wist ik het. Hij hield van me..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.