• Ik geloof niet dat hier al een topic over was, wat eigenlijk gewoon enorm slecht is. Ik kan toch niet de enige zijn die hier naar uitkijkt? :9~

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 12:05 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ineens raakt Star Trek zo populair.


    Your make-up is terrible

    Ik volg Star Trek niet, dus ik kan ook niet zeggen dat ik er naar uitkijk. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zag dit tussen Films staan

    I'm excited! Heb de vorige film ook gezien en kan niet wachten tot het vervolg! c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mwaah, de eerste heb ik nooit afgekeken, maar ik wil deel twee op zich wel zien. Deel één nog maar een keer huren dan maar :']


    Caution first, always.

    1) J.J. Abrams, yippie, lens flare.
    2) Oh look, nothing Star Trek related. DIt is puur het uitmelken van de franchise en het gebruiken van de naam. Het lijkt geen slechte film, maar het betitelen als 'Star Trek' is bijna fout.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    1) J.J. Abrams, yippie, lens flare.
    2) Oh look, nothing Star Trek related. DIt is puur het uitmelken van de franchise en het gebruiken van de naam. Het lijkt geen slechte film, maar het betitelen als 'Star Trek' is bijna fout.


    1) Abrams + lens flare = OTP for life. :')
    2) Ik moet toegeven dat het een beetje is als fanfictie op de originele serie en films, maar in mijn ogen is het wel nog steeds Star Trek. Natuurlijk speelt het maken van winst een heel grote rol bij deze films, maar waren alle series die na TOS kwamen dan niet ook hoofdzakelijk 'uitmelken van de franchise'? Ik snap dat mensen de reboot niet leuk kunnen vinden en daar hebben ze ook alle recht op, maar het lijkt vaak alsof men het afkraakt puur omdat het niet meer de originele serie is, zonder het überhaupt een echte kans te geven. Ik zeg niet dat jij dat per se doet, maar als ik op YouTube en Tumblr af kan gaan komt wel betreurenswaardig vaak voor.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is Benedict/John Harrison nou Khan of niet? Ik heb zoveel rumors gelezen daar over en op IMDb staat ook (rumor) achter Khan.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nope, niks voor mij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    (...)
    2) Ik moet toegeven dat het een beetje is als fanfictie op de originele serie en films, maar in mijn ogen is het wel nog steeds Star Trek. Natuurlijk speelt het maken van winst een heel grote rol bij deze films, maar waren alle series die na TOS kwamen dan niet ook hoofdzakelijk 'uitmelken van de franchise'? Ik snap dat mensen de reboot niet leuk kunnen vinden en daar hebben ze ook alle recht op, maar het lijkt vaak alsof men het afkraakt puur omdat het niet meer de originele serie is, zonder het überhaupt een echte kans te geven. Ik zeg niet dat jij dat per se doet, maar als ik op YouTube en Tumblr af kan gaan komt wel betreurenswaardig vaak voor.

    Zoals ik al zei zeg ik niet dat het per se een slechte film is, maar het toevoegen van de 'Star Trek' tag is totaal overbodig. Dit had net zo goed gewerkt in een denkbeeldig universum. Star Trek gaat om exploration, discovery and meeting new life and new civilisations, niet om ruimte gevechten, explosies en stoerdoenerij.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!